Mut taidetaan sivuuttaa elämästä, sairastan masennusta.
Äitini ja vanhempani viihtyvät nykyään miniän kanssa. Käyvät shoppailemassa ym. Nyt tuntuu että mieskin sivuuttamassa minut elämästään.
Kommentit (19)
Oon kuule vuosia ollut jo hoidossa.
Ap
Mitä sinun kanssasi sitten pitäisi tehdä? Oletko itse koskaan ehdottanut mitään, oletko ollut aloitteellinen ja vaikka kysynyt muilta, olisiko heillä jotain ideoita yhdessä oloon?
Vai oletko vain möllöttänyt ja kaivellut omaa napaasi?
Ja sinusta on kummallista, ettei sinun kanssasi haluta viettää aikaa? Sinä sairastutat läheisesi. Siksi sinut halutaan sivuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinusta on kummallista, ettei sinun kanssasi haluta viettää aikaa? Sinä sairastutat läheisesi. Siksi sinut halutaan sivuuttaa.
Kerrotko miten sairastutan läheiseni?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli olet vielä tyhmäkin.
Masentuneisuus on vain huumorintajun puutetta. Liian tärkeänä itseään pitävät ja aikaansaamattomat sairastuvat. Kun tekee työtä, opiskelee, harrastaa, tapaa ystäviä, matkustelee yms. mieli pysyy virkeänä. Jopa siivoaminen on piristävää, kun sitä saa tehdä rauhassa, omaa tahtiaan. Itselleen pitää nauraa joskus aivan hulvattomasti. Oravanpyörässä ei muuten näe mitään mieltä, jos siinä mitään onkaan :D
Minä haluan jo nyt pois tästä ketjusta kun luin ap:n itsekeskeisen valituksen.
Voimia ap:n puolisolle ja suvulle.
Lehmät märehtivät, ihmisen ei kannata.
En nyt saanut selvää, että kuka on kukin ja tekee mitä.
Aikoinaan he sairastuttivat minut vaatimuksillaan. Ja milloin tästä maailmasta tullut näin minä minä ja minun elämä keskeinen. Sairaat piiloon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan he sairastuttivat minut vaatimuksillaan. Ja milloin tästä maailmasta tullut näin minä minä ja minun elämä keskeinen. Sairaat piiloon?
Ap
Ei kai piiloon, mutta ei sellaisten ihmisten kanssa todellakaan tarvitse viettää aikaa, jos ei halua.
No herranen aika. Minä menen itse shoppailemaan silloin kun huvittaa. Taidemuseioissakin viihdyn parhaiten yksin, koska muut haluavat vain juosta salien läpi, minä perehdyn teoksiin paljon perusteellisemmin. Kaikkiin aktiviteetteihin ei tarvita muita. Jos ei ole omia asioita ja mielipiteitä asioista, punkan pohjalle saa jäädä itkemään. Kukaan ei vain jaksa riippakiviä elämässään.
Asiantuntija-apua saa mielenterveyspalveluista, jos niitä tarvitsee. Kaikkien muiden elämää ei tarvitse seurata eikä estää muita elämästä. Hyvä ystävä on kaikille tärkeä, mutta jos on liian itsekeskeinen, ystäviä on vaikea saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli olet vielä tyhmäkin.
Ja sinä aggressiivinen, miksi? Etkö ole koskaan saanut näyttää heikkouttasi ulospäin?
Mulla on ystävä. Mutta miksi äitini pitää kaikki shoppailut ja teatterit kertoa minulle. Pitäisi omana tietonaan. Ei kiinnosta miniän elämä. Ja yksin viihdyn shoppailemassa. Ei kiinnosta kun äitini sanoo ettei mikään vaate istu mulle tai suosittelee säkkejä. Onneksi miniä lihavampi ja ei hälle kehtaa sanoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos he sairastuttivat sinut, niin silloinhan on vain hyvä, ettet vietä enää yhtä paljon aikaa heidän kanssaan...?
Vaikutat rasittavalta tyhjästävinkujalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos he ovat sairastuttaneet sinut vaatimuksillaan, on sinun oma etusi, ettet ole heidän kanssaan kovin paljon tekemisissä. He ovat jo huomanneet, ettet pysty täyttämään heidän vaatimuksiaa, joten ovat jättäneet sinut rauhaan. Sinulla on mahdollisuus parantua, kunhan otat heihin etäisyyttä ja keskityt omaan elämääsi.
No oletko hakenut apua itsellesi?