Mansikka 39€laatikko
Kommentit (64)
Eilen 44 /5kg ja 6.90 kg yksittäin. Törkee hinta,en ostanut,ei niin hyviä,että pitää saada hinnalla millä hyvänsä. Halpenee vielä
wefewf kirjoitti:
en ymmärrä miksi ostetaan edes kalliita mansikoita. Suomen luonto on täynnä ilmaisia vadelmia, mustikoita ym.
Niin. Pihassa kasvaa, eikä maksa mitään!
Sinccis
Hulluja nuo Roomalaiset
Mulla on valko, viher, punaherukkaa, tyrniä +muutakin.
Mietin kesällä laittaisko mansikkaakin, olisi ollut yksi tyhjä penkki vielä. Blääh .. mää jaksanut.
Sinccis
Ens kesänä laitan siihen varmaan hernettä, vaikka ei kai sekään paljoa kaupassa maksa ..
Sinccis
Lappeenrannassa oli 37€/4kg loota.
Tuollaista hintaa en maksa, olkoot sitten mansikat ostamatta, en muuten ostanut viime kesänäkään.
Kotkassa eilen 30€/5kg. Hyviä oli! Ajattelin, etten osta, mutta tuo hinta tuntui sen verran edulliselta, että muutin mieleni. Tuosta määrästä ei kyllä pakastimeen saanut edes yhtä hyllyä täyteen.. eli pitkälle ei noilla pötkitä, mutta tarkoitus olisi vielä käydä itse poimimassa lisää mansikoita, vadelmia, mustikoita puolukoita. Ehkä myös herukoita vähän sukulaisen luota. Nam! Marjat ovat kyllä parhaimmillaan tuoreina. Taitaakin olla kalleinta luksusta tällä hetkellä arjessamme, kun tulee lähes päivittäin ostettua 1-2 litraa mansikoita ja herneitä herkutteluun.
wefewf kirjoitti:
en ymmärrä miksi ostetaan edes kalliita mansikoita. Suomen luonto on täynnä ilmaisia vadelmia, mustikoita ym.
Minä ymmärrän ja kerron sullekin; mansikoita ostetaan siksi, kun halutaan mansikoita. Mustikoiden ja vadelmien aika ei ole vielä, niitä kerätään sitten luonnosta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin eilen 26,90e/5kg
Pk-seutu
Mistä noin halvalla saa? Ettet vaan tarkoita prisman laatikkoa jossa oli 4kg mansikkaa joista puolet raakoja? Tais olla just toi hinta.
Vierailija kirjoitti:
Pk-seutu
Sama. Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seutuMistä noin halvalla saa? Ettet vaan tarkoita prisman laatikkoa jossa oli 4kg mansikkaa joista puolet raakoja? Tais olla just toi hinta.
Jaa no, tais olla 4kg, mutta laatu oli priimaa, ei ylikypsiä eikä yhtään vaaleaa missään vaan tasaisen punaista ja makeaa. Cittari oliis myynyt 5kg 29.90, mutta enpä jaksanut lähteä muutaman eruon takia
30€/5kg ja oli vielä todella hyviä, makeita. Yksi ainoa huono koko laatikossa.
Marjojen hinta on noussut koska koleus on hidastanut kypsymistä, odottelen ainakin ensi viikon puolelle ennen kuin ostan, yleensä olen ostanut n. 26 €/ltk ja paikalliselta tuottajalta jolta tulee jopa samana päivänä poimittua
Yle uutisoi viime viikonloppuna että 5 kg mansikan hinnat vaihtelevat 30-50 eur. Onneksi sukulaisella mansikkatila niin saa ilmaiseksi joka vuosi. Toki ei oteta kuin yksi 5 kg laatikko, enempi menisi hukkaan.
29,90 ostin viime viikolla PK seudulla. Yksi vähän pehmeä ja söin sen. Hyvä silti.