Rakkaustohtori Emilia Vuorisalmi eroaa taas
Ei kannata hänen rakkauskirjojaan ostaa tai oppeja noudattaa kun hän aina eroaa.
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
21.2.2019
"Emilia Vuorisalmi koki pikavauhtia salamarakkauden, raskauden ja vauvavuoden haasteet: ”Opettelen vasta tuntemaan puolisoani”
Emilia Vuorisalmen, 40, parisuhde eteni pikavauhtia alkuhuumasta vauva-arjeksi. Ensimmäisen vauvavuoden rankkuus on yllättänyt ja asettanut haasteita parisuhteelle. – Kyllä meilläkin on omat riitamme, koska suhteemme on niin uusi, Emilia sanoo.
Emilian perhe asuu kolmiossa, ja vauva nukkuu vanhempiensa makuuhuoneessa. Kun hän herää, heräävät myös vanhemmat.
– Poika on herkkäuninen. Se on minulle ihan uutta, koska tyttäreni nukkui niin hyvin.
Pahimmillaan Emilian yöunet ovat jääneet vain parin tunnin mittaisiksi. Edellisenä yönä hän on nukkunut kuusi tuntia.
– Tässä iässä tarvitsisi unta enemmän, hän huokaisee.
Välillä Emilian väsymys on heijastunut parisuhteeseen, joka on edennyt nopeasti. Hän tapasi Maurizion keväällä 2017 ja tuli pian sen jälkeen raskaaksi. Molemmat olivat toivoneet lasta, joskin lapsi päätti tulla nopeammin kuin he olivat suunnitelleet.
Tutkimusten mukaan miesten stressi vähenee, jos he pääsevät tekemään jotakin; naiset saavat apua sosiaalisista suhteista.
– En haluaisi tehdä sukupuolijakoa, mutta näin se tuntuu aika lailla menevän – ainakin näin se menee minun alfamieheni kanssa, Emilia lisää naurahtaen.
Hän toivoo, että osaisi tulevaisuudessa yhdistää myös perhe- ja työelämän.
– Olen ollut ylisopeutuvainen ja valmis luopumaan omista jutuistani kumppanin työasioiden takia. Nyt yritän pitää kiinni omista rajoistani, koska lopultakin teen sitä, mitä rakastan. Enää en halua luovuttaa niin helpolla, koska tiedän, mihin olen menossa."
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/emilia-vuorisalmi-koki-pi…
nyt sitten vain alle 2 vuotias lapsi hoitoon niin pääsee prinsessa tekemään mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaakohan rakkaustohtorina? Mitäs veikkaatte kenen kanssa poseeraan vuoden kuluttua me naisten kannessa? ”Tämä rakkaus vei jalat alta” otsikolla.
1.Metsäketo
2.Samuli Edelmann
3.Se rikas nuori kiinteistönvälittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku kysyi missä mättää, niin oma veikkaukseni olisi, että miesvalinnoissa ja tarkemmin niiden miesten tasossa.
Jos haluaa pitkän vakaan parisuhteen niin ehkä ei kannattaisi valita tuollaista mahdollisimman hyvätasoista miestä vaan enemmän sellainen kiltti kunnollinen tavismies.
Eipä tuo ex-missi Satu Tuomiston (Aarnio) mies mikään komistus ole, mutta rahaa hänellä on varmaan riittävästi. Nyt eroavat kahden vuoden avioliitosta ja Satu pääsee osingoille...
Kyllähän tuo Aarnio voisi olla aika komea jos kävisi hiustensiirrossa.
Siinäkin tapauksessa ainoa komea kohta hänessä olis se hiustensiirto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos ex-jamppaa ja lasta tällä rakkaustohtorilla on?
Yks ex-aviomies Mikko Leppilampi ja tytär, joka on nyt 14 v.
Eli keskivertoav-mammaa vähemmän kuitenki
Tää on aivan helvetin surullista jotenkin. Tunnen lähipiiristä vastaavan keissin, missä pikavauhdilla muutettu yhteen ja tehty vauva. Ero alle kahdessa vuodessa keskellä vauva-arkea. Emilialla olisi ollut aikaa odotella vielä pari vuotta biologian kannalta, terve, hyväkuntoinen ja todistetusti hedelmällinen nainen raskautuu helposti vielä neljänkympin tietämillä.
Tiedän tämän itse nyt, koska uskoin itsekin tähän "hedelmällisyys laskee rajusti 35 ikävuoden jälkeen" hapatukseen ja olin luomuehkäisyllä. Tulin raskaaksi etäsuhteessa 3kk tapaamisesta, yhdyntöjä oli ehtinyt olla alle kymmenen ja ne ajoitettiin ovulaation ulkopuolelle.
Tein raskaudenkeskeytyksen, koska suhde ei ollut sitä mitä haluaisin perustaakseni perheen. Valittelin asiaa lääkärille, jolta sain keskeytyspillerit kotiin. Lääkäri torui, että miksi ihmeessä oletin, etten voisi enää saada lapsia. Että hedelmällisyys on yksilöllistä ja jos elintavat ovat kunnossa, ei ole käyttänyt vuosiin hormonaalista ehkäisyä ja on terve, normaalipainoinen nainen, raskaaksi voi tulla vaihdevuosiin asti luomusti.
Todella vaikeaa oli silti hyväksyä sitä, että jouduin keskeyttämään raskauden. En kuitenkaan halunnut yksinhuoltajaksi tai lapseni isäksi kyseistä miestä. Siksi en ihan tajua, miksi ihmeessä lapsi tehdään niin suhteen alussa. Pitäähän se toinen tuntea kunnolla?? Nyt olen suhteessa ja on keskusteltu lapsen hankkimisesta. Vielä ei ole sen aika, mutta tämän miehen kanssa jos sattuisi nk. vahinko, se lapsi pidettäisiin. Vauvakuumetta mulla silti ei ole ja oviksen aikaa vältellään edelleen. En toivo lasta, mutta ei se olisi enää niin paha isku kuin edellisen kerran. Mulla on myös yksi kohta täysi-ikäinen lapsi, joten sen suhteen ei ole vauvakuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aivan helvetin surullista jotenkin. Tunnen lähipiiristä vastaavan keissin, missä pikavauhdilla muutettu yhteen ja tehty vauva. Ero alle kahdessa vuodessa keskellä vauva-arkea. Emilialla olisi ollut aikaa odotella vielä pari vuotta biologian kannalta, terve, hyväkuntoinen ja todistetusti hedelmällinen nainen raskautuu helposti vielä neljänkympin tietämillä.
Tiedän tämän itse nyt, koska uskoin itsekin tähän "hedelmällisyys laskee rajusti 35 ikävuoden jälkeen" hapatukseen ja olin luomuehkäisyllä. Tulin raskaaksi etäsuhteessa 3kk tapaamisesta, yhdyntöjä oli ehtinyt olla alle kymmenen ja ne ajoitettiin ovulaation ulkopuolelle.
Tein raskaudenkeskeytyksen, koska suhde ei ollut sitä mitä haluaisin perustaakseni perheen. Valittelin asiaa lääkärille, jolta sain keskeytyspillerit kotiin. Lääkäri torui, että miksi ihmeessä oletin, etten voisi enää saada lapsia. Että hedelmällisyys on yksilöllistä ja jos elintavat ovat kunnossa, ei ole käyttänyt vuosiin hormonaalista ehkäisyä ja on terve, normaalipainoinen nainen, raskaaksi voi tulla vaihdevuosiin asti luomusti.
Todella vaikeaa oli silti hyväksyä sitä, että jouduin keskeyttämään raskauden. En kuitenkaan halunnut yksinhuoltajaksi tai lapseni isäksi kyseistä miestä. Siksi en ihan tajua, miksi ihmeessä lapsi tehdään niin suhteen alussa. Pitäähän se toinen tuntea kunnolla?? Nyt olen suhteessa ja on keskusteltu lapsen hankkimisesta. Vielä ei ole sen aika, mutta tämän miehen kanssa jos sattuisi nk. vahinko, se lapsi pidettäisiin. Vauvakuumetta mulla silti ei ole ja oviksen aikaa vältellään edelleen. En toivo lasta, mutta ei se olisi enää niin paha isku kuin edellisen kerran. Mulla on myös yksi kohta täysi-ikäinen lapsi, joten sen suhteen ei ole vauvakuumetta.
Sinun yksi kokemuksesi ei valitettavasti muuta yleisiä faktoja. 40-vuotiaan naisen ei todellakaan kannata aikailla, jos haluaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Nykyvauvoilla ei oikein ole tuuria enää noiden omien perheiden kanssa, isät ja äidit virittelee uusia kuvioita jo ennenkuin taaperoiksi edes ehtivät.
Mikä mättää, yltiöromantisointi vai ihmisillä ei ole enää itsellään kokemusta eheästä lapsuudenkodista, jossa oma isä ja oma äiti ovat yhdessä ilman että yrittävät tappaa toisensa?
Yleensä pielessä on se että isä ei osallistu vauvanhoitoon riittävästi.
Juu, naisissa ei voi mitään vikaa olla.
Joskun oon lukenut että n 54 v kun alkaa vaiharit. Ehkä tuo on keskimääräinen luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti? Kuinka tyhmä pitää olla ettei tajua käyttää ehkäisyä, jos ei halua lapsia? Harmi, että olet jatkanut sukuasi.
No enpä tiedä, oletko sinäkään niin onnistunut tekele kommenttisi perusteella? Mikä ongelma sulla on?
Mulla on yksi erittäin ihana ja toivottu lapsi, en halua lasta, joka ei ole toivottu.
Lue nyt tätäkin ketjua ja tota samaa jankutusta, miten nelikymppisellä naisella ON KIIRE kun biologinen kello tikittää. Että heti pitäisi tehdä lapsi kun tärppää, koska ikä.
Ihan oikeasti, minä voisin haluta vielä lapsen oikean miehen kanssa. Mutta mulla on myös täysi oikeus olla haluamatta. Silti en vaihda hormonaaliseen ehkäisyyn. Jos nyt tulisin raskaaksi, pitäisin lapsen, koska miehestä olisi isäksi. Kestätkö sä tän? :)
IS:sta 2/19:
Vuorisalmi tiedostaa, että hänen suhteensa eteni hieman eri tavalla kuin monien muiden. Hän kertoo Annassa pohtineensa asiaa paljon ja kokee, että raskaus ja lapsen saaminen hyvin nopeasti ovat lopulta lujittaneet hänen ja Pratesin rakkautta.
Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Montakos ex-jamppaa ja lasta tällä rakkaustohtorilla on?
Kerran naimisissa ja eikö viimeinen olkut avomies ja 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies kirjoitti:
Missä tätä rakkaustohtoria voisi tavata?
Jotenkin himottava nainen, voisin kyllä käydä panemassa kunnolla sitä.Näetkö olevasi samalla tasolla leppilammen tai maurizion kanssa? Taitaa naisella olla aika korkea rima miehille.
Ai rima on muka korkealla jos joku limainen leppulampi kelpaa? Eikä taida paljon tasokkaampi olla se toinenkaan ukkeli...
Parisuhteet on onnen kauppaa. Jotkut kituuttaa huonossa suhteessa. Ei uskalleta erota.
Kuuntelin joskus tämän Maurizion haastattelua ja ajattelin, että hänellä ja Emilialla taitaa olla aika eri arvomaailma. Emilia vaikuttaa hieman pinnaliselta ja materiasta kiinnostuneelta, mies humaanimmalta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Mies kirjoitti:
Missä tätä rakkaustohtoria voisi tavata?
Jotenkin himottava nainen, voisin kyllä käydä panemassa kunnolla sitä.Näetkö olevasi samalla tasolla leppilammen tai maurizion kanssa? Taitaa naisella olla aika korkea rima miehille.
Juu, rima "korkeella" ja housut alhaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun yksi kokemuksesi ei valitettavasti muuta yleisiä faktoja. 40-vuotiaan naisen ei todellakaan kannata aikailla, jos haluaa lapsen.
Yleinen fakta on, että hedelmällisyys on yksilöllistä. Ihan voit tiedustella tätä asiaa lapsettomuusklinikalta. On todennäköisyyksiä ja tilastoja, ja 40 ikävuoden jälkeen hedelmällisyys heikkenee suurimmalla osalla. Fakta on kuitenkin se, että 42 vuotias nainen, joka on hyvin hedelmällinen ja elää terveellisesti eikä stressaa raskaaksi tulosta, voi olla hedelmällisempi kuin parikymppinen nainen, joka yrittänyt lasta pari vuotta.
Vahinkoraskauksiin vanhemmalla iällä vaikuttaa myös stressittömyys hedelmöittymisen suhteen. Jos esimerkiksi ei ole aikomus tulla raskaaksi, ei yritä hampaat irvessä ja hedelmöittyminen on todennäköisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti? Kuinka tyhmä pitää olla ettei tajua käyttää ehkäisyä, jos ei halua lapsia? Harmi, että olet jatkanut sukuasi.
No enpä tiedä, oletko sinäkään niin onnistunut tekele kommenttisi perusteella? Mikä ongelma sulla on?
Mulla on yksi erittäin ihana ja toivottu lapsi, en halua lasta, joka ei ole toivottu.
Lue nyt tätäkin ketjua ja tota samaa jankutusta, miten nelikymppisellä naisella ON KIIRE kun biologinen kello tikittää. Että heti pitäisi tehdä lapsi kun tärppää, koska ikä.
Ihan oikeasti, minä voisin haluta vielä lapsen oikean miehen kanssa. Mutta mulla on myös täysi oikeus olla haluamatta. Silti en vaihda hormonaaliseen ehkäisyyn. Jos nyt tulisin raskaaksi, pitäisin lapsen, koska miehestä olisi isäksi. Kestätkö sä tän? :)
Jestas sentään, joillekin hörhöille abortti on ehkäisykeino. Missä tuollaisia oikein kasvaa? Tynnyrissäkö vanhempasi sinua pitivät?
Jess!,
saattaa kuulua huuto Mikko Leppilammen kämpiltä juuri nyt...
Keskittyisi siihen lääkärin ammattiinsa ja jättäisi tämän naistenlehtien hömpötykset ja Instapyllistykset vähemmälle. Kaikin tavoin yrittää roikkua julkisuudessa. Meriitteinä rakkaustohtori( tirsk) ja Mikko Leppilammen ex. Voi tätä nykyaikaa.
Ei saanut julkkimiestä.Kaikki jätti.