Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille auton rekisterikirjaimilla väliä?

Vierailija
02.07.2019 |

Pystyn valitsemaan vain sellaisen auton, jossa rekkarit on hyvät tai neutraalit. Minulla oli kerran auto jonka kirjaimet oli IIP, ja inhosin autoa kun tuli joku piipitys aina mieleen kun näki auton ja väkisinkin luki ne kirjaimet :D tunnen olevani kumminkin aika lapsellinen, kun auton ostopäätös saattaa jopa peruuntui, koska rekisterikirjaimet ei miellytä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan saada auton, jonka rekisteri on OMA-334.

Mitä ap tekee ostettuaan uuden auton ja saatuaan siihen vääränlaisen rekisterinumeron?

Vierailija
22/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autoni rekkari on GAY-69, mielestäni se osuu oikein hyvin ja näyttää tyylikkäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä pieni merkitys, mutta melko vähäinen.

Ei suostuisi omistamaan autoa, jonka rekisterikilvessä olisivat kirjaimet JVG tai NZI tai jotakin muuta halveksuttavaa.

Vierailija
24/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sen autonsa rekisterinumeron oikein valitsee? Ostamalla tietyn kirjain- ja numerosarjan saa juuri sen minkä tahtoo, muuten se on rekisteriviranomaisten asia.

Vierailija
25/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana seurata rekkarikilpiä lähinnä siksi, että löytyykö jotain erikoista ja yksilöllistä tms.

Aikoinaan oli jossain kilpailu parhaasta ja osuvammasta kivestä ja sen voitti gynekologi, jonka auton rekkarinumero oli virsi numero: 394. Se menee jotenkin ...mun tutkit herra tarkasti ja tiedät kaikki tekoni...

Osuva numero. Miksi alapeukutus?

Vierailija
26/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin hauskan rekkarin, pisti oikein silmään.

OII-110

Noi ykköset ja i-kirjaimet oli täsmälleen samanlaisia viivoja vain kilvessä. Eli näytti kutakuinkin tältä: OII-IIO

Vierailija
27/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole merkitystä ja huomasin just etten muista autoni rekkaria

Melko säälittävää.

Vierailija
28/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella! Ihanaa, sielunmumppani!

Autokaupassa minua katsotaan vähän hitaasti, kun sanon oikean merkin ja värin kohdalla, että "ei, en halua katsoa sitä autoa, siinä on huono rekkari". Minulla ei tarvitse kirjaimilla ja numeroilla olla mitään merkityksiä, mutta niiden kirjainten ja numeroiden pitää näyttää kivalta yhdessä. B j G ovat parhaat kirjaimet ja niihin sopii 8 ja 9, miksei 6. Eli onko ne pyöreät muodot vai mikä. M ja C ovat nykyisessä autossani (toista niistä kaksi kpl) ja numero tyyliin 626. Sopii hyvin. Esim joku IYH olisi kauhistus, RUI vielä pahempi.

Mutta joo, tämä ei ole trolli, olen vaan visuaalinen ihminen. Tällä hetkellä on auton vaihtotarve ja se ei ole helppoa.