Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suojaatte lakanat?

Vierailija
15.04.2008 |

Tää on varmaan monelle älytön kysymys... Mut mä oikeesti mietin, että miten ihmiset voi harrastaa seksiä ilman kumia, kun spermat on sitten pitkin lakanoita ja imeytyy viel petariinkin, ettei saa edes pyykkikoneessa puhtaaksi. Mä en pysty nukkuun muutenkaan seksin jälkeen, jos lakanat on " liimassa" . (Meillä sekstaillaan olosuhteiden pakosta aina ilta/yöaikaan, ku lapset nukkuu)

Joskus oikein itteeniki hävettää tarjota miehelle peittoa, johon on menny spermaa. Mut mä en pysty nukkuun sellasella peitolla, en vaan pysty!

Ja muutenki, mitä te sitte teette kun nesteet on vaihdettu ja tavarat on siel omassa jalkovälissä? Mä vedän aina pyyhkeen jalkoväliin heti seksin jälkeen ja luikin suihkuun tai ainakin vessaan käsisuihkulle... On vähän noloa, mutta jokseenkin ainut tapa millä voin säästää lakanat ja omat pikkarit (jotka haluan yöksi jalkaani).

Oonko mä totaalinen friikki vai onko muita, joilla vastaavaa " ongelmaa" ? Miten ootte ratkaisseet tän pulman? Mä tykkäisin että mies käyttäis aina kumia, kun se on niin kätevän siistiä, mutta ymmärrän kyl ettei se miehestä tunnu ihan samalta. Eli haluaisin ottaa hänenkin toiveensa huomioon...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdet lakanat menee helposti useammankin viikon. Yhden ainoan kerran muistan, että miehen vetäessä ulos spermaa valahti lakanoille. Muuten ei ole tullut sotkua. Seksin jälkeen halaillaan pari min - pari tuntia, sitten painelen vessaan. Ei se sen hankalampaa ole. Haiseeko muuten teidän miesten mälli, kun kerran pelkäätte että tuksahtaa seuraavana päivänä? Exällä oli sama ongelma, ällöttävää kun kävi omaan nenään se mällinlöyhkä. Nyxän tuotokset eivät onneksi lemua.

Voisi olla parempi kun ei vertaile exiä ja nyxiä. Jos on lapsia niin samalla arvostelu kohdistuu lasten isään tai äitiin. Voi se sperman "haju" johtua myös siitä että tiedostamattasi olit ajautunut yhteen sellaisen miehen kanssa joka oli perimältään liian lähellä itseäsi. Eli itseäsi aika paljon arvostelit "mällinlöyhkän" perusteella.

Vierailija
2/54 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan pyyhettä peffan alla, mutta ei muuten. Ei mua haittaa vaikka mönjät valuukin lakanoille ja petariin.

Enkä mä edes nuku pikkarit jalassa

Tuskin sä friikki olet, mun miesystävä on samanlainen kuin sinä... se ei voi sietää lakanoilla märkiä länttejä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miten se sperma sinne lakanoihin menee?)

Mun exällä ei tullut spermaa juur ollenkaa, eikä siis valunut... saatoin kävellä ihan hyvin vessaan ja pitää tuotokset sisälläni.

Tää nykyinen taas tuottaa spermaa varmaan jugurttipurkillisen ja valun todellakin paljon

Vierailija
4/54 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä joskus valuu jonnekin ja märkä läntti lakanassa tuntuu kylmältä kuin koiran kuono, mutta ei mielestäni kovin vakavaa. Meillä kuitenkin sänky pedataan päiväksi hyvin, joten joku pikku spermatahra ennen seuraavaa lakanoiden vaihtoa ei pääse häiritsemään.

Näistä edellä esitellyistä toimintamalleista olen varmaan lähinnä imupillua - vessassa piipahtaminen nainnin jälkeen ja usein ei tule mitään tahroja. Omituisinta on se, että nyt ollessani raskaana ja kun epäilen/pelkään paikkojen muuttumista siihen ikävämpään suuntaan, liemien pitäminen sisässä on helpompaa. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
5/54 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat. Heitä siihen sitten lateksilakana alle ..

Vierailija
6/54 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastaa seksiä lainkaan?

N34

Vierailija
7/54 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat vaihtuu kaksi kertaa viikossa. Nautitaan ja annetaan nesteiden valua ihan rauhassa. Naiseni on jo niin märkä, että ei siinä lasti paljoo lisä pyykkiä tee. Eikä se ole mitenkään myrkyllistä. Siinä voi kyllä pari yötä nukkua. 69 asennossa nuollaan ja nielään samoja litkuja =)

nam

Vierailija
8/54 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sitä on vain tottunut lakanapyykkiin ja märkiin läntteihin. Harmi, että sperma on niin pahan makuista, muuten voisi ottaa useammin suihin.

Vierailija
9/54 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähentää lihan syömistä ja juoda runsaasti ananasmehua. Alkaa sperma maistumaan paremmalta.

Harmi, että sperma on niin pahan makuista, muuten voisi ottaa useammin suihin.

Vierailija
10/54 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain parhaat naurut pitkästä aikaa. Aivan kertakaikkisen mahtavia määreitä ja käsitteitä, mainitsemisen arvoisena esim "viettienviemää". Jatketaan...

Vierailija
11/54 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon anatomiasta kiinni ??? Meillä naidaan melko usein sängyssä lakanoiden päällä, eikä koskaan ole ollut kyseistä ongelmaa. Vaimoke voi rauhassa hengähtää ennen kuin nousee ylös pesulle, eikä edes tarvitse jalat ristissa suihkuun kiiruhtaa, ja mitään ei valu. Joskus ollaan mietitty, että tuleeko minulta niin vähän, mutta kun kokeeksi on käteen vedetty, niin kyllä sitä miehistä mahlaa on ollut ihan riittämiin. Vaimolla ilmeisesti on vaan niin tiukka suu ja huulet supulla. Kumma kyllä, että siellä mikään muukaan pysyy, kun suu on ilman korkkia ja vielä alaspäin.

Vierailija
12/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mä tiedä ei mulla edes kauheasti valu, voin tavallaan pitää hetken sisälläni spermaa ja valuttaa hiukka myöhemmin pönttöön :)

Vierailija
13/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan käsitä!

Vierailija
14/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mennään melkein heti alapääpesulle, ainakin minä[nainen]. Muuten on lakanat ja kaikki märkinä, ja se ei tunnu hyvältä nukkua. Hmmm.. toiset miehet vaan tuottaa ja heittää sitä spermaa ihan kiitettävästi yhdellä kertaa, vaikka rakastelisi monta kertaa vuorokaudessa...

Vierailija
15/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!!!!! Haloo...

Vierailija
16/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

panon aikana sotkuja (olsi varmaan sit huono pano jos miettisin:)

mutta sen jälkeen kun homma hoidettu ja tasaantunut olo (mies mun sisäs koko ajan

sit yleensä aletaan yhdessä miettiä et miten päästään asennosta pois ettei valu lakanoille:)

monesti sit sanon miehelle et ota joku riisutuista vaatekappalaista ja laitetaan se mun alle kun vetää kalun pois... sitten mennään yhdessä pesulle ja nukkumaan ja se vaatekappale pesuun:)

musta tuntuis joku pyyhekin tyhmältä siinä kiihkoissa:) ja me ainakin vaihelaan asentoja lennosta ja liikutaan ympäri sänkyä niin kuka sitä pyyhettä ehtis siinä sitten siirrellä:)

Pitäisi kyl varata joku pyyhe makkariin minkä laittais sitten alle kun kävelee suihkuun... mutta siihen käy hyvän pikkarit tai tpaita , boxerit ym.. ei meiltä ne kesken lopu että tarvis niitä säästellä:)

Vierailija
17/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä totaalinen friikki....

No, OLET !

Siis voi jessus sentään ! Miten miehesi (sekä sinä) voitte edes nauttia seksistä täysillä, jos pitää ajatella jotain hemmetin lakanoiden likautumista samalla...huokaus huokaus...

Hei, ei se rikkihappoa ole ! Se kyllä lähtee pesemällä aamullakin !

Luojalle kiitos etten ole noin nipo ! Mä olen siisteys" hullu" mutten mä nyt ihan tollanen sentään ole !

Vierailija
18/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yöpöydän laatikossa aina kasa vauva-ajoista jääneitä sideharsoja. Seksin jälkeen voi sitten vain ojentaa käden, ottaa harson ja laittaa jalkoväliin samalla kun penis luikahtaa ulos...

Sideharsot on helppo pestä ja kuivata rummussa, ja ovat senverran pieniä että niitä mahtuu yöpöydän laatikkoon noin 15 kappaletta. Ei siis tarvi olla jokavälissä pesemässä (taino se tietty riippuu ;) ).

Vierailija
19/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi saada sänkyynsä sellainen mies, esim minä ;) että tuollaisia joutavuuksia ei edes ehtisi miettimään.

Vierailija
20/54 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies laukeaa sisälleni ja minä menen (ihan normaalisti kävellen) vessaan jossa sitten " puserran" spermat ulos. Jos jotain vielä jää sisään niin ne pysyy siellä kyllä yön ja tulee sitten vasta seuraavana aamuna ulos kun seison. Multa ei ainakaan valu mitään yön aikana ja tiedön sen siitä että nukun yöhousuilla monesti näin talvella ja ne on ihan kuivat aamulla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi