Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SANTA MARIAN uudet maustepurkin korkit aivan *askoja!!!

Vierailija
04.07.2019 |

Kukaan muu kiinnittänyt huomiota samaan? Uudistivat tuossa taannoin nuo pienet maustepurkkinsa ja korkki muuttui kierrekorkista tuollaiseksi "käteväksi" malliksi joka pitäisi ilmeisesti napsauttaa pois paikaltaan. Tosi huono käyttää, vanhasta sai kätevästi kierrettyä korkin irti yhdellä kädellä pienikätinenkin ihminen. Nyt ei onnistu millään vaan pitää kikkailla korkin kanssa ja mausteetkin meinaavat lentää purkista kun korkin irrottaa (nuo siivilätkin on muutettu isompireikäiseksi monissa tuotteissa). Miksi tehdään noin surkea uudistus, en ymmärrä?!?!

Alkoipahan taas ärsyttää kokatessa, en voi olla ainut jonka mielestä nämä ovat roimasti vanhoja korkkeja huonompia. First world problems, I know...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, samaan kiinnittänyt huomiota. Jos tehdään uudistus kannattaisi tehdä tuotteesta parempi, EI huonompi.

Vierailija
2/7 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, samaan kiinnittänyt huomiota. Jos tehdään uudistus kannattaisi tehdä tuotteesta parempi, EI huonompi.

Valittakaa!

Minulle kavi samoin kahvini kanssa, kevyt muovipurkki vaihtui lasiseksi ja painavaksi. Lisaksi levensivat pohjaa niin etta ei enaa mahtunut samalle paikalle kaappiin.

Valitin ja ja sain kuponkeja muutaman kuukauden ilmaisiin kahveihin. Sitten alysin hamstrata niita vanhoja purkkeja joihin kaadan kahvit uusista.

Nyt akkia kauppaan ostamaan vanhanmallisia maustepurkkeja ja saastamaan niiden korkit uusiokayttoon. Lykkya tyko!

t. usalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen huomannut! Todella huono uudistus. Pitääkin muistaa laittaa palautetta SantaMarialle.

Vierailija
4/7 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli juttua jossain ruotsalaisessa mediassa aiemmin, kovasti olivat naapurimaassakin pettyneitä ja Santa Maria yritti selitellä muutosta.

Vierailija
5/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhän tähän on siinä, että uudet purkit ovat lasiselta osaltaan pienempiä, ja esimerkiksi rakuunapurkki oli ennen 10 gramman, nyt vain 9 gramman. Saavat paremmin voittoa, kun hinta on sama kuin aiemminkin.

Vierailija
6/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huonommaksi meni. Esim. curryssä ei ole enää ripotusreikiä, vaan läppä avautuu puoli purkkia ja aina törähtää liikaa.

Vierailija
7/7 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todellä jälkeenjäänyt... Olen kuvitellut, että ne on jotain tarjouspurkkeja! Ostan mausteet niin, että ensimmäisellä kerralla kun käytän jotain maustetta, niin ostan purkin, ja sen jälkeen aina ostan vain täyttöpusseja. Jos nykyään on joku uusi mauste, josta minulla ei ole purkkia, niin on noita vanhoja maustepurkkeja, joihin laitan, merkkaan vaan etikettiin mitä siellä on.

Olen noita uusiakin purkkeja ostanut, kun tarvitsin chilijauhetta varten pienen purkin, ja sellainen oli siellä laarissa edullisesti.