Sporttimies hakusessa
Onko mielestänne pinnallista pitää urheilullisuutta yhtenä kriteerinä kumppanin valinnassa?
Urheilullinen vartalo, sukupuolesta riippumatta, miellyttää minun silmää. Pyrin myös itse pitämään kropan tikissä. En ole kokenut fyysistä vetoa miehiin, jotka eivät ole sporttisia, minkä vuoksi koen sporttisen ulkonäön loogisena toiveena kumppanin valinnassa. Aiemmassa suhteessa seksihaluni laskivat pohjalukemiin, kun mies lihoi 20 kiloa. Rakastaa voi lihavaakin, mutta se seksuaalinen vetovoima haihtuu liikakilojen myötä.
Miksi ulkonäköä koskevia toiveita ei saa sanoa ääneen ilman, että minut suoraan lynkataan muiden naisten keskuudessa?
Kommentit (6)
Se on ihan uskomatonta, minkä sodan naiset usein nostavat, kun tällaista sanoo ääneen, mutta miehet samassa tilanteessa vaan nyökyttelevät, että kyllä se niin on, että halut laskee samaa tahtia kun paino nousee. Kokevatko naiset sen uhkana vai ehkä arvosteluna heidän vartaloaan kohtaan? Enhän minä heitä tai heidän miehiään ole iskemässä...
ap
tuo on sallittua naisille. Ei sinua lynkata.
Ongelmana, jos sitä haluaa näin ajatella on se, jos toinen lihoo ja toinen ei. Kaksi pulleroa hikisinä toisiaan vasten, vaikkakin ajatuksenakin epämiellyttävä, on helpommin ajateltavissa normaaliksi kuin se, että vahvasti ylipainoinen hilaa miehekkään "50% rasvoillakin alle satakiloiset punnitaan neuvolassa" ruhonsa timmin 52 kiloisen urheilijamisun päälle. Tai toki toisinpäin, +kokoinen (heh) nainen ja lihaksikas mies... no itseasiassa tuokin menee helpommin läpi kuin läski mies ja timmi nainen.
Näin miehenä kommentoin jos asia sallitaan. Ja juu, olen timmi uimari, tyttis kerää painoa vähän huolestuttavaa vauhtia.
melkoinen urheilusuoritushan se on miehelle tietyissä asennoissa, jos sitä ylimääräistä on paljon... en kokenut päälläni hyllyvää vatsaa kovinkaan eroottisena...
Tinderhän on täynnä noita salimiehiä. Itseäni ei nappaa joten jopa häiritsevän paljon niitä. Mä kun tykkään sellaisista pitkistä narumiehistä :)
Mä haluan myös lihaksikkaan naisen ja sellaisen jolla on näkyy vatsalihakset. Olen -75 syntynyt mies, joka käy salilla ahkerasti. Haluaisin myös, että se nainen olisi mielellään maks 20-v
Täällä on samanlainen nainen. Haluan urheilullisen ja kohtalaisen lihaksikkaan miehen. Näin nyt vaan on asianlaita!