Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydänoireet alle 30 vuotiaalla?

Vierailija
02.07.2019 |

Mulla on siis ollut stressaavia aikoja kun opiskelin ja tein töitä yms uusissa paikoissa yms (olen ujo ja tunteellinen ihminen yms.) Lisäksi lihosin parissa vuodessa 30 kiloa (olen aikaisemminkin ollut elämässäni ylipainoinen, mutta mitään oiretta ei ole ollut..)
Lisäksi harrastin ryhmäliikuntaa koko ajan useita kertoja viikossa. Viime talvena alkoi tulla rytmihäiriöitä aamulla herätessä ja kun olin menossa kiireellä töihin jne.
Lopetin tanssitunnit, sielläkin tuli rytmihäiriöitä tms (en tiedä oliko ne juuri niitä mutta sellaisia että hetkeksi sydän pumppaa eri rytmillä) nämä rytmihäiriöit kesti siis vain aina muutaman lyönnin eikä ollut huimausta tai muuta oiretta.

Minulla oli näitä myös vuonna 2014 ja minulta löytyi ekg-kokeessa normaaleja rytmihäiriöitä tms, sanoivat että ovat vaarattomia. Sitten ne katosi ja nyt taas vuonna 2019 on tullut takaisin.

Minulla ei ole ollut lomaa 2 vuoteen, en tiedä voiko vaan rasituksesta johtua, vai onko minulla nyt tullut joku sydäntauti?

Lääkäri sanoi että hyvin yleisiä minun ikäisillänikin, että vähennä vaikak hetkeksi liikuntaa ja jatka kun olo ei ole stressaantunut.

Onko kokemuksia ja mitä mieltä olette?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän