Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Miten voi saada itsensä haluamaan lapsia?

Vierailija
04.07.2019 |

On sellainen tilanne, että ero on todennäköisesti edessä ennemmin tai myöhemmin, jos en saa omaa päätäni käännettyä selvästi lasten hankinnan kannalle. Puoliso haluaa lapsia varmasti, minä olen ei/ehkä. Mitä voi käytännössä tehdä, että saisi kipinän haluta vanhemmaksi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä paljon aikaa sukulaisten ja kavereiden lasten kanssa. Voi toki toimia myös toiseen suuntaan.

Vierailija
2/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt etusivulla oleva ketju "vaativa vauva pilasi parisuhteen" ja mieti sitten kysymystäsi uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietä paljon aikaa sukulaisten ja kavereiden lasten kanssa. Voi toki toimia myös toiseen suuntaan.

Tilanne on siitä hankala, että en tunne oikeastaan ketään, jolla olisi lapsia. Sisaruksilla ei ole lapsia, muita sukulaisia ei ole, kaverini ovat veloja tsi muuten lapsettomia. Ne, jotka lapsia hankkivat, tippuivat kuvioista pois. Ap

Vierailija
4/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, jos on rakastunut toiseen vanhempaan.

Vierailija
5/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen, jolta mies kärttää lasta? Älä tee lasta, jos et itse aidosti ja todella halua lasta. Lapsi jää kuitenkin pääasiassa äidin hoidettavaksi, vaikka mies lupaisi etukäteen mitä. Ja nainen on se, jonka kehon raskaus tuhoaa, ei mies.

Vierailija
6/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseään voi pakottaa haluamaan yhtään mitään. Jos parisuhde kaatuu erilaisiin toiveisiin tulevaisuuden suhteen, sen on tarkoituskin kaatua. 

Vierailija
7/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa, jos on rakastunut toiseen vanhempaan.

Ei näköjään tarpeeksi. ;) Ap

Vierailija
8/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mitä minä juuri luin? Että pakolla pitäisi haluta lapsi, koska ei halua erota. Yksi vinkki: ÄLÄ TEE SITÄ

Vierailija
9/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen, jolta mies kärttää lasta? Älä tee lasta, jos et itse aidosti ja todella halua lasta. Lapsi jää kuitenkin pääasiassa äidin hoidettavaksi, vaikka mies lupaisi etukäteen mitä. Ja nainen on se, jonka kehon raskaus tuhoaa, ei mies.

Olen mies, kumppanini on nainen. Ap

Vierailija
10/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nainen, joka sai ainokaisensa nelikymppisenä (siihen saakka vatvoin, että haluanko lapsia vai en). Olen tyytyväinen että sain ja päätin uskaltaa yrittää, koska tämä lapsi on parasta mitä elämässäni on koskaan ollut. Mutta myös rankinta. Näin naisena en kuitenkaan osaa neuvoa miehiä, koska isyys on varmaan erilaista kuin äitiys, luulen. Sen kuitenkin sanon, että sisintään kannattaa kuunnella ja tehdä lapsia vain, jos oikeasti tuntuu siltä, että itse haluaa lapsia. Eikä se halu väkisin syty, se tulee tai ei tule. Lapsi ansaitsee olla todella toivottu.

Vierailija
11/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puolisoa. Ehkä et vain halua lapsia hänen kanssaan.

Vierailija
12/43 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda puolisoa. Ehkä et vain halua lapsia hänen kanssaan.

En ole halunnut lapsia koskaan kenenkään kanssa. Ap

Vierailija
13/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloitko haluamaan lapsia ja mikä tilanne nyt?

Vierailija
14/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin muista syistä ja tapasin nykyiseni. Entisen kanssa en olisi hankkinut lapsia, nykyisen kanssa yritämme saada perheenlisäystä. 

Vierailija
15/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua lapsia ollenkaan; itse kuulun näihin ja mieheni onneksi myös 🍀

Vierailija
16/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuhoaa. Itse en tunne ketään jonka keho olisi tuhoutunut raskauden vuoksi. Muuten totta joka sana.

Vierailija
17/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä älä tee lasta jos et halua. Miehenä sulla on aika surkeat kortit kädessä eron jälkeen jos lapsia on kuvioissa. Yhteishuoltajuus on saata nasta, jos ei lapsia edes alun perin halunnut. Siinä sitä sitten teet juuri kuten käsketään tai muuten kiristetään ja uhkaillaan.

Vierailija
18/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostut lasten hankintaan vasten tahtoasi, siinä käy huonoimmassa tapauksessa niin, että puolisosi on pian yksinhuoltaja, jos et lapsiperhe elämää kuitenkaan jaksa ja silloinhan se syö myös parisuhteenne. 

Teidän molempien kannalta paras ratkaisu saattaisi olla, että lähdette suosiolla eri teille, ennen kuin olette molemmat onnettomia, on kuitenkin ratkaisevan isosta asiasta kyse. Ehkä löytäisitte uudet kumppanit joiden kanssa toiveet kohtaavat.

Vierailija
19/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies? Jos olet itse nainen, niin älä missään nimessä synnytä miehelle niin, että sysäät lapset hänen vastuulleen

Lisäksi fiilistele tarkasti, mitkä miehen motiivit ovat. Miesten luonto on haluta siittää ja lapsista kiinnostuneet ovat.. lapsista kiinnostuneita. Suomessa ajatellaan, että tämä on hyvä, mutta se ei todellakaan ole. Siittäjä ei muutu emoksi lapsen seurassa, ja lapsi voi häiriintyä todella pahasti miehen kasvatuksessa ilman luonnollista äidin hoivaa

Äidinvaisto on hormonaalinen, eli periaatteessa sitä ei ensisynnyttäjällä ole ennen, kuin lapsi syntyy. Synnytys on kuitenkin luonnollista, minkä vuoksi kehosi ohjaa sinua raskauden ajan ja äitiyteen. Lapsen läheisyys ja feromonit herättävät äidinvaiston

Jos taas olet mies, teet vaan diilin että sinä keskityt enemmän töihin, jotta talous pysyy kasassa. Nainen saa enemmän tilaa äitiydelle ja sinä nauttia rennosta äidistä. Luonnollinen lastenhoito tekee vauva-ajasta helppoa: vauva voi hyvin kun nukkuu äidin vieressä, jne. Mitä länsimaalaisemmin yritätte pilttiä hoitaa, sitä enemmän ongelmia ja kehityshäiriöitä tiedossa. Esim. Rintapumput ja korviikeet mäkeen jo kättelyssä

Vierailija
20/43 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun kuulukaan haluta lasta, vaan siittää. Olet ONNEKAS kun naisesi on halukas. Olet parempi isä, kun keskityt hoitamaan puolisoasi enemmän kuin lasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän