Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, käytättekö lyhyitä farkkushortseja?

Vierailija
03.07.2019 |

Kertokaa myös ikänne?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Ne ovat lastenvaatteita ja aikuisilla todella tyylittömiä ja halvan näköisiä ihan kropasta riippumatta. Sitä paitsi ne ovat käsittääkseni epämuodikkaitakin. Laadukas mekko on enemmän minun tyyliäni.

N48

Vierailija
22/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia, tekevät hyvästäkin takamuksesta laatikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pieriksiä, eli pierufarkkushortseja.

Vierailija
24/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin minulle lyhyt tarkoittaa puoleen väliin reittä ulottuvaa, ei nippa nappa pakarat peittävää. N35

Vierailija
25/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koen farkkushortsien sopivan mulle hyvin, ei ole onnekseni selluliittia, eivätkä ole mikään teinien juttu. 40-v

Vierailija
26/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on vähän kulttuurisidonnainen asia. Asun Ausraliassa ja farkkushortsit ovat naisilla varmaan yleisin vaate ulkoillessa. Myös näin talvella. Itse myös käytän lähes päivittäin. Untuvatakki ja shortsit sekä varvassandaalit sekä kaupassakäydessä että koiria ulkoiluttaessa. Miehet käyttävät enemmän uimashortseja, mutta myös talvitakin kanssa. Yksi lapseni kaveri tuli meille kylään kahdet shortsit päällekäin, koska sanoi että on liian kylmä. Oma poika pisti uloslähtiessään ihan collarit jalkaan. Työvaatteeksi eivät shortsit tietenkään sovi, mutta esim. koulu-uniformuun on pojille vain shortsit ja kauluspaita, tytöille hame tai mekko. Joskus hirvittää kun aamulla saattaa olla vain 8 astetta lämmintä ja fillarilla kouluun. Mutta maassa maantavalla. Onneksi iltapäivällä on jo 25 astetta. Itse pidän mielelläni shortsja koska olen kapealantioinen ja hoikkajalkainen vaikka ikää on jo 43. 26 tuumaiset ovat sopivan löysät ja mukavat ja muutenkin kivat koska on taskuja riittävästi säilyttää kortteja, rahaa, koiran kakkapusseja, avaimet, puhelin ja yms. tarpeellista.

Vierailija
27/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toki, jos on tarpeeksi lämmin.

Mutta lähinnä kodin lähistöllä, ruokakaupassa tai rannalla.

N36, kokoa S tai XS

Vierailija
28/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä farkkushortseja ollenkaan. Enkä varsinkaan niitä latta pylly mallisia ysäri pöksyjä, mitkä isontaa takapuolen pituus suunnassa, kääk ja yäk! Käytän lyhyitä shortseja muuten kyllä, mutta hyvällä maulla.

N 32

Vierailija
29/35 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko, että paljastatte pintaa ihan senttien päästä siitä hitusvinkulasta?

Vierailija
30/35 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska kapinoin ajatusta vastaan, että nainen on opetettu riisumaan itsensä julkisilla paikoilla ja urheilukentillä.

Vierailija
31/35 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vasta kun miehetkin käyttävät sellaisia, voisin minäkin harkita.

Vierailija
32/35 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pihalla ja mökillä. Saatan piipahtaa lähikaupassakin niillä.

N 42v, 170 cm, 62 kg, rumat jalat

Vierailija
33/35 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en omista yksiäkään joten en. Tasaisen väriset tummansiniset olen suunnitellut hankkivani.

Vierailija
34/35 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä en omista yksiäkään joten en. Tasaisen väriset tummansiniset olen suunnitellut hankkivani.

Ja ikää 24, jos se oli jollain tavalla olennaista.

Vierailija
35/35 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä: näyttävät haisevilta,hiostaisivat, jos olisi oikeasti kesä,nyt jäätyisin.Yöt koskee jalkoihin,jos on näillä tuulilla pitäny liian ohuitakin housuja.Bikineitä,shortseja ja hellemekkoja kirpparit pullollaan,Suomessa niillä lyhyt käyttöaika.

Avomallin kengät myös yksi turhuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi