Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 45-v. nainen ja miehet ovat alkaneet katsoa minua ihan eri lailla kuin ennen.

Vierailija
02.07.2019 |

Saan ihailevia, viipyileviä, himokkaita katseita vähän väliä. Nämä miehet ovat useimmiten 40-50 välillä mutta välillä myös nuoremmst ja vanhemmat tsekkaavat.

Ei se nuorempana tällaista ollut! Mitä on tapahtunut? Onko tämä joku maaginen ikä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin

Vierailija
2/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellista milf-ainesta. Se kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Britney Spearskin on kuumempi nyt kuin pullaposkisena nuorena. Samoin Heidi Klum. Naisen kasvot jotenkin kapenee

Vierailija
4/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinta on sinun, ei miesten

Vierailija
5/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 

Vierailija
6/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He katsovat että tarviitko mahdollisesti apua.

Vierailija
7/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii varmaa

Vierailija
9/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen, joka kaunistuu aikuisenakin, vai oletko vaihtanut vaatteesi riettaammiksi?

Vierailija
10/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britney then and now

http://www.albanydailynews.com/britney-spears-then-now/

Then pikkutyttö

Now kulunut.

Vierailija
11/46 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee katsottua tuon ikäisiä. Ehkä sitten joskus. Miksi muuten moni vanhempi nainen ei tajua että juna meni jo? Tullaan baarissa syliin istuun ja kouritaan. Ärsyttävää kun ei osata käyttäytyä niin ei osata. Kauhea draama kun saa pakit. En tiedä mistä jään paitsi ym. Kyllä tiedän ja en sitä tahdo mitä sinulla on tarjota.

Vierailija
12/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kasvaneet?

Oma vaimoni huomasi saman ilmiön.

Vierailija
13/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus. Olen tosiaan asennoitunut niin, että juna meni jo. Voin olla vapaasti oma itseni, eikä tarvitse tehdä kehenkään mitään vaikutusta. Ja olen oikeesti ollut ”seinäruusu”, mutta nyt viisikymppisenä saan positiivista huomiota, etenkin nuoremmilta miehiltä.

Vierailija
14/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi laittaa kuvia jakoon mieluiten alaston sellaisia.

Vierailija
15/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua voi panna paljaalla ilman pelkoa jälkikasvusta. Sitä ne himokkaasti katselevat.

Vierailija
16/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Britney Spearskin on kuumempi nyt kuin pullaposkisena nuorena. Samoin Heidi Klum. Naisen kasvot jotenkin kapenee

Joo pullaposkisuus on aika luotaantyöntävää.

Vierailija
17/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä huomannut mitään katseita.. missä ihmeessä oikein liikut? Voiko olla, että itse olet alkanut katselemaan miehiä, kun olet hiukan epävarma ikäsi takia, ja miehet sitten vain katsovat takaisin?

Vierailija
18/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi minulle  - ehkä ne luulee, että olen/olet puuma :D Minä en ole, mutta ehkäpä sinussa on ainesta. Se siis selittää ne nuoret miehet, mutta nuo omanikäiset... sinä olet parantunut vanhetessasi, kuin hyvä viini.

Vierailija
19/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ehtinyt ollakaan missään junassa (jo nuoresta naimisissa), mutta kohtelu on kyllä parantunut iän myötä. Asiakaspalvelijat pitävät varakkaampana ja miehet uskottavampana kuin nuorena. On hienoa tulla kohdelluksi ihmisenä eikä arvioitavana lihapalana.

N40

Vierailija
20/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuulut niihin ihmisiin, joille sopii ikääntyminen ja kypsä naiseus? Mitä olen omaa kaveripiiriä ja tuttuja seurannut, niin osa oli todellakin kaunista ja söpöä nuorena ja nyt vanhemmiten samat piirteet tekevät heistä rupsahtaneita. Osalla taas nuoruus ei ollut niinkään edullista ulkoisesti, mutta aika ja hyvät elämäntavat ovat pohjustaneet sitten kauneutta/komeutta keski-ikään

Usein myös oma henkinen tasapaino ja elämäniloa huokuvat muillekin. Niin miehet ja naiset pitävät iloisista ihmisistä, joilla on muutakin kuin märmättää joka asiasta. Aitous ja ystävällisyys on katoavaa kansanperinnettä. Jos sinusta löytyy myös niitä luonteenpiirteitä, niin taatusti vetoaa ihmisiin.