Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuberkuloosi tappaa edelleen -ja nyt meiltä otetaan rokote pois!

Vierailija
26.05.2006 |

Ensi viikolla tulee dokumentti siitä, miten elinvoimainen tauti tuberkuloosi edelleen on maailmalla. Dokumentissa käsitellään ilmeisesti myös sitä, miten huolestuttavaa on se, kun rokote poistuu Suomessa vauvoilta. Ruotsissahan tuberkuloosia on alkanut löytyä uudestaan päiväkotilapsilta. Se on ihan kauhea tauti.

Mietinkin nyt, että kaipa sen rokotteen voi jatkossa ottaa vapaaehtoisesti ja omalla kustannuksella?! On täysin käsittämätöntä, että rokote jätetään pois, koska mahdollisuudet saada tuberkuloosi on vähintään yhtä suuret kuin saada tuhkarokko (jota vastaan siis edelleen rokotetaan). En ole mikään suuri rokotusten ystävä, olen hieman huolissani mm. mpr-rokotteen turvallisuudesta, mutta tämän turberkuloosin kohdalla olen todella ihmeissäni! Muita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain olen myös kuullut, että tuo rokote ei tehoa kaikkiin tubi-kantoihin. mutta ota tästä sitten selvää. saa nähdä kuinka meidän rokotuksen kanssa käy, la syyskuussa... esikoinen tuli etuajassa.

Vierailija
22/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua rokotteiden tehoon tilastojen kautta. Kaikki ei ole ihan niin kuin kansalle kerrotaan, se on ikävä tosiasia. Virallisesti en ota kantaa.

t. lääkäri, joka nyt töissä, voin palata illalla asiaan, jos ehdin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pelätään, kun rokote otetaan pois ja aiemmin on pelätty itse rokotetta ja sen haittavaikutuksia... ei ole koskaan hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi