Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enköhän minä jo uskalla tälle puolelle siirtyä.

26.05.2006 |

Eli olen saanut kolme haamua testiin viikon sisällä, par negaa kyllä välissä mutta viivojakin kolme..Heikompia ja tummempia on tullut! En kyllä osaa itse uskoa ennenkuin saan ihan kunnon viivan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut,itsekkin plussasin keskiviikkona...eikö olekkin aika epätodellinen olo :)

Vierailija
2/13 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun viivat on testeissä ollut vielä niin vaaleita, mutta en kai nyt saisi kolmea haamuviivaa jos ketään ei tuolla masussa raskaushormoonia tuottaisi..=) Kauankos siellä yritettiin? Täällä tuli tässä kuussa vuosi yritystä takana. Ai niin ja kiitos, onnittelut myös sinne!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sain eilen ihailla vaaleanpunaista haamuviivaa :) Todellakin olo on melko epäuskoinen... Ja pöllähtänyt :D

Joko ootte selvitelly laskettuja aikoja? Mulla olis kuukautisten mukaan 4.2., eli ei vielä edes neljä viikkoa täynnä.

Pelottaa ja jännittää. Voi, kunpa tämä pieni pysyisi kyydissä tuonne alkutelven pakkasiin!

Vierailija
4/13 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettu aika olis 7.2 jos viime menkat oli kunnon menkat, mutta epäilen koska muuten olisin ensimmäisen haamun saanu jo 2rv(jos osaan laskea) =).. Eli uskon enemmäkin että laskettu aika on 19.01.2007, kun ei lasketa viime vuotoa mukaan.

Vierailija
5/13 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaliimaa ja tarrasukkia! =)

my_selene ja 3. neiti rv 39+4

Vierailija
6/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista että en saa viivoja(vaikkakin todella vaaleita) aikaiseksi kuin vaan mammaksin testeillä? Onko ne sit jotenkin eilaisia kuin apteekista saatuja? vaikka ihan niitä normaalitikkutestejä ovat? Voiko raskaushormooni hävitä jollain raskausviikolla melkein kokonaan. Koska viime viikolla sain paljon näkyvämpiä viivoja kuin tällä viikolla?

Vierailija
7/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta vain kyselen, että olethan kuitenkin saanut niihin haamuviivoihin edes vähän punertavaa sävyä. Itse olen saanut ainakin niin ihan niitä " valkoisia" ohuita viivoja ainakin Aconin testeihin ja niillä viivoilla ei valitettavasti ole mitään tekemistä raskauden kanssa. Takana kaksi km ja kyllä niistä saadut eka haamuviivatkin oli kyllä niin selkeitä, että tietää mikä tarkoittaa raskautta ja mikä ei. Mutta jos niihin tekemiisi testeihin olet punertavaa väriäkin siihen tulosviivaan saanut, niin kyllä sellaisen viivan pitäisi raskauteen viivatata vahvasti. Muut viivat voivat olla puhtaasti vain niitä " lampun valossa" nähtäviä viivan paikkoja. Toivotaan, että Sinun viivasi kuitenkin olivat niitä raskausviivoja. =) dbdbdb

titi75

Vierailija
8/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan väriä olen viivoihin saanut, yhdessä oli jopa niin paljon ettei voinut uskoa muuta. Mutta on niin monta kertaa pettynyt ettei usko positiivista tulosta ennenkuin on ihan kunnon punainen viiva testissä! Ja varsinkin kun nyt ei enää näy paljon mitään, pelottaa etten olekkaan raskaana!!

Vierailija
9/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse plussasin torstaina ja kyllä oli ihan selvä viiva. Vähän epätodellinen olo, enkä ole asiaa vielä ihan täysin sisäistänyt. Mutta kyllä se tästä... :D

Vierailija
10/13 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans ollu hiukka sekaset viime menkat mut jos mu laskut pitää paikkaansa mulla on kans lasketti 19.1

=)

Vierailija
11/13 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa on iloisesti himmeästi plussauduttu..Ja todellakin epätodellinen olo. Mies ei ainakaan ilmeisesti uskonut vielä tuota vaaleaa mutta selvästi punaista ja selvästi viivaa vaan vaatii uusintatestiä muutaman päivän kuluttua.

Tätä on toivottu jo aika kauan ja nyt kun jotain on tapahtunut niin tulikin myös hieman " apua" olo. Töissä oli pomon kanssa tänään puhetta sellaisista suunnitelmista etten kyllä silloin pysty olemaan enää töissä ja vaan kovasti suunnittelin ja puhuin ja tuli huono omatunto..Tämä on tätä nuoren naisen elämää...ja mietin voisinko äitiysloman jälkeen enää tehdä nykyistä työtäni joka on aika vaativaa ja aikaa ja ajatuksia vievää..

Ollaan estitty taloa - nykyinen kämppä on meille kolmelle (minun lisäkseni mies ja koira) aivan liian pieni ja siihenkin asunnon etsimiseen pitää saada nyt vähän enemmän puhtia...=)

Sitten mietin että osaanko olla hyvä äiti, en ole siisteimmästä päästä ihmisiä ja ruokaakin teen silloin vaan kuin huvittaa..

Onko kellään mulla (varsinkin luulen että ensimmäsitä odottavaa) samanlaisia ajatuksia?

No, varmaankin tässä on aikaa sisäistää asiaa..

=)Onnea kaikille plussanneille!!

Vierailija
12/13 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi vielä... vastasin sulle jotain jo toiseen viestiisikin, mutta tässä mainitsit tuosta mahdolliseta lasketustaajasta 19.1. niin pitäisi kyllä näkyä jo plussaa... HCG-hormooni ei laske vaan nousee jos raskaus etenee.

leppis ja pikku-ukko 7kk ja masukirppu rv 5+5

Vierailija
13/13 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois yks siirtyjä lisää....

Tuli ekat viivat la ja nyt tänään uudestaan ja vahvempi. Ja tää oli meidän toinen yrityskuukausi... ovistikut todella auttaa!

Että mitäs nyt sitten? Mitä seuraavaks? Näitten sivujen laskurin mukaan helmikuun alussa ois paketti tulossa.