Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen uudestaan?

Vierailija
03.07.2019 |

Juhannuksena sattunut lipsahdus askarruttaa. Huono omatunto on, mutta nyt on ajatus uusiksi ottamisesta noussut hyvin voimakkaasti myös mieleen. Kova halu kokeilla josko se tuntuisi uudestaan yhtä makoisalta. Mahdollisuus varmaankin olisi.

Kannattaako? Millä tavoin kukaan pystynyt jättämään yhteen kertaan, jos tilanne ollut myös sama ?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä jutussa ole monta positiivistäkin piirrettä .On käyty jo vieraissa oli sitt syy mikä vaan musta nainen näkee hyviäkin puolia kokemuksesta ja voi käyttää näitä omassa suhteessaan.Nyt tietää miltä kiihkeä seksi tuntuu kun siinä on latausta ja intohimoa.

On suhteessa paljon muitakin asioita mitkä voi tehdä siitä huonon kuin pettäminen.

Nyt on näkemystä asiaan eri kantilta..ja tämähän voi kun sen oivaltaa piristää suhdetta ja nousta uusia kokemuksia.Ei kuin eteenpöin vaan mitä tuota jää mussuttamaan sattunut mikä sattunut.Ei se elämä tuohon kaadu,positiivista asennetta vaan ja eteenpäin.

Se vaarahan on jos toiselta saa parempia kokemuksia ett ihastuu ja sitt on uudet haasteet edessä.

Nythän on hyvä tilaisuus miettiä miten jatkaa enkä kyllä yllytä kertomaan koska en tiedä miten toinen osapuoli suhtaantuu.

Joku käyttää tuollaista lyömäaseena loppu ajan. joku taas ymmärtää.

Tsemppiä minä toivotan naiselle ..ja hymyä huuleen ja opeta miehellesi niitä mitä opit ja kerro ett haluut kokea niitä.

Eikun peitot heilumaan ja aktiivista lempeä

Vierailija
42/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Jätin eilen tämä ketjun väliin, koska halusin nyt tätä kaikessa rauhassa itsekseni miettiä. Jokin ratkaisu on siten akuutti, koska nyt sunnuntaina mahdollisuus tähän uusintaan olisi.

Ja luulenpa että päätökseni on se että haluan kyllä kokea tämän vielä toistamiseen. Tämä on oikeastaan ihan hullua kuinka vahvana tuo halu puskee päälle. Ja sitä 'kättä on vaikea saada pöksyistä'. Tämä herätti jonkin hekumallisen puolen itsessäni, jota en millään haluaisi tukahduttaa. Tai jopa riettaan, koska jotain tuhmaahan tälläisessä on. Ihan fyysinen halu saada samaa uudestaan. Tämä on se sama tunne kuin tavatessani mieheni kanssa alkuaikoina, ja joka nyt on jonnekin tuttuuteen kadonnut. Ja sinänsä uskon että sen öytyminen tuo myös meidän suhteeseen jotain takaisin.

Mieheni suhteen ajattelen että en tätä nyt lähde tunnustamaan. Mutta, sopivassa yhteydessä teen kyllä selväksi, että jos hänelle vastaava tilanne tulisi, se olisi minun puolesta ok, jos vain hän on varma kuten minäkin nyt olen, että tämä ei mitenkään vaaranna meidän suhdetta. En siis etukäteen aio antaa hänelle muuta kimmoketta kuin ihan oma itsenäinen päätöksensä. Jos hän sitten jotain tekee ja siitä kertoo, olisi minunkin aika tunnustaa.

Ja itsestäni olen aivan varma että tämä oma juttuni jää tähän toiseen kertaan.

ap

Näin. Anteeksi jos tämä jotkuta närkästytää, ja varmaan tässä ketjussa lynkkaaminen ja haukkuminen jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin salasuhteet alkaa, ensin vahinko, sitten jo sovittu, sen jälkeen kynnys vaan madaltuu himon viedessä. Kun sitten vastapuoli löytää jonkun vapaan ja suhde sen vuoksi päättyy, itse haluis kuitenkin lisää villiä seksiä ilman arjen rasitteita, niin voin kertoo että vituttaa ja se tunne on vaikee kätkee kotona.

Mut jokaisen oma valinta, eipähän tarvii sit lähdön lähestyessä katua, kun ei tullut otettua uusiksi. Silti, vieraissa käynti luvatta ei seksiä kotona paremmaksi saa. Eri asia jos luvalla käyty, jolloin voisi kokemuksia vapaasti jakaa puolison kanssa ja siirtää omaankin suhteeseen uusia juttuja ilman pelkoa kiinnijäännistä.

Onnea valitsemallasi tiellä, morkkis uusinnasta saatta olla kovempi kuin kuvittelet. Syyllistämättä, omia kokemuksia jaan ja jo 8 vuotta omista toilailuistani..

Vierailija
44/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisollasi on oikeus tietää, jotta myös hänellä on mahdollisuus hakea hyvää seksiä muualta. On epäreilua, että vain sinä saisit hyvää seksiä. Kuvitteletko, että olet itse niin hyvä, ettei puolisosi haluaisi muita? Et ole. Hän vain kunnioittaa sinua, eikä siksi hae seksiä muualta. Sinä et kunnioita puolisoasi.

Tavallaan olet oiekassa siinä että kyllähän minun pitäisi sallia sama miehelleni. Ja ehkä tämä olisikin ok, samoissa raameissa; kertakokemus, ei halua muuttaa suhdettamme, 'hyvä' kokemus. Mutta se että minun tulisi kertoa jotta miehellä olisi 'lupa' samaan kuullostaa hyvin huonolta perustelulta. Itseasiassa, se on pikemmin peruste sille että en kerro, koska jonkinasteinen kostotoiminta ei todellakaan mahdu noihin ym. raameihin.

Ja teet aika isoja oletuksia kunnioituksesta ja meiudän seksin hyvyydestä, tietämättä meistä yhtikäs mitään. Kiitos, kunnioitusta on, yli 10.v yhdessä, ja seksikin on hyvää, molemminpuolin. Totta, tämä kokemus oli hyvin nautinnollinen, mutta se ei tee mieheni kanssa mitenkään huonommaksi. Erilaista, niin fyysisesti kuin henkisesti tietenkin, kokemus, tunenlma, tilanne ja henkilö omanlaisensa, tietenkin. Ja ei, en ole aiemmin pettänyt, mikä varmaan osasyy. Mutta ei se poista nautintoa jonka koen mieheni kanssa. 

ap

Eihän se sinunkaan seikkailu ollut mikään hyvä kokemus teille, korkeintaan sinulle. Miksi miehesi "kostoreissun" pitäisi siis olla hyvä kokemus teille molemmille? Kyllä hän varmasti pitäisi parhaansa mukaan huolen siitä, että kokemus olisi hänelle mahdollisimman hyvä ja sehän riittää. Sinun tuntemuksillasi ei ole väliä ja mitään takuita ei kenelläkään etukäteen ole.

Ei ihan hirveästi voi kunnioitusta olla jos pettämään menet. Nämä "tilanne vain ajaitui siihen"-selitykset on itselleen valehtelua. Yleensä niissä on tehty monta pientä tietoista päätöstä väärään suuntaan jotta tilanne on ylipäätään mahdollinen.

Vierailija
45/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista. Jätin eilen tämä ketjun väliin, koska halusin nyt tätä kaikessa rauhassa itsekseni miettiä. Jokin ratkaisu on siten akuutti, koska nyt sunnuntaina mahdollisuus tähän uusintaan olisi.

Ja luulenpa että päätökseni on se että haluan kyllä kokea tämän vielä toistamiseen. Tämä on oikeastaan ihan hullua kuinka vahvana tuo halu puskee päälle. Ja sitä 'kättä on vaikea saada pöksyistä'. Tämä herätti jonkin hekumallisen puolen itsessäni, jota en millään haluaisi tukahduttaa. Tai jopa riettaan, koska jotain tuhmaahan tälläisessä on. Ihan fyysinen halu saada samaa uudestaan. Tämä on se sama tunne kuin tavatessani mieheni kanssa alkuaikoina, ja joka nyt on jonnekin tuttuuteen kadonnut. Ja sinänsä uskon että sen öytyminen tuo myös meidän suhteeseen jotain takaisin.

Mieheni suhteen ajattelen että en tätä nyt lähde tunnustamaan. Mutta, sopivassa yhteydessä teen kyllä selväksi, että jos hänelle vastaava tilanne tulisi, se olisi minun puolesta ok, jos vain hän on varma kuten minäkin nyt olen, että tämä ei mitenkään vaaranna meidän suhdetta. En siis etukäteen aio antaa hänelle muuta kimmoketta kuin ihan oma itsenäinen päätöksensä. Jos hän sitten jotain tekee ja siitä kertoo, olisi minunkin aika tunnustaa.

ap

Näin. Anteeksi jos tämä jotkuta närkästytää, ja varmaan tässä ketjussa lynkkaaminen ja haukkuminen jatkuu.

Oletko nyt itsellesi ihan rehellinen?

Aiemmin olit varma, ettet petä ollenkaan. Petit kuitenkin.  Yhden kerran jälkeen olit varma ettei tule tapaa, mutta nyt et saa sitä ajatuksistasi vaan on pakko saada toistekin. Oletko ihan oikeasti varma, että tämä ei tule jatkumaan ja ettei tämä tule vaikuttamaan teidän suhteeseenne? Aiemmat varmuutesi on ainakin osoittautuneet paperiksi. Miksei siis tämäkin? Voihan se mennä vaikka niin, että sinuun se ei vaikuta, mutta miehesi sen jostain aistii. Esimerkiksi siitä että toivot joskus myöhemmin jotain mitä tämän toisen kanssa teitte.

Oma on päätöksesi, mutta ettei sinulla ole enää mitään oikeutta pahastu tulevaisuudessa miehesi tekemisistä. Jos sinä voit suunnitellusti pettää häntä itse haluamallasi tavalla niin miksei hänkin. Ja se hän haluama tapa ei välttämättä ole seksi vaan joku muu. Siihen sinä et voi vaikuttaa.

Vierailija
46/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä jutussa ole monta positiivistäkin piirrettä .On käyty jo vieraissa oli sitt syy mikä vaan musta nainen näkee hyviäkin puolia kokemuksesta ja voi käyttää näitä omassa suhteessaan.Nyt tietää miltä kiihkeä seksi tuntuu kun siinä on latausta ja intohimoa.

On suhteessa paljon muitakin asioita mitkä voi tehdä siitä huonon kuin pettäminen.

Nyt on näkemystä asiaan eri kantilta..ja tämähän voi kun sen oivaltaa piristää suhdetta ja nousta uusia kokemuksia.Ei kuin eteenpöin vaan mitä tuota jää mussuttamaan sattunut mikä sattunut.Ei se elämä tuohon kaadu,positiivista asennetta vaan ja eteenpäin.

Se vaarahan on jos toiselta saa parempia kokemuksia ett ihastuu ja sitt on uudet haasteet edessä.

Nythän on hyvä tilaisuus miettiä miten jatkaa enkä kyllä yllytä kertomaan koska en tiedä miten toinen osapuoli suhtaantuu.

Joku käyttää tuollaista lyömäaseena loppu ajan. joku taas ymmärtää.

Tsemppiä minä toivotan naiselle ..ja hymyä huuleen ja opeta miehellesi niitä mitä opit ja kerro ett haluut kokea niitä.

Eikun peitot heilumaan ja aktiivista lempeä

Eikö se, että ei tiedä miten toinen suhtautuu kerro juuri siitä, että tämä ei ole hyväksyttyä? Aika itsekeskeisesti ajateltu, että kun toisen reaktio voi olla ikävä, niin on parempi olla kertomatta.

Voihan sitä perustella muitakin asioita sillä, ettei tämä ole ainoa tapa pilata suhdetta. Voi vaikka pelata perheeltä talon alta, kun on muitakin tapoja ryssiä. Uusia kokemuksia siitäkin saa.

Vierailija
47/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap, tee juuri niinkuin itsellesi hyvältä ratkaisulta tuntuu.

Lokaa olet täällä saanut enemmän kuin hyväksyvää tai kannustavaa mielipidettä.

Jollain toisella foorumilla, kuten AS, on hyväksyvä ellei kannustava ilmapiiri juuri sellaisena kuin olet ja mikä sinusta tuntuu sopivalta.

Kerro kokemuksestasi sunnuntain jälkeen, kävi miten kävi.

M47

Vierailija
48/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitahan saada egos kuriin ja siirrä se käsi sieltä pöksyistä sydämelle.

Tiedät vastauksen kun kysyn, onko toimintasi ego vai rakkauslähtöistä? Se on egolähtöistä. Ajattele rakkaudella puolisoasi kohtaan.

Mulla oli tilanne jossa vaistosin että jotain oli tapahtunut ja niin oli, mies oli pönkittänyt egoa ja ihastui toiseen. Sai sen loppumaan, mutta mulle se riitti. Luottamus meni. Keskitä himos muualle ja pistä egos kuriin.

En kyllä tiedä miten kyse on egon pönkittämisestä. En ole millään tavoin ihastunut tähän henkilöön, en hae huomion kohteena oloa, eikä kyse ole edes tunteesta olla haluttava tai haluttu. Tätä on vaikea selittää. Kyse on aika puhtaasti seksuaalisista tuntemuksista, kohtaamisesta vain sillä tasolla. Ja siitä kuinka rajun hyvältä se tuntui. Fyysisesti ja henkisesti. Ja uusinan miettimisen suhteen siitä että kokemus jäi silti piirun verran vailinaiseksi. Osittain sen yllättyvyyden, pikaisuuden ja kiihkeyden vuoksi. Haluaisin kokea saman uudelleen, mutta vähän skarpimpana, vähän tietoisemmin, ja se tässä härnää. Ja ilman sitä mlaajempana, moraalisena kysymyksenä en tässä sitä edes pohtisi.

ap

Niin, kyse on seksuaalisesta halusta ja nautinnosta sinulle, ei teille parina. Eli kyse ei ole siitä, että tekisit tämän rakkaudesta puolisoosi vaan ennemminkin siitä huolimatta. Kyse on egoistisesta toiminnasta.

Ja noissa pohdinnoissasi, että ei ole paha kun ei ole tunteita, unohdat että se on vain sinun näkökulmasi. Toisille himo ja nautinto on myös tunteita, varsin voimakkaita sellaisia. Siksi toisille pettäminen himosta ja nautinnosta on pahempi kuin rakkaudesta. On myös pitkiäkin sivusuhteita, jotka perustuvat vain seksiin. Ja vähän vaikuttaa, että olet tällaiseen ajautumassa.

Mieti miltä miehestäsi tuntuu, että joku tuntematon saa sinut sellaiseen kiihkoon ja nautintoon, että suhteenne unohtuu. Tai ei unohdu, mutta et välitä siitä. Se, että tämä mies löytää nappulasi paremmin kuin oma pitkäaikainen aviomiehesi tarkoittaa, että hän tuntee sinut paremmin kuin miehesi tai että olet salannut jotain mieheltäsi kaikki nämä vuodet. Luuletko oikeasti, ettei tämä satuta miestäsi?

Vierailija
49/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhäkään pysty mieltämään tätä niin että kertomisen velvoite olisi se että näin mieheni saisi jonkinlaisen luvan tehdä samoin. Mikä minä olisin edes moisen luvan antamaan. Mielestäni asia on kuitenkin niin, että kummallkin on myös vapaa tahto tehdä päätöksiä. Ja oma kyky suhteuttaa ne sitten suhteessa toiseen.

En jätä nyt tapahtunutta kertomatta sen takia että pelkään reaktiota (minua kohtaan), vaan siksi että kertomalla saattaisin vaikuttaa siihen että hän lähtee hakemaan 'kostoa'. Tässä ajatuksessa itsetarkoitus ei le päästä pettämään, tai päästää toinen pettämään, vaan antaa mahdollisuus tehdä sellainen päätös. Itse olen sellaisen päätöksen tehnyt, ja olen myös sellaisen päätöksen valmis hyväksymään mieheltäni. Tämän olen päättänyt sopivassa tilanteessa ja sopivassa keskustelussa jotenkin hänelle tiedoksi tuoda. Mutta, se ei myöskään tule olemaan mikään kehoitus tai usutus niin tehdä. Sallia vaan hänelle sellainen samankaltainen päätös. Iso kriteeri on minulle tuossa se että kyse ei ole mistään sivusuhteesta, koska itsestäni tiedän että näin ei tapahdu. Eikä tarkoitus ole etsiä edes tämän enempää kokemuksia. Katsoa vain tämä kortti. Toki ymmärrän että riski on että mieheni saattaisi samoin kokeilla, ihastua ja sitä kautta kokeilu muuttua joksikin isommaksi, mutta se ei ole kontrolloitavissa. Minun täytyy vielä miettiä miten puen sen sitten tuon hyväksymisen rajaksi, siten että hänkin ymmärtäisi ettei lähde sellaisiin kokeiluihin jossa moinen riski on.

Äh, tämä on helppoa kun tunnen ja tiedän tämän oman lipsahdukseni rajat ja oman tarpeeni kokemuksen suhteen. Sen että tiedän ettei tämä mitenkään voi muodostua miksikään muuksi kuin kokemukseksi, vaikka sitä ei monikaan näytä uskovan.

ap

Vierailija
50/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokemus elon polkuun lisää.

On siinä edelleen hyvääkin vaikka tuodaan näitä huonoja puolia esiin

Mun elon polkuun on mahtunut monenlaista epäonnea mutta en silti näe tuota sun kokeilua pelkästään huonona

Todennäköisesti saat uutta virtaa elon polkuusi ja suhteesesi.

Näet puolisosi ehkä suvaitsevammin ja ymmärtävämmin kun on omia temppuja tullut tehtyä .

Nauti täysillä ja anna intohimon kukan kukkia.Todennäköisesti nautit vielä enemmän kuin eka kerralla ,on mun väite mutta se on vain mun luuloa.Tämä toinen osaa antaa enemmän nautintoo ja osaa sitä sekstailua ja naisen hyväilyä paremmin..huomioivammin..

Ei kaikkia miehiä kiinnosta selvittää mistä nainen nauttii ja saa ihanaa tunnetta ,tämähän on tosi asia ja myös toisinpäin..ei kaikkia naisia kiinnosta se mistä mies nauttii. Nautintoon kuuluu muutakin kuin pelkkä orkku .

Vierailija
51/76 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vaan väärin että ajattelee vain itseään. Kumppanilla on oikeus valita haluaako olla jakorasian kanssa. Kyse on kuitenkin elämänarvoista. Ei ole oikein että mies saa pettää sinun ehdoilla ja sinulle sopivalla tavalla. Mitäpä jos hän nauttisikin enemmän kostoseksistä. Nikä sinä olet päättämään ettei se ole oikein? Tai mitäpä jos hän haluaa luottamuksen arvoisen kumppanin niin mikä sinä olet päättämään sitäkin hänen puolestaan? Tai jos hön kuulisi asiasta ja haluaisi avoimen liiton...eväät senkin tällä hetkellä .parisuhde on kumppanuutta jossa kaksi ihmistä elää ja ottaa toisenkin hyvinvoinnin huomioon. Sinä et ajattele ketään muuta kuin itseäsi. Toivottavasti huominen tuo sinulle sen mitä haluat ja toivon sydämeni pohjasta että miehesi saa joskus sen mitä se ikinä onkaan mitä hän haluaa. Mutta totuus on että pettäjät aina selittävät ja oikeuttavat touhunsa sillä että kerrankos täällä eletään. Mutta silti ei kerrota pyolisolle ja anneta toiselle mahdollisuutta elää omaa elämäänsä niinkuin haluaa.. itsekästä

Vierailija
52/76 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhäkään pysty mieltämään tätä niin että kertomisen velvoite olisi se että näin mieheni saisi jonkinlaisen luvan tehdä samoin. Mikä minä olisin edes moisen luvan antamaan. Mielestäni asia on kuitenkin niin, että kummallkin on myös vapaa tahto tehdä päätöksiä. Ja oma kyky suhteuttaa ne sitten suhteessa toiseen.

En jätä nyt tapahtunutta kertomatta sen takia että pelkään reaktiota (minua kohtaan), vaan siksi että kertomalla saattaisin vaikuttaa siihen että hän lähtee hakemaan 'kostoa'. Tässä ajatuksessa itsetarkoitus ei le päästä pettämään, tai päästää toinen pettämään, vaan antaa mahdollisuus tehdä sellainen päätös. Itse olen sellaisen päätöksen tehnyt, ja olen myös sellaisen päätöksen valmis hyväksymään mieheltäni. Tämän olen päättänyt sopivassa tilanteessa ja sopivassa keskustelussa jotenkin hänelle tiedoksi tuoda. Mutta, se ei myöskään tule olemaan mikään kehoitus tai usutus niin tehdä. Sallia vaan hänelle sellainen samankaltainen päätös. Iso kriteeri on minulle tuossa se että kyse ei ole mistään sivusuhteesta, koska itsestäni tiedän että näin ei tapahdu. Eikä tarkoitus ole etsiä edes tämän enempää kokemuksia. Katsoa vain tämä kortti. Toki ymmärrän että riski on että mieheni saattaisi samoin kokeilla, ihastua ja sitä kautta kokeilu muuttua joksikin isommaksi, mutta se ei ole kontrolloitavissa. Minun täytyy vielä miettiä miten puen sen sitten tuon hyväksymisen rajaksi, siten että hänkin ymmärtäisi ettei lähde sellaisiin kokeiluihin jossa moinen riski on.

Äh, tämä on helppoa kun tunnen ja tiedän tämän oman lipsahdukseni rajat ja oman tarpeeni kokemuksen suhteen. Sen että tiedän ettei tämä mitenkään voi muodostua miksikään muuksi kuin kokemukseksi, vaikka sitä ei monikaan näytä uskovan.

ap

Kyllä me pettämisen tielle lähteneet osataan hyvin itselle perustella tekomme, eka kerta vahinko, toka kerta "varmistus, tuntuuko yhtä hyvältä" ja samalla koukutus vahvaan fiilikseen, kolmas kerta "ei se mitään merkkaa", neljäs++ kerrat "taisi tulla säännöllinen tapa"... Näin se vaan menee lopulta ihastut saatuasi riittävästi huomiota ja seksi kotona vähenee tyydyttäessäsi tarpeesi muualla ja suhde kuihtuu kulissiksi.

Kertominen mahdollistaisi puolisollesi valinnan, haluaako ottaa tautiriskin, haluaako jatkaa kanssasi, uskaltaisiko luottaa sinuun tarkoituksella petettyäsi. Mietipä toisin päin asetelma, haluaisitko tietää miehesi vaarantaneen intiimiterveytesi panemalla jotain tautista naista..

Vierailija
53/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin tänne vielä kertoa miten meni. Eilen sitten pidin päätökseni ja tapasin uudelleen tämän 'lipsahdukseni'. Minua jännitti kyllä mennä, ja melkein pyörsinkin päätökseni, mutta lopulta menin ja nyt olen tyytyväinen että menin.

Hän oli tällä kertaa yhtäaikaa samanlainen, voimakas, määrätietoinen, vastaanpanematon , ihanan halukas ja silti vähän erilainen, koska nyt oli aikaa ja rauhaa tehdä hitaasti ja kunnolla. Ja aivan yhtä nautinnollinen.

Poistuin hymyssä suin ja puna poskilla, tyytyväisenä, mutta epäilijöille voin kertoa sen että sateessa kotiinpäin kävellessä olin jo varma että tämä oli tässä. Kolmas kerta ei antaisi mitään enempää kuin mitä nyt sain.

Tänään, odottelen kaikessa rauhassa mieheni paluuta viikonloppureissultaan, ja jätän täm kokemuksen hautumaan. Jollain tavoin se tulee antamaan jotain meidän väleihimme. Ja aion pitää myös sen päätöksen että jollain tavoin teen selväksi sen että minulle on ok, jos hän joskus samanlaisen kokeilun haluaisi. En tiedä vielä miten mutta varmasti jotenkin.

ap

Vierailija
54/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasin tänne vielä kertoa miten meni. Eilen sitten pidin päätökseni ja tapasin uudelleen tämän 'lipsahdukseni'. Minua jännitti kyllä mennä, ja melkein pyörsinkin päätökseni, mutta lopulta menin ja nyt olen tyytyväinen että menin.

Hän oli tällä kertaa yhtäaikaa samanlainen, voimakas, määrätietoinen, vastaanpanematon , ihanan halukas ja silti vähän erilainen, koska nyt oli aikaa ja rauhaa tehdä hitaasti ja kunnolla. Ja aivan yhtä nautinnollinen.

Poistuin hymyssä suin ja puna poskilla, tyytyväisenä, mutta epäilijöille voin kertoa sen että sateessa kotiinpäin kävellessä olin jo varma että tämä oli tässä. Kolmas kerta ei antaisi mitään enempää kuin mitä nyt sain.

Tänään, odottelen kaikessa rauhassa mieheni paluuta viikonloppureissultaan, ja jätän täm kokemuksen hautumaan. Jollain tavoin se tulee antamaan jotain meidän väleihimme. Ja aion pitää myös sen päätöksen että jollain tavoin teen selväksi sen että minulle on ok, jos hän joskus samanlaisen kokeilun haluaisi. En tiedä vielä miten mutta varmasti jotenkin.

ap

Ei se ole samanlainen kokeilu. Miehelläsi olisi sinun lupa tehdä niin. Sinulla ei ollut hänen lupaa. Ihan eri asia!olet ilmeisen idiootti?

Vierailija
55/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole samanlainen kokeilu. Miehelläsi olisi sinun lupa tehdä niin. Sinulla ei ollut hänen lupaa. Ihan eri asia!olet ilmeisen idiootti?

Kivaa haukkumista, vaikka et ilmeisesti osaa lukea mitä olen tästä aiemmin sanonut ? Tarkoitukseni ei ole antaa 'lupaa' mihinkään, mielestäni se ei edes ole minun asiani. 

Teen kyllä selväksi, että minulle olisi molemmin puolin ok jos haluaisimme kokea jotain tälläistä, mutta vain jos olemme täysin varma siitä että se ei vaikuta meidän väleihimme kuin enintään positiivisesti. En siis kerro että 'kokeilin' jo, koska se ruokkisi vain kostoa, enkä missään nimessä halua että se olisi motiivina miehelleni. Jos hän päättää sitten jotain tehdä, ja sen tunnustaa, yhtälailla sitten kerron tästä seikkailustani.

ap

Vierailija
56/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa haukkumista, vaikka et ilmeisesti osaa lukea mitä olen tästä aiemmin sanonut ? Tarkoitukseni ei ole antaa 'lupaa' mihinkään, mielestäni se ei edes ole minun asiani. 

Teen kyllä selväksi, että minulle olisi molemmin puolin ok jos haluaisimme kokea jotain tälläistä, mutta vain jos olemme täysin varma siitä että se ei vaikuta meidän väleihimme kuin enintään positiivisesti. En siis kerro että 'kokeilin' jo, koska se ruokkisi vain kostoa, enkä missään nimessä halua että se olisi motiivina miehelleni. Jos hän päättää sitten jotain tehdä, ja sen tunnustaa, yhtälailla sitten kerron tästä seikkailustani.

ap

Edelleen samaa mieltä sinusta...annathan luvan koska sanot että olisi ok tehdä tuollaista. Ja luvan annat koska olet jo itse niin tehnyt tiesi miehesi siitä tai ei.

Vierailija
57/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä...jos miehesi tunnustaa tehtyään ja sinä paljastat vasta silloin myls itse tehneesi selviää miehellesi millainen valehtelija olet ollut koko sen ajan siinä välillä...mahtaa arvostuksesi nousta kohisten miehesi silmissä...annat luvan tehdä jotain jota olet jo tehnyt itse ja vielä valehdellut ja salaillut jälkeenpäin. Olet varsinainen lotto voitto tosiaan.

Vierailija
58/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka kokeilian lynttää eivät itse voi edes ajatella tuollaista kokeilua..

Jokaisella olkoon syynsä tehdä tai olla tekemättä.

Ollakko liian sinisilmäisiä ja kateellisia kun ei itse tohdita kokeilla..

Mä ymmärrän täysin kokeilian ja väitän ett tuskin hänen suhteensa siitä huonommaksi menee..voi mennä aivan hyvin parempaan suuntaan .Tuskin sun kannattaa sitä miehellesi kertoa ..mutta pitää sitten muistaa jos mies käy joskus aidan toisella puolen ett siitä ei tule kynnyskysymystä teidän suhteeseen.

Nyt näet elämää eteenpäin yhtä kokemusta rikkaampana ja voit miettiä sitä ..

Suvaitsevuutta tähän elämään..

Jos olisit mun kumppani katsoisin omaa toimintaani miks on toisen tehnyt mieli kokea noin..enkä lähtis parjaamaan kumppaniani... Tästä tilanteesta voi polut yhdistyä entistä enemmän kumppanisi kanssa ja opeta hienovaraisesti sitä nautintoa mitä sait vieraalta..mikä teki siitä pautinnollisempaa..

Meillä suurimmalla osalla olis varmaan tuolla saralla oppimista .

Tsemppiä ja fiiliksiä rohkealle..

Vierailija
59/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka kokeilian lynttää eivät itse voi edes ajatella tuollaista kokeilua..

Jokaisella olkoon syynsä tehdä tai olla tekemättä.

Ollakko liian sinisilmäisiä ja kateellisia kun ei itse tohdita kokeilla..

Mä ymmärrän täysin kokeilian ja väitän ett tuskin hänen suhteensa siitä huonommaksi menee..voi mennä aivan hyvin parempaan suuntaan .Tuskin sun kannattaa sitä miehellesi kertoa ..mutta pitää sitten muistaa jos mies käy joskus aidan toisella puolen ett siitä ei tule kynnyskysymystä teidän suhteeseen.

Nyt näet elämää eteenpäin yhtä kokemusta rikkaampana ja voit miettiä sitä ..

Suvaitsevuutta tähän elämään..

Jos olisit mun kumppani katsoisin omaa toimintaani miks on toisen tehnyt mieli kokea noin..enkä lähtis parjaamaan kumppaniani... Tästä tilanteesta voi polut yhdistyä entistä enemmän kumppanisi kanssa ja opeta hienovaraisesti sitä nautintoa mitä sait vieraalta..mikä teki siitä pautinnollisempaa..

Meillä suurimmalla osalla olis varmaan tuolla saralla oppimista .

Tsemppiä ja fiiliksiä rohkealle..

Huh huh...onko rohkeaa tehdä väärin? Eli jos varastat tai petät tai teet mitä vaan oman etusi nimissä niin se on fine kunhan saat elämääsi lisää kokemusta! Ja jos kumppani noin suunnitellusti uudestaan pettää on vika puolisossa ja pitää peiliin katsoa? Keksitkös vielä syitä miksi pettäminen on hieno juttu ja sallittua? Ap:n tapauksessa hän on itse pettänyt ja sen jälkeen hän aikoo puhua puolisolleen että on ok juosta toisten sängyssä kunhan se tapahtuu hänen "määräämillään" ehdoilla. Ja hänen mielestä tämä kokemus on ok juttu koska on jo itse niin tehnyt. Mitä jos mies onkin sitä mieltä että ei halua sellaista suhdetta? Miten tuo ap:n reissu silloin on jotain parempaa suhteelle tuovaa?

Vierailija
60/76 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä sitä miks yleensä lähdetään käymään aidan toisella puolen.

Jokuhan on siihen syy..

Näitä mielipiteihän varmaan löytyy puoleen ja toiseen..

Mä ymmärrän yhä ap toimintaa mutta me ei tiedetä todellisuutta miten ap suhteessa menee ja mikä on saanut ap noin tekemään ..eikä meidän tarvitsekkaan tietää.

Minä olen jostain syystä joutunut aika monen parin ns uskotuksi henkilöksi jolle on parit kertoneet tuskastaan kun on kertoneet erota vai ei..ne ei tähän liity mutta kokemuksia kuuntelian paikalta on.

Itse olen haaveillut monestikkin kurkkaamista aidan tuolle puolen mutta olen niin nysverö ettei musta ole ollut ja kun baarit ym sellaset ei ole mun juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi