Olen kateellinen teille jotka olette voineet erota
Vaikea olla miehen kanssa kun rakkaus kuollut mutta mun tilanteessani se vaan on pakko
Kommentit (16)
Koskaan ei ole pakko, aina on toinen mahdollisuus.
Ei oo pakko. Mutta toki jos rakastaa elintasoaan enemmän kuin itsenäisyyttä voi valita jäämisen kuolleeseen liittoon.
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Ei se sitä ole. Erossa vaan mulle tulisi paljon velkaa ja millä ne vajaakuntoisena pitkäaikaistyöttömänä maksaisin?
Voi luoja sun kanssas. Oikea oman elämänsä uhri.
Ero on hel vetin rankka mylly, eikä sen eroamisen jälkeenkään välttämättä aukene mikään onni ja auvo.
Sitä helposti kuvittelee, että se kumppani siinä vieressä on se syypää pahaan olooni, mutta se tekee aika katkeraa huomata eron ja,eroamisen jälkeisen vapauden ensihuuman haihduttua, että suurin ongelma olikin ne omat ongelmat, väärät asenteet ja ajatusmallit.
No, siinä niitä työstäessään kyllä kasvaa, väkisinkin. Mutta joskus toivoo, että olisi älynnyt kasvaa ja haastaa omat ajatukset ilman eroa.
T. Kokemuksen syvä rintaääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Ei se sitä ole. Erossa vaan mulle tulisi paljon velkaa ja millä ne vajaakuntoisena pitkäaikaistyöttömänä maksaisin?
Miksi sinä olisit vastuussa veloista, jotka on otettu sun tietämättäsi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Kun ei ole avioehtoa niin ne katsotaan yhteiseksi.
Kyllä erota voi.
Se on tahto eikä mikään mahdollisuus.
Ero on fyysisesti helppoa, mutta henkisesti useinkaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Sitä varten on sosiaaliturva. Tiedätkö montakin vajaakuntoista pitkäaikaistyötöntä, joka on Suomessa ajettu kadulle kuolemaan nälkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Sitä varten on sosiaaliturva. Tiedätkö montakin vajaakuntoista pitkäaikaistyötöntä, joka on Suomessa ajettu kadulle kuolemaan nälkään?
En, mutta ne velat on niskassa sitten lopun ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Höpö höpö
Meillä yhteinen yritys ja ne on yrityslainoja joten vastuu on myös minulla vaikka en niistä tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan rahanahne.
Höpö höpö
Meillä yhteinen yritys ja ne on yrityslainoja joten vastuu on myös minulla vaikka en niistä tiennytkään.
No sitten otat lakimieheen yhteyttä. Luuletko olevasi maailman ainut ja ensimmäinen tuossa tilanteessa oleva? Sitä varten meillä on oikeuslaitos että noita vastuuriitoja voidaan selvitellä. Tarkista ensin että oikeusturvavakuutuksesi ovat ajantasalla. Vaihtoehtoisesti jämähdät loppuelämäksi tilanteeseen joka on jo nyt epätyydyttävä.
Pakko ei oo kun kuolla, ja sekin vain kerran