Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin jälkeen sängyssä..

Vierailija
02.07.2019 |

Mun eukko lähtee heti pesulle. Ei jää siihen kainaloon, vaan kylmästi vaan pois. Itse tykkäisin makoilla pidempään vierekkäin ja ehkä vielä kosketella toista. Jotenkin on alkanu ärsyttämään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli just tomosta. Nykyän toteutuu kainalossa makoilu ja saattaapa siinä vielä eteen ottaa ja touhutaan uudemman kerran. Ihanaa.

Vierailija
2/20 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Mä jään aina miehen kanssa sänkyyn fiilistelemään tapahtunutta. Meillä on rajua seksiä, mulla voi olla menkat eikä haittaa, lisäksi squirttaan. Silti siinä sotkussa on mukava loikoilla 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden pois vierestä silloin jos seksi on ollut pettymys....jos taas oon kunnolla saanut ja tyydytetty, tekee mieli olla lähekkäin ja kuherrella.

Vierailija
4/20 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kans yks tommonen mies, joka ryntäsi aina seksin jälkeen salamana suihkuun, eikä jäänyt ikinä hengailemaan sänkyyn.

Kieltämättä oli aika ankeaa, se juttu kestikin sitten vain kolmisen kuukautta.

Vierailija
5/20 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tuntee ittensä niin hylätyksi ja juuri tuo, että ehkä nainen sitten kokee saavansa huonoa seksiä. Mutta eipä hän muutenkaan ole kovin innokas koskettelemaan eikä puhu tunteistaan. En voi tietää kun hän ei kerro.

ap

Vierailija
6/20 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Jos sulla on suu olemassa niin sano sille!

Vierailija
7/20 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies taas ei tee muuta kuin muna ulos,suukko ja hymy,housut jalkaan ja sohvalle tv:tä katsomaan. Siinä vasta sitä tunteiden jälkipaloa.

Vierailija
8/20 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdessä makoilu on ihanaa seksin jälkeen. 2 vaikuttaa unelmadonnalta. 😄

Vierailija
9/20 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti suihkuun mennään molemmat.

Vierailija
10/20 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää. Mä jään aina miehen kanssa sänkyyn fiilistelemään tapahtunutta. Meillä on rajua seksiä, mulla voi olla menkat eikä haittaa, lisäksi squirttaan. Silti siinä sotkussa on mukava loikoilla 😃

Ei kuule käy tuollainen homma. Seksissä on aina etusijalla siisteys ja puhtaus. Ennen seksiä suihku ja jälkeen myös. Sänkyä ei sotketa eritteillä.

Vierailija
11/20 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki tuntee ittensä niin hylätyksi ja juuri tuo, että ehkä nainen sitten kokee saavansa huonoa seksiä. Mutta eipä hän muutenkaan ole kovin innokas koskettelemaan eikä puhu tunteistaan. En voi tietää kun hän ei kerro.

ap

Se saa seksistä virtsiksen ja siksi täytyy heti seksin jälkeen mennä pissille. Hyvin yleistä. T: Pissille kipittäjä joka säästyy lääkekuureilta

Vierailija
12/20 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyväilen vain sellaista, jota aidosti rakastan. Ketään panokaveria on turha alkaa hipsutteleen, ettei se vaan kuvittele mun haluavan jotain enemmän. Sitähän miehet aina pelkää, että suhde on vakava, jos se on hauska ja intohimoinen. Niin pano vaan sitte eikä muuta.

Vierailija
13/20 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä voi mennä suihkuun jatkamaan.. ;)

Vierailija
14/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule käy tuollainen homma. Seksissä on aina etusijalla siisteys ja puhtaus. Ennen seksiä suihku ja jälkeen myös. Sänkyä ei sotketa eritteillä.

Ei kai nämä poissulje toisiaan.. Suihkussa on kyllä käyty ja käydään tietysti jossain vaiheessa myös seksin jälkeen. Sängyssä on muovilakana patjan päällä, joten ei vahinkoa. Joskus käytän vain paksua pyyhettä alla. Pyykkiä tulee, mutta pieni hinta ja vaiva verrattuna loistavaan seksiin 😄

Vierailija
15/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nämä poissulje toisiaan.. Suihkussa on kyllä käyty ja käydään tietysti jossain vaiheessa myös seksin jälkeen. Sängyssä on muovilakana patjan päällä, joten ei vahinkoa. Joskus käytän vain paksua pyyhettä alla. Pyykkiä tulee, mutta pieni hinta ja vaiva verrattuna loistavaan seksiin 😄

Se on kuule joillekin yllättävän iso juttu pienikin lisäpyykki.

Vierailija
16/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puoliso huolehtii intiimihygieniastaan ja pesee munansa aina toilettikäynnillä. En ole koskaan saanut virtsatietulehdusta nykyisen puolisoni aikana.

Näin ollen jään seksin jälkeen raukeana puolisoni kainaloon makoilemaan silittelemään ja suukottelemaan. Siemennesteet saavat jäädä p*mpsaan.

Vierailija
17/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi käydä pikaisella pesulla ja tulla takaisin viereen? Tätä kaavaa noudatan itse.

Vierailija
18/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemennesteellä on terveyshyötyjä mm. sperma kohottaa naisen mielialaa eli tekee spermaa sisäänsä saaneen naisen onnellisemmaksi kun se imeytyy emättimen kautta.

https://tieku.fi/ihminen/elimisto/sperma-5-asiaa-joita-et-tiennyt-sieme…

Vierailija
19/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ukon kanssa jäädään pötköttelemään ja kiehnäämään vaikka spermat olisi pitkin pitäjiä 🙂

Vierailija
20/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jotkut ei kestä, jos lakanoissa on vähän sotkua?? Siksi on pyykinpesukone ja lakanat saa taas puhtaaksi.