Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat hiustenleikkuusta?

Vierailija
03.07.2019 |

Kuinka usein käyt kampaajalla/parturissa? Ja onko sulla lyhyet vai pitkät hiukset?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että tällaiseen ketjuun tulee vastamaan lähes pelkästään ilmaiseksi hiuksensa leikkaavat/leikkauttavat. 

Tästä voi myös päätellä, että vastaajilla ei ole mitään erityistä hiusmallia, vaan ilmeisesti peruspitkät hiukset tai miehillä siili. Olisi kiinnostavaa kuulla vastauksia sellaisilta, jotka eivät käytä kampaajatutun tai miehen palveluksia ja joilla on joku malli (esim naisella lyhyet hiukset tai muuten ylläpitoleikkausta vaativa malli).

Jos suora leikkaus riittää, kuten suurimmalla osalla, niin kuka tahansa pystyy siihen. Ohentaminen ja kerroksittain leikkaaminen on hankalampaa, mutta harvalle käy ainoastaan sellainen malli.

Jotkut tykkää hemmotella itseään päähieronnalla jne, mutta itseäni kampaamo vain stressaa. Liikaa kysymyksiä, liikaa hajuja ja liikaa huonoja lopputuloksia.

Vierailija
22/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että tällaiseen ketjuun tulee vastamaan lähes pelkästään ilmaiseksi hiuksensa leikkaavat/leikkauttavat. 

Tästä voi myös päätellä, että vastaajilla ei ole mitään erityistä hiusmallia, vaan ilmeisesti peruspitkät hiukset tai miehillä siili. Olisi kiinnostavaa kuulla vastauksia sellaisilta, jotka eivät käytä kampaajatutun tai miehen palveluksia ja joilla on joku malli (esim naisella lyhyet hiukset tai muuten ylläpitoleikkausta vaativa malli).

Mulla on kerroksittain leikatut pitkät hiukset sekä lyhyt otsatukka. Leikkaan itse n kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi pesun kanssa 47 e. Pitkät hiukset.

Vierailija
24/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 euroa. Hyvin lyhyt malli. Käyn kampaajalla noin kerran 6-8 viikossa eli rahaa palaa, toki mulla on siihen varaa mutta silti ärsyttää. En uskalla vaihtaa halvempaan kampaajaan koska luotan nykyiseen ja tukka on aina hyvin. Säästän tietty aikaa sekä tuotteisiin käytetyt rahat, koska tukka ei nykyään tarvitse mitään laittamista.

Vierailija
25/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olen poikkeus kun sekä leikkaan että värjään itse.

Hiukset on luonnonkiharat, joten pahimmat leikkuumokat peittyy sinne jonnekin..

Vierailija
26/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmeri maksoi parikymppiä ja olen ajanut sillä hiukseni itse varmaan jo sen viisi vuotta.

M 45

Vierailija
27/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

28e. Ja siis ihan muotoonleikkaus. Eteenpäin pitenevä polkka. Noin kahden kuukauden välein.

Vierailija
28/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaisin siitä, että lopputulos on jotain ihan muuta kuin tahdoin, kampaaja valittaa miten hiuksissani on liikaa työtä (joko suoraan kauhistelee tai muuten antaa ymmärtää, että vien hänen työaikaansa liikaa), joudun istumaan tuntikausia epämukavassa tuolissa kuunnellen rasittavaa suomipoplistamusiikkia ja kampaajan juoruilua frendinsä kanssa, kärsien kuumuudesta ja ainoana viihdykkeenä joko kännykkäni tai vanhentuneet naistenlehdet (halvemmissa paikoissa myös seiskat ym.). Kampaajalla ei ole aikaa kuivata hiuksiani loppuun asti, vaan saan kuulla että kuivuuhan ne sitten itsestään. Mikään ei koskaan onnistu mitä toivon, vaan se on liian työlästä toteuttaa tai ei kampaajan mielestä sovi minulle ikäni tai ulkomuotoni vuoksi.

Kertokaa, missä on Suomessa oikea kampaamo, jossa eri ammatti-ihminen pesee, leikkaa ja värjää hiukset, eikä yksi ja sama kiirehtien koko ajan, koska seuraava asiakas odottaa jo tai on kiire illanviettoon, musiikki on tyylikästä eikä liian kovalla, tilat ovat miellyttävät ja asiakkaan toiveet toteutetaan tai muokataan asiakasta kuunnellen?

Vierailija
29/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla 1-2 kertaa vuodessa. Nyt on puolipitkät hiukset ja kasvatan. Hiustenleikkuu maksaa jotain 40-50 euroa, koska käytän vain hajusteettomia kampaamoita, jotka ovat hyvin harvassa.

Vierailija
30/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 euroa/kerta, lyhyet hiukset. Käyn kampaajalla 2 kuukauden välein.

Vierailija
31/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain 500e vuodessa.

M44

Vierailija
32/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22e ja kerran kuussa käyn kampaajalla leikkauttaan.

Vierailija
33/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ihan ärsytyksen uhalla minäkin, että nolla euroa, kun mies tasaa latvat pari kertaa vuodessa. Itse keikkaan samalla kertaa eteen kerrostukset. On ohuet pitkät hiukset, ei näille sen kummempaa voisi ammattilainenkaan tehdä kun hiukset kuitenkin haluan pitkänä pitää. Töissä pidän kiinni, ja vapaalla on nutturakiharat joten mallilla ei ole niin merkitystä (eikä näihin sen kummempaa mallia saisikaan.. Saatika että jaksaisin sitä aamuisin asetella).

Minä leikkaan vastavuoroisesti mieheltä, ei ole siili, mutta ei se hiustenleikkuu mitään rakettitiedettä ole. Parempi lopputulos mulla on kuin ammattilaisilla.

Vierailija
34/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50e viiteentoista vuoteen sis. leikkuut, (pituuden/muodon)ylläpito, (uudet)muotoilut jne. koko perheelle. Osaamme tehdä itse ja vain laitteita tai osia niistä tarvii joskus uusia.

Vierailija
35/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-25e, enempää en suostu maksamaan, vaan olen ennemmin käymättä kampaajalla. Pitkät hiukset.

Vierailija
36/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 e. Kaveri leikkaa parin kuukauden välein, hän on itseoppinut ja leikkaa myös omat hiuksensa. Mulla on pitkät suorat hiukset, yleensä leikataan jonkinlainen kevyt kerrostus ja otsatukka.

Vierailija
37/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin siitä, että lopputulos on jotain ihan muuta kuin tahdoin, kampaaja valittaa miten hiuksissani on liikaa työtä (joko suoraan kauhistelee tai muuten antaa ymmärtää, että vien hänen työaikaansa liikaa), joudun istumaan tuntikausia epämukavassa tuolissa kuunnellen rasittavaa suomipoplistamusiikkia ja kampaajan juoruilua frendinsä kanssa, kärsien kuumuudesta ja ainoana viihdykkeenä joko kännykkäni tai vanhentuneet naistenlehdet (halvemmissa paikoissa myös seiskat ym.). Kampaajalla ei ole aikaa kuivata hiuksiani loppuun asti, vaan saan kuulla että kuivuuhan ne sitten itsestään. Mikään ei koskaan onnistu mitä toivon, vaan se on liian työlästä toteuttaa tai ei kampaajan mielestä sovi minulle ikäni tai ulkomuotoni vuoksi.

Kertokaa, missä on Suomessa oikea kampaamo, jossa eri ammatti-ihminen pesee, leikkaa ja värjää hiukset, eikä yksi ja sama kiirehtien koko ajan, koska seuraava asiakas odottaa jo tai on kiire illanviettoon, musiikki on tyylikästä eikä liian kovalla, tilat ovat miellyttävät ja asiakkaan toiveet toteutetaan tai muokataan asiakasta kuunnellen?

Ei kukaan pakota maksamaan, mutta kun aihe herättää sinussa noin paljon närkästystä, ihmettelen että ylipäätään avasit ketjun. Oletko käynyt monellakin eri kampaajalla? Itse en ole törmännyt kuvailemiisi ilmiöihin koskaan, paitsi ehkä lehtien tylsyyteen. Siksi otan omat lukemiset mukaan.

Vierailija
38/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

47e kahdesti vuodessa

Vierailija
39/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 euroa pitkien hiusten tasaus ja otsatukan kerrostus/leikkaus. Pk-seutu, käyn 3-4 ktt/vuodessa.

Vierailija
40/65 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e taisi viimeksi maksaa. Pitkä polkka kevyellä kerrostuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan