Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttomat naiset / osaamattomat miehet?

Vierailija
02.07.2019 |

Löytyykö palstaihmisten mielestä mitään yhteyttä naisen haluttomuuden ja orgasmittomuuden välillä? Onko täällä naisia, jotka saavat joka kerta miehensä kanssa orkut, mutta ovat siitä huolimatta haluttomia?
Kertokaa toki miehet myös oma näkemyksenne. Jos naisenne on haluton, silloin harvoin kun teillä on seksiä, johtaako se myös naisen tulemiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos naisenne on haluton, silloin harvoin kun teillä on seksiä, johtaako se myös naisen tulemiseen?"

Ongelma on tässä se, että moni nainen feikkaa. Mies siis luulee, että nainen saa.

Mutta kyllä ehdottomasti haluttaa sellaisten miesten kanssa, jotka huomioivat minutkin, eivätkä vain keskity omaan nautintoonsa. Kummankin laisia on koettu. Nyt pitkässä parisuhteessa kipinä yhä tallella ja seksiä monta kertaa viikossa, koska me molemmat annamme ja otamme.

Vierailija
2/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos naisenne on haluton, silloin harvoin kun teillä on seksiä, johtaako se myös naisen tulemiseen?"

Ongelma on tässä se, että moni nainen feikkaa. Mies siis luulee, että nainen saa.

Mutta kyllä ehdottomasti haluttaa sellaisten miesten kanssa, jotka huomioivat minutkin, eivätkä vain keskity omaan nautintoonsa. Kummankin laisia on koettu. Nyt pitkässä parisuhteessa kipinä yhä tallella ja seksiä monta kertaa viikossa, koska me molemmat annamme ja otamme.

Tuo feikkaus on kyllä karhunpalvelus kaikille osapuolille. Lyhytnäköistä, mutta itsekin myönnän tuohon syyllistyneeni muutaman kerran nuorena kun ei vaan hommasta tullut loppua ja alkoi jo paikat olemaan kipeinä. Kaksi taitamatonta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useasti kuultu tämä "huomioi minutkin". Haluaisin vaan tietää mitä kaikkea ihanaa naiset tekevät sängyssä, miten he huomioivat miestä? Antamalla pillua eli saamalla itse yhdyntää? Jossa tietysti makaavat alla.

Vierailija
4/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minusta tuntuu, että olet asian ytimessä. Seksi on kivaa, jos siitä saa itse jotakin irti. Jos se on vain sitä, että toinen purkaa paineensa sinuun, se on tappavan tylsää. Kuka sellaista jaksaa harrastaa? Vastuu on toki molemmilla: naisen pitää osata vaatia ja olla muutakin kuin pelkkä ns. lahna.

Ei minua nolota sanoa, että kaipaan paljon esileikkiä. Suhteen alussa riitti, että näki toisen, kun jo teki mieli. Nykyään syttymiseen kaipaa paljon enemmän. Mielestäni se on luonnollista. Se, että haluan seksiä, vaatii myös sen, että minua huomioidaan muutenkin kuin seksimielessä. Jos kaikki koskettaminen olisi aina seksuaalista, se tympäisisi. Mies piti "kouluttaa" tähän. Toki olen itsekin ollut koulutettavana, ja mies on opettanut minulle, mitä haluaa ja miten.

Kaverin kanssa pohdittiin näitä asioita jokunen aika sitten, ja yhdessä tuumimme, että tuntuu, että monet naiset odottavat sitä unelmien prinssiään, joka vie jalat alta aina ja joka kerta, ajasta ikuisuuteen. Ei se parisuhteessa mene niin, vaan toiseen tottuu. Toisen pelkkä läsnäolo ei enää ole niin sytyttävää, että tekisi mieli. Silloin pitää nähdä vaivaa hyvän seksin eteen.

Ja vaikka pitää olla itsekäs ja vaatia itselleen, pitää myös antaa sille toiselle mahdollisuus olla itsekäs ja vaatia itselleen.

Vierailija
5/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useasti kuultu tämä "huomioi minutkin". Haluaisin vaan tietää mitä kaikkea ihanaa naiset tekevät sängyssä, miten he huomioivat miestä? Antamalla pillua eli saamalla itse yhdyntää? Jossa tietysti makaavat alla.

No en kyllä koe asiaa itse noin! Annan mm. eroottista hierontaa, suuseksiä, hyväilen eri kehon osillani miestä (mm. rinnoilla). Lähetyssaarnaajassa ei ole mitään vikaa, mutta meille paras on nainen päällä -asento.

Vierailija
6/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö palstaihmisten mielestä mitään yhteyttä naisen haluttomuuden ja orgasmittomuuden välillä? Onko täällä naisia, jotka saavat joka kerta miehensä kanssa orkut, mutta ovat siitä huolimatta haluttomia?

Kertokaa toki miehet myös oma näkemyksenne. Jos naisenne on haluton, silloin harvoin kun teillä on seksiä, johtaako se myös naisen tulemiseen?

no jos naisella ei oo mitään haluja, niin ei voi saada orgasmiakaan. Ainakaan itse en voi saada. :D

Mutta siis jos vaikka alan tyydyttää itteäni sillon ku on sellanen olo, ettei haluta, niin kyl mä lopulta sit saan kun virityn "oikeesee taajuuteen" tietosesti. :D Toisen kanssa voi olla vaikeampi rentoutua, ku itsensä kanssa. Eli miehen kanssa en niin suurella todennäkösyyudellä saa ku itsekseni.

Ja yhdynnästä en oo koskaan saanut, ainoastaan klitoriksen stimulaatiosta. 

Vierailija
7/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo koskaan feikannu orgasmia miehelle. :DD sen sijaa nuorena luulin et ku mun kaverin poikaystävä kerto ylpeenä, et mun kaveri saa 12 orgasmin sarjaorgasmeja JOKA kerta hänen kanssa, ja tyttöystävä oli mukana juttussa niin ihan totta mä otin sen tosissani. nyt oon tajunnu että sehän vaan feikkas. :DDDD (on sen tyyppinen että voiski feikata, on ns. miellyttäjä, miesten miellyttäjä.)

ite en feikkaa koska haluan oppia tuntemaan itseni, en feikkais edes siks että mies pitäis musta sit enemmän tai tuntis olonsa miehekkäämmäks, koska tiedän että toi on väärä reitti aidolle hyvälle ololle ja kehitykselle.

Vierailija
8/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi... Meillä on seksiä hyvin harvoin (alle kerran kuukaudessa) ja vaimo saa kyllä joka kerta, nykyään harvemmin yhdynnässä, mutta muuten kyllä. En usko, että feikkaa, kun on ainakin aikaisemmin ollut sitä vastaan. Ei myöskään ainakaan myönnä, että seksin vähyys johtuisi sen (minun) huonoudesta. Toki se joskus on käynyt mielessä, mutta vaikka näin olisi, vaikea sille on mitään täysin oma-aloitteisesti tehdäkään. Hankkia leluja tai rooliasuja ominpäin ja kokeilla, josko vaimo tykkäisi...

Vierailija
9/9 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuu taas mies, joka ei ole pilua saanut kertaakaan elämässään, katkeruus paistaa tekstistä. Tai sitten joku nainen on sanonut sille että se on surkea sängyssä. Sama pölö täällä huutaa aina sitä ”jokainen vastaa omista orgasmeistaan”-jankutusta.