Mansikka 39€laatikko
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa ja se että 40 eurolla saa pakastimen täyteen marjaa, ei todellakaan maksa paljoa.
Sulla on sitten aika pieni pakastin tai sitten poimit itse mansikkasi.
Meidän pystypakastimeen taisi mennä viime kesänä n. kuusi laatikollista mansikkaa miinus syömämansikat.
Meillä laitetaan pakastimeen muutakin kuin mansikkaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin eilen 26,90e/5kg
Pk-seutuMistä noin halvalla saa? Ettet vaan tarkoita prisman laatikkoa jossa oli 4kg mansikkaa joista puolet raakoja? Tais olla just toi hinta.
Käpylän K-kaupassa oli toissapäivänä tuohon hintaan 5kg, hyviä ja makeita mansikoita.
En oo koskaan ostanut mansikoita ja pakastanut. Miksi niitä pitää ostaa talven varalle? Pärjään hyvin ilmankin.
Miksi ostatte mansikkaa pakkaseen? Saahan sitä ympäri vuoden kaupan pakastealtaasta. Vai muutaman euron säästön takiako?
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan ostanut mansikoita ja pakastanut. Miksi niitä pitää ostaa talven varalle? Pärjään hyvin ilmankin.
Enkä minä! Muutaman kerran vuodessa tarvitsen johonkin.
Mansikkahullut vauhdissa😁
Niin mutta...kun on sellainen tapa;D
Eat clean jne. Haluan puhdasta ruokaa. Siksi pakastan.
Kokkolassa 5kg/34.90€ ei ole viime vuosina tuon halvemmalla saanut 5kg laatikkoa.
Torilla oli eilen tuottajalta suoraan myynnissä 1,5kg laatikoita, oikein isoja ja hyvän näköisiä, maksoi 18€ niin ei ollut työttömällä varaa ostaa. Onneksi omassa pihassa on jonkin verran kasvamassa mansikkaa, mutta vielä pieni raakileita ja kukkia vasta.
Tampereella ostin tänään 5kg laatikon hintaan 35€. Hyviä ovat! En jää odottelemaan josko hinta alenisi. Päinvastoin! Nyt jo alkaa nähdä täällä myyntiä hintaan 38€.
Pirkanmaalla oli tänään 5 kg laatikko 35€ isoja mansikoita tai 29€ pieniä mansikoita.
Suunnittelimme ostaa 5 kg mansikkalaatikon pakastamista varten, mutta tänään ei ollut rahaa ostaa.
Rumaa ja lössööntynyttä, kirpeänvetistä Polkaa. Huoh. Saisipa Rumbaa, tai mikä tahansa muukin laji kelpaisi...
Ihan hullua touhua perata ja pakastaa itse mansikoita, kun kaupassa myydään lähes samaan hintaan hyvälaatuisia kotimaisia pakastemansikoita.
Hinnat taitaa vaan nousta kun mennään loppukautta kohden
Vierailija kirjoitti:
Rumaa ja lössööntynyttä, kirpeänvetistä Polkaa. Huoh. Saisipa Rumbaa, tai mikä tahansa muukin laji kelpaisi...
Rumbaa ei ole kovinkaan paljoa myynnissä. Se on lajikkeena pienisatoinen ja myös "vanhenee" verrattain aikaisin. Jokseenkin sopimaton lajike ammattiviljelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumbaa ei ole kovinkaan paljoa myynnissä. Se on lajikkeena pienisatoinen ja myös "vanhenee" verrattain aikaisin. Jokseenkin sopimaton lajike ammattiviljelyyn.
Kyllä polka on minun suosikki!
Vierailija kirjoitti:
On se kallista.
Miten voit sanoa että mansikka on kallista sillä 5 kilon mansikkalaatikosta saa tehdä monta kertaa - mansikkasoppaa - mansikkakiisseliä - mansikkapiirakoita ja muita leivonnaisia kuten mansikkakakkua ja jos teet siitä mansikkamehua niin siitä saat monta kertaa juoda mansikkamehua.
Vaikka söisit niitä mansikoita sulatettuasi ne pakastimesta haettuasi niin saa 5 kilon laatikosta syödä mansikoita useita kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa ja se että 40 eurolla saa pakastimen täyteen marjaa, ei todellakaan maksa paljoa.
Liebherr malliston lippulaivan säiliöpakastimemme tilavuus on 572 litraa johon mahtuu mansikoita - vadelmia - mustikoita - punaisia viinimarjoja - valkoisia viinimarjoja - karviaisia - suomuuraimia - karpaloita.
Lisäksi mahtuu vaikka mitä.
Vinkki Liebherr 572 litran säiliöpakastin toimii hyvin autotallimme kylmässä varastossa. Kun tulee 15 astetta pakkasta niin Liebherr säiliöpakastin pysähtyy ja kun tulee lämpimämpää kuin 15 astetta pakkasta niin Liebherr 572 litran säiliöpakastin alkaa automaattisesti toimimaan.
Liebherr 572 litran säiliöpakastin on valmistettu Itävallassa.
Liebherr 572 litran säiliöpakastinta ei myydä Suomessa / Ruotsissa myydään mutta ei toimiteta Suomeen / Tallinnassa myydään ja toimitetaan Suomeen.
Tallinnan kautta ostimme Liebherr 572 litran säiliöpakastimen.
On kallista. Ostan mieluummin kaupasta pakastimesta pussin tarvittaessa. Kesällä ostan sen, mitä syömme kerralla. En näe mitään syytä, miksi alkaisin itse mansikoita pakastamaan. Pakastin täyttyy muutenkin ruoista, leivonnaisista ja itsepoimituista ilmaisista marjoista.