Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen, joka oli kaksoisliekki, mutta myös varattu

Vierailija
02.07.2019 |

Niin, en aiemmin tuohon juttuun ole uskonut, kunnes kohtasin tämän miehen. Ja kaikki asiat loksahti samantien paikoilleen, ei sellaista hullaantumista vaan syvä rauha, joka laskeutui meihin molempiin. Heti alussa ja kieltämättä mentiin täysin hämillemme tilanteesta. Että toinen oli ihan täydellinen siinä vierellä. Kommunikaatio toimi ilman sanoja. Tuo tunne pitää kokea itse, että siihen voi uskoa.

Mutta olosuhteet oli esteenä kaikelle, molemmat varattuja, asutaan kaukana toisistamme, ja paljon sitoumuksia joka suuntaan ja molemmilla hyvin tiukka moraali jne. Nyt välit laitettu siis poikki, mutta silti ajattelen häntä paljon, ja uskon että sama juttu sielläkin. Miten ikinä tästä pääsee yli ja eteenpäin? Kun jotain tällaista sai kerran kokea. Ja miksi piti näin käydä, jos yhdessä ei tarkoitus ollut elämää viettää? Tietenkin toivon, että jotain vielä tapahtuu tulevien vuosien aikana, että tiemme kohtaavat uudestaan ja olisimme vapaita aloittamaan loppuelämän yhdessä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂🔥

Vierailija
2/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂🔥

Noin mäkin aattelin ennen. Että hitto mitä soopaa. Joskus olin vahingossa jotain lukenu sielunkumppanuuksien ohella. Vähänpä tiesin. Nää on näitä juttuja, jotka pitää kokea. En mä tienny, että voi olla telepatiaa, oikeesti. Ennen tätä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🔥

Noin mäkin aattelin ennen. Että hitto mitä soopaa. Joskus olin vahingossa jotain lukenu sielunkumppanuuksien ohella. Vähänpä tiesin. Nää on näitä juttuja, jotka pitää kokea. En mä tienny, että voi olla telepatiaa, oikeesti. Ennen tätä.

Ap

Mielikuvituksen voima on uskomaton, sen tiedän.

Vierailija
4/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te nyt vaan kuulutte yhteen, ei muuta kuin järjestämään asiat kuntoon ja elämään yhteistä kaksoisliekkielämää! Ei siinä saa antaa pienten haittatekijöiden olla esteenä onnellenne!

Vierailija
5/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta yhtään kaksoisliekiltäsi, se ei tuo mitään syvää rauhaa ilman hullaantumista, täysin päinvastoin. Et taida olla aiheeseen kovin perehtynyt.

Vierailija
6/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liekinheittäjä. Kanttura in the Wind!

Vierailija
7/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"This girl is on fire....!!"

Vierailija
8/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kuvittele et tapaisit kaikki maailman ihmiset niin kyllä niiden joukosta kaksoisliekki kuin kymmeneskin varmasti sopisi sulle. Ei ole olemassakaan mitään sielunkumppaneita vaan kyllä niitä täydellisiä kumppaneita on enemmänkin jos jaksaa etsiä. Ihmisiä on niin paljon maailmassa.

Vierailija
9/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset uskoo puppuun? Tuo kestäisi muutaman vuoden ja tilanne olisi ennallaan.

Vierailija
10/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä siis kaksi sytkää? Mitä merkkiä olivat?

Vierailija
11/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatiaa 🙄

Vierailija
12/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tiesit, että myös mies koki tuota syvää rauhaa kanssasi? ja kokiko ihan siis romanttisessa mielessä? Ettei vain tarkoittanut jotain "Sun kanssa on niin ihanan rauhallista, ihan kuin olisit siskoni."

Vierailija
13/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoiskikkelille ei kaksinaista ole ongelma.

Sinccis

Vierailija
14/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ohjeistin toisessa elämässäni yhtä naista. Ja hänpä ensin uskoi kaiken ja sitten tuli "siskojensa" kautta hyvin epäileväksi. Lopuksi ymmärsi, että hänelle oltiin halutttu vain hyvää.

Sinccis

Vierailija
15/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lyhyt. Ei kaikki rakkaudesta ole naimisissa. Nalkutusta huolta ja murhetta. Kukapa sitä ei vaihtaisi onneen. Ihan turha syyllistää.

Vierailija
16/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää liekkipierut.

Vierailija
17/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, joka uskoo näihin hörhöjuttuihin. Hän sanoo, että hyvin, hyvin harvoin sielunkumppanuudet toimivat oikeassa elämässä. Kaikki jotka hän tuntee, ovat kaatuneet.

Vierailija
18/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loksahti paikoilleen, mutta olosuhteet ovat esteenä?

Vierailija
19/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

://aijaa.com/HkOfUk

Oliko se hän ? 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
20/31 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lukenut kaksoisliekeistä ja oppinut, että se voi olla myös lapsi tai vanhus. Todennäköisyyslaskennalla se EI ole samanikäinen ja vastakkaista sukupuolta oleva henkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi