Siivootko mieluummin isoa kauppaa vai rappukäytäviä?
Kommentit (13)
En siivoa mitään. Olen insinööri joten töissä siivoa siivoojatäti ja kotona vaimo.
Vierailija kirjoitti:
En siivoa mitään. Olen insinööri joten töissä siivoa siivoojatäti ja kotona vaimo.
Ai vaimo siivoo koska olet kuitenkin insinööri?
Isosta kaupasta ei oo kokemusta, olin jokusen vuoden siivooja ja tykkäsin työstä. Pieni palkka ja liian iso työmäärä sai siirtymään muihin hommiin. Haluaisin ajaa sitä lattianhoitokonetta 😊
Vähemmän vittuilua rappukäytävissä.
Kaupoista ei kokemusta mutta pari kesää siivosin rappuja. Ihan kivaa hommaa se oli, saipahan vähän kuntoilua rappujuoksun muodossa ja näki jänniä kellareita ja ullakoita vanhemmissa taloissa.
Saman kaupan puunaaminen voisi ehkä käydä tylsäksi, paitsi tietty jos saisi ajella sillä koneella. :D
Rappuja. Siellä on vähemmän ihmisiä.
Olen siivonnut mm. toimistossa, koulussa ja päiväkodissa.
Olen siivonnut molempia 70-luvulla. Tosin kauppa ei ollut niin suuri kuin nykyiset marketit, mutta siihen aikaan se oli iso kauppa. Se siivottiin aamuyöstä, kun kun se oli kiinni. Olin siellä yksin ja kyllä vähän pelotti. Porrassiivous tuntui silloin paremmalta, sai tehdä päivällä ja näki muitakin ihmisiä.
Siivoan elektroniikkaliikettä ennen/jälkeen sulkemisajan. Ihan mukavaa hommaa, kiire vain meinaa tulla, kun mitoitus on vedetty niin tiukaksi. Tein aiemmin kotisiivousta, josta en tykännyt kyllä lainkaan.
Kauppa, menee enimmäkseen koneella. Tosin lihahuonetta en siivoaisi mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tilanteessa joutuisit käsipelillä ja lihatiskin siivoomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, silloin siitä ei vaan puhuta kaupan siivoamisena. Se on elintarvikesiivousta ja siinä on vähän eri standardit kuin lattian moppaamisessa. Tekisin mitä vain siivousta mielummin kuin elintarviketta. Esim. hotellisiivous on ihan ok hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, silloin siitä ei vaan puhuta kaupan siivoamisena. Se on elintarvikesiivousta ja siinä on vähän eri standardit kuin lattian moppaamisessa. Tekisin mitä vain siivousta mielummin kuin elintarviketta. Esim. hotellisiivous on ihan ok hommaa.
No kyllähän puhutaan jos siivoat kauppaa muutenkin. Jos kaupassa on vain 1 henkilö joka käyttää konetta ja muut moppaa. On se kaupan siivousta.
Uppista