Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Miten voi saada itsensä haluamaan lapsia?

Vierailija
04.07.2019 |

On sellainen tilanne, että ero on todennäköisesti edessä ennemmin tai myöhemmin, jos en saa omaa päätäni käännettyä selvästi lasten hankinnan kannalle. Puoliso haluaa lapsia varmasti, minä olen ei/ehkä. Mitä voi käytännössä tehdä, että saisi kipinän haluta vanhemmaksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan. Länsimainen lääketiede on tehnyt raskaudesta ja lapsenhoidosta teurastusta ja kidutusta. Unohtakaa kaikki lääketeollinen ja muu kaupallinen toiminta ja antakaa luonnon tehdä tehtävänsä. Kuunnelkaa vauvaa: esim. Juuri tuo äidin vieressä nukkuminen, kantoliinat ja reput 👌 imetykseen ei kannata puuttua millään tavalla, vauvaa pitää vaan pitää rinnalla

Vierailija
22/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä älä tee lasta jos et halua. Miehenä sulla on aika surkeat kortit kädessä eron jälkeen jos lapsia on kuvioissa. Yhteishuoltajuus on saata nasta, jos ei lapsia edes alun perin halunnut. Siinä sitä sitten teet juuri kuten käsketään tai muuten kiristetään ja uhkaillaan.

Kukaan ei pakota yhteishuoltajuuteen, eikä se ole erotilanteessa kannattavaakaan. Yksinhuoltajuus äidille ja mies tukee. Mutta eroa ei tule, jos järjestys on oikein

Lähtökohtaisestikin lapset tulisi tehdä ajatuksella, että siitä alkaa itselle ihan uusi elämä: aikuisena, elättäjänä, kasvattajana. Siinä on ihan eri ilot ja nautinnot, kun parisuhteessa. Ja mies huolehtii tosiaan ensisijaisesti naisesta, ja nainen lapsesta

Suomessa on häiriintynyt ajatus, että miehen pitäisi hoitaa lasta, tyyliin imettääkin sitä. Tästä kärsivät kaikki, ei vähiten lapsi. Ja se on ihan höpöhöpöä, pelkkä kapitalistien juoni saada lapset laitokseen ja äiti äkkiä töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole mitän temppua jolla saisi itsensä haluamaan lapsen. Voit tietysti päättää yrittää lasta vaikka et sellaista varta vasten haluaisikaan. Varmista kuitenkin ensin että teillä on miehen kanssa selvästi sovittuna miten lastenhoito menee! Nimittäin miehillä on usein oletus että nainen hoitaa kaiken, ja jos et itse ole innostunut lapsista tai lastenhoidosta niin et varmaankaan halua sellaista vastuuta.

Vierailija
24/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
25/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan.

Vierailija
26/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Vierailija
27/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä älä tee lasta jos et halua. Miehenä sulla on aika surkeat kortit kädessä eron jälkeen jos lapsia on kuvioissa. Yhteishuoltajuus on saata nasta, jos ei lapsia edes alun perin halunnut. Siinä sitä sitten teet juuri kuten käsketään tai muuten kiristetään ja uhkaillaan.

Kuulostaa ihan vanhemmilta. Vielä aikuisenakin.

Vierailija
28/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa käsittääkseni meis haluaa lapsen, ja nainen voisi siihen ehkä suostua vaikka ei halua lasta. Mielestäni päävastuu lapsesta menee miehelle koska hän sen lapsen haluaa.

Miten se mies muuten naisesta huolehtii ylipäätän? Nykyään kun naiset käy töissä ja elättää itse itsensä.

Vierailija
29/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen, jolta mies kärttää lasta? Älä tee lasta, jos et itse aidosti ja todella halua lasta. Lapsi jää kuitenkin pääasiassa äidin hoidettavaksi, vaikka mies lupaisi etukäteen mitä. Ja nainen on se, jonka kehon raskaus tuhoaa, ei mies.

Jos tuhoaa. Itse en tunne ketään jonka keho olisi tuhoutunut raskauden vuoksi. Muuten totta joka sana.

Luitko ketjua ollenkaan, ap on mies ja lasta haluava kumppaninsa nainen, eli nainen on tässä se, joka käyttää mieheltä lasta.

Vierailija
30/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään. En ole suhteessa. Toisekseen. Pysyn lapsettomana. Kolmannekseen. Hyppään 60-70v. iässä syrjäiseen suohon. Oliko muuta?

Vierailija
31/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen, jolta mies kärttää lasta? Älä tee lasta, jos et itse aidosti ja todella halua lasta. Lapsi jää kuitenkin pääasiassa äidin hoidettavaksi, vaikka mies lupaisi etukäteen mitä. Ja nainen on se, jonka kehon raskaus tuhoaa, ei mies.

Jos tuhoaa. Itse en tunne ketään jonka keho olisi tuhoutunut raskauden vuoksi. Muuten totta joka sana.

Luitko ketjua ollenkaan, ap on mies ja lasta haluava kumppaninsa nainen, eli nainen on tässä se, joka käyttää mieheltä lasta.

Anteeksi, siis kärttää lasta. 

Vierailija
32/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa käsittääkseni meis haluaa lapsen, ja nainen voisi siihen ehkä suostua vaikka ei halua lasta. Mielestäni päävastuu lapsesta menee miehelle koska hän sen lapsen haluaa.

Miten se mies muuten naisesta huolehtii ylipäätän? Nykyään kun naiset käy töissä ja elättää itse itsensä.

Toisin päin, ap on mies, eikä halua lasta, hänen naispuolinen kumppaninsa on se joka haluaa. Jos viitsisitte lukea koko ketjun ennen kuin kommentoitte..

Vierailija
33/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Ei ole mitään biologista tarvetta mennä naimisiin.

Vierailija
34/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mahoa porukkaa jos menee 3v siittää. Nainen ovuloi joka kuukausi

Vierailija
35/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin, ap on mies, eikä halua lasta, hänen naispuolinen kumppaninsa on se joka haluaa. Jos viitsisitte lukea koko ketjun ennen kuin kommentoitte..

Oho, niinpä onkin. Luin kyllä aloituksen mutten kaikkia kommentteja, ja jäi tuo huomaamatta. Näin päin varmaankin yleisempää, mutta kun vauva-palstalla oltiin niin ilmeisesti erittäin vahva oletukseni on että kirjoittajat ovat naisia.

Vierailija
36/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi olevansa mies

Raskausaikana naisen tulisi pystyä keskittymään kehon tuntemuksiin ja tarpeisiin, liikkumaan, jne. Ei pomppia tai istua 24/7 työnantajan pillin mukaan. Loppuraskaus menee pötkötellessä

Mies ottaa taloudellista vastuuta raskauden ja mielellään 2-3v pikkulapsiajasta. Lisäksi tietysti leikittää lasta iltaisin ja viikonloppuisin (on ihanaa ja hauskaa, ei pelkoa siitä)

Naista hoidetaan muuten ihan vaan hemmottelemalla ja tämän tarpeita kuuntelemalla. Kodin askareet ja pieni liike on hyväksi, mutta niitä ei saa yksin kasata äidille. Imetyksessä voi tukea kannustamalla pitämään vauvaa rinnalla, tuomalla vettä, jne... kyllä ne tarpeet tulevat siinä ilmi. Kunhan vaan on läsnä, varaa aikaa ja on käytettävissä

Vierailija
37/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät elätä. Mies maksaa lähes aina yli puolet talouden menoista oli lapsia tai ei. Naiset eivät pärjää kovapalkkaisilla aloilla.

Vierailija
38/43 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tosiaan lue😂 aloitus sellaiseksi ettei jää epäselvyyksiä. Täällä on ketjuja joissa on satoja sivuja, oikeastiko luet jokaisen viestin, ja vieläpä muistat ne kaikki ennen kommentointia? Tuskinpa 😉

Vierailija
39/43 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät elätä. Mies maksaa lähes aina yli puolet talouden menoista oli lapsia tai ei. Naiset eivät pärjää kovapalkkaisilla aloilla.

Ei maksa. Yleensä ei maksa elareitakaan.

Vierailija
40/43 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemalla, että saat uuden läheisen ihmissuhteet, joka todennäköisesti toimii vielä silloinkin, kun olet vanhus. Lapsi kasvaa aikuiseksi ennen kuin huomaakaan. Terveisin neljän aikuisen lapsen vanhempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme