Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerron tapailemalleni miehelle, etten halua seksiä ennen vakavaa seurustelua/avioliittoa?

Vierailija
03.07.2019 |

Olen keväästä lähtien tapaillut miestä, josta en edes ole kovinkaan kiinnostunut fyysisessä mielessä, mutta hän on ihmisenä ihan mukava ja hyväluonteinen. En toisaalta muutenkaan haluaisi irtoseksiä tai seksiä tapailuvaiheessa.

Mies on ihan alusta lähtien koettanut pyytää mua kotiinsa ja ehdottanut, että haluaisi tulla luokseni kylään. Hän on myös ehdottanut ajanvietettä, jossa yöpyisimme samassa huoneessa. Mielestäni hän vaikuttaa siltä, että olisi ihastunut ja haluaisi läheisyyttä. En ole itse sellaiseen halukas ainakaan toistaiseksi.

Miten voisin kertoa hienovaraisesti sen, että en ihan periaatteestakaan halua seksiä kovin kevein perustein?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten, mutta tee se nopeasti. Tuhlaat muuten vain miehen aikaa.

Tosiaan en haluaisi tuhlata hänen aikaansa. Toisaalta saattaisin ehkä kiinnostua hänestä jossain vaiheessa. Itse en kyllä oikein jaksaisi tutustua täysin uusiinkaan ihmisiin ja ihmisenä/kaverina pidän hänestä, joten hänen myötään mun sinkkuuteni osalta olisi "problem solved".

Ap, mä ymmärrän sua. Kiintymys ja rakkaus voi myös kasvaa pikkuhiljaa. Salamarakastumiset usein myös hiipuvat nopeasti. Parempi näin. :)

Mies on jatkanut tapailuasi keväästä asti, vaikka seksiä ei ole ollut tarjolla. Hyvä merkki! Jos kyse on laivaristeilystä tai hotellihöpymisestä, sanot että lähdet mielelläsi, mutta et ole valmis intiimiin suhteeseen. Kerro, että pidät hänestä oikeasti ja toivot, että suhteenne kehittyy pikkuhiljaa, tyyliin 'kaikki aikanaan'.

Tai ellei halua valehdella voi kertoa, ettei ole fyysistä vetovoimaa. Kun olen ihastunut tpiseen. On kiva että on varalla tässä joku, kun ei jaksa tutustua muihinkaan

Vierailija
22/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että et lähde sille risteilylle etkä muihinkaan pukkihommiin hänen kanssaan

Eikö hän saa tulla edes jouluna käymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen sinua ystävänä tai veljenä, joten toivottavasti ei haittaa että  emme aivan vielä harrasta seksiä.

Vierailija
24/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se mies niin pahasti "turn off" vai mikset halua seksiä? Eihän tapailussa ole mitään järkeä, jos ei sitäkin puolta saa ja sitä paitsi täytyyhän se testata. Mitäs, jos on vuosi tai kaksi oltu yhdessä, ja sitten toinen paljastuu surkeaksi sängyssä? Tosi kiva, aikaa meni hukkaan, paljon pahaa mieltä.

Kannattaa mennä nopeasti vaan sillekin puolelle. Ei ehdi nousta niin isoja paineita ja suhteen pysyvyyteen ko. asialla ei ole mitään tekemistä. Jos toinen tykkää, se jatkaa. Jos ei tykkää, katki se kuitenkin olisi mennyt.

Vierailija
25/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko se mies niin pahasti "turn off" vai mikset halua seksiä? Eihän tapailussa ole mitään järkeä, jos ei sitäkin puolta saa ja sitä paitsi täytyyhän se testata. Mitäs, jos on vuosi tai kaksi oltu yhdessä, ja sitten toinen paljastuu surkeaksi sängyssä? Tosi kiva, aikaa meni hukkaan, paljon pahaa mieltä.

Kannattaa mennä nopeasti vaan sillekin puolelle. Ei ehdi nousta niin isoja paineita ja suhteen pysyvyyteen ko. asialla ei ole mitään tekemistä. Jos toinen tykkää, se jatkaa. Jos ei tykkää, katki se kuitenkin olisi mennyt.

Olen tautikammoinen (=ei irtoseksille) ja uskonnollinen ja lisäksi en tunne lainkaan seksuaalista vetoa sitä miestå kohtaan ainakaan tällä hetkellä, ikävä kyllä. Hän on tosi kiva ja voisi olla vaikka joku mukava sukulaismies tai kaveri. En tiedä, mikä mussa on "vikana", kun tunnen näin.

T. Ap

Vierailija
26/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot just noilla sanoin, jotka kirjoitit otsikkoon. Siinä se on sanottu lyhyesti ja ytimekkäästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan