Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita siskon kanssa. Mielipiteitä kaivataan!

Vierailija
02.07.2019 |

Siskoni on tulossa perheensä ja kahden ison koiransa kanssa meille. Sanoin että ovat tervetulleita, mutta koiria emme halua meille. Asumme uudessa pienehkössä kodissa, ja puutarha on juuri viimeistelty kuntoon.

Kukaan sukulainen/tuttava ei halua heidän koiriaan hoitoon ja he eivät halua maksaa satoja euroja koirahoitolasta. (Ymmärrän toki).
He sanoivat pitävänsä koiria meidän pihalla ja yöksi ottaisivat sisälle. Ärsyttää kun heidän koirat ulostaa sisälle ja raapivat ovat, seinät ja jyrsivät kasvit ja puut (ainakin heidän kotonaan). Siskoni ei ymmärrä vaikka kuinka yritän selittää että emme halua meidän kotiimme niitä tuhoamaan. Kuulemma olemme itsekkäitä ja pilaamme heidän kesäloman. He olisivat siis neljä yötä meillä.

Paha mieli asiasta, mutta silti en halua niitä koiria meille sotkemaan ja rikkomaan. Ehkä olen nipo mutta en halua kodistani sellaista kuin heidän pilattu kotinsa on.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pääsi. Saat ite päättää haluatko koiria kotiisi vai et. Et ole vastuussa siskosi loman onnistumisesta tai epäonnistumisesta.

Vierailija
2/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ottaa koiria sinne tietenkään. Sanot vaan, että koirat pilaa teidän loman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla en ottaisi myöskään koiria kotiini. Sitten joutuvat vaikka ovella kääntymään. Kertoo sekin jotain, kun muutkaan eivät halua koiria hoitoon. Vaihtoehtona koirat tervetulleita, mutta ensimmäisenä siskosi allekirjoittaa sopimuksen, jonka mukaan hän on velvollinen korvaamaan välittömästi kaikki koirien aiheuttamat tuhot ja siivoamaan välittömästi kaikki ulosteet ja pissat. Jos luulet, että siskosi pitäisi kiinni sopimukesta, niin ehkä voisi harkita koirien päästämistä kotiisi. Ehkä.

Vierailija
4/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
5/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!

Eivät aikuiset koirat ulosta sisälle. Olisit maininnut pennut, jos olisi niistä ollut kyse.

Vierailija
6/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistajana olen sitä mieltä että koiraa ei viedä kylään jos isäntäväki ei halua.

En itsekään ota vieraita koiria meille ja omani vien hoitoon jos lähdetään reissuun niin ettei kukaan omasta porukasta jää kotiin.

Vierailija
7/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukaa koko tulo.

Vierailija
8/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että siskosi koirat ulostavat sisälle. Olisit nyt pysynyt totuudessa niin viitsisi vastata jotain tähän. 

Vierailija
9/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepahan ei ole ilmeisesti kouluttanut koiriaan kunnolla, jos tuommoista tuhoa tekevat. Ihan ymmarrettavaa, ettet halua niita rikkomaan kotiasi. 

Ja mulla on itsella yksi todella iso koira, joka ei kuitenkaan riko paikkoja. (En tosin ole sen kanssa sukulaisten tai kavereitten luo tunkemassakaan, vaan menen suosiolla johonkin maksulliseen majoitukseen, jonne saa ottaa koiria). 

Vierailija
10/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehköön kotiin mahtuu kuitenkin koko muu perhe teidän lisäksi?

Vierailija
11/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ottaa. Ei munkaa sisko halua mun koiraa niille, joten en käy sit siellä eikä nähdä. Mutta en mä ajattele, että siskoni tulisi mun koirat päästää kotiinsa jos ei halua

Vierailija
12/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikynät onkin oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön.

Vierailija
13/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua koiria kotiini, vaikka ne eivät mitään tuhoaisi ja tekisivät tarpeensa ulkona. Jolloin en todellakaan hyväksyisi tuollaisia koiria kodissani.

Vierailija
14/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi meillekään kylään koiraa. En halua. Minun kotini. Ja todellakin; minun sääntöni.

Kesä ja loma pelastuu sillä, että vuokratkoon majoituksen johon saa ottaa koiria sinun läheltä. Maksaa toki, mutta niin maksaisi koirahoitolakin.

Vierailija
15/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ottaa siskon koiraa meille pitemmäksi aikaa kuin tunniksi koksa se haisee, ja haju jää leijumaan ilmaan, sekä esim. mattoon jossa se makaa :D Sisko kyllä ymmärtää tämän, eikä todellakaan vie koiraansa minnekään minne se ei ole tervetullut.

Vierailija
16/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo!

Eivät aikuiset koirat ulosta sisälle. Olisit maininnut pennut, jos olisi niistä ollut kyse.

Toinen 5v ja toinen 1v. Pienempi uros ja nostaa jalkaa tuon tuosta ja kakkaa myös sisälle. Vanhemmallakin tulee välillä, jos ei saa pitkiä lenkkejä.

Ap

Vierailija
17/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo!

Nimenomaan, eikä ne raavi seiniä, ja jyrsi kasveja ja puita. Kyllä on heikkolaatuisiksi menneet nämä provot.

Vierailija
18/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille koiranomistajille ihan turha yrittää puhua järkeä. Louskuleuat on pop paska ja kuola valuen. Muutin aikaa sitten kauas kotiseudultani ja wanha koulukaveri, elämässä ei ole muuta kun ne 3 louskuleukaa, soitti ja sanoi että ajelee ohi ja tulee käymään. Jonkun ajan päästä auto ajoi pihaan ja sisälle asti kuului louskuleukojen haukunta. Olisi halunnut tuoda ne sisään, sanoin että ei käy, jätä autoon. Ei käynyt, häipyi saman tien louskuleukoineen. Ei ole ollut ikävä.

Vierailija
19/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että siskosi koirat ulostavat sisälle. Olisit nyt pysynyt totuudessa niin viitsisi vastata jotain tähän. 

Kyllä ne ulostavat, jos ei muuta vaihtoehtoa ole. Ja tuosta toiminnasta noin muutenkin voi hyvin päätellä millaista porukkaa ovat ja kuinka koiriaan kohtelevat. Tuhot ja paskominen, täysin mahdollista.

Olen nähnyt tapauksia, joissa on kakkaa lattioilla, vaikka on oma pihakin. Ja sekin on sitten yleensä paskakasojen peitossa. Koiraa täytyy kouluttaa ja opettaa tavoille, sisäsiistiksi ja säännöllinen ulkoilutus. Ne kun ovat vain eläimiä.

Vierailija
20/29 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo!

Nimenomaan, eikä ne raavi seiniä, ja jyrsi kasveja ja puita. Kyllä on heikkolaatuisiksi menneet nämä provot.

No ainakin meidän rivarinaapurin kolme koiraa olivat repineet muovimaton irti, jyrsineet ison aukon seinään ja kalunneet pihan kasvit, puunrunkoja myöten. Toisen naapurin rotikka samoin tehnyt aika hurjaa jälkeä asunnossa. Aktivointi ilmeisesti jäänyt hoitamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä