Kysytkö seurustelun alussa montako kumppania on
Kommentit (39)
Kilttikset kysyvät ja jäävät ilman.
En kysynyt, mutta mies kertoi vapaaehtoisesti.
En, mitä minä sillä tiedolla olisin tehnyt?
Kiinnostaako tietää edes jos luku on nolla?
Laskeeko joku ne? Pidän melko turhana kaikkien nuoruuden pikapanojen muistamista näin päälle viisikymppisenä.
En. Henkilöt itsekään ei ole tienneet. Seksikumppanit on olleet sadoissa ja yhdellä elostelijalla toista tuhatta.
En kysy. Haluan tietää vain aiemmista vakavista suhteista, enkä niistäkään liian tarkasti.
Parisuhteet ja kestot on kiva tietää. Mutta en naiselta halua tietää panojen määrää. Tulisi vaan paha mieli itselle.
On ihan normaalia seurustelun alussa (ja sen aikanakin) keskustella ihmisten taustoista ja varmaan asia jollain tasolla tulee esille sitä kautta, vaikka mitään lukua ei koskaan tivattaisikaan.
Itse kysyn aina edellisten mittoja ekoilla treffeillä.
En kysy eikä kukaan ole koskaan minulta kysynyt.
Lähinnä kiinnostaa se että tässä meidän alkavassa seurustelussa sovitaan säännöt, eli yksi kumppani kerrallaan. Luku ei sinänsä kiinnosta, mutta keskustelu siitä esim. että millaisia suhteita on takana ja miten suhtautuu seksuaalisuuteen ja seksiasioihin on kiva käydä tutustumisvaiheessa.
En kysy. Ja jos kysyt minulta, saat jatkaa matkaasi.
Ei ole millään lailla oleellinen tieto. Jos suhde syvenee, se varmasti tuleee aikanaan esiin luontevasti jossain keskusteluissa. Siis jos puhutaan seurustelukumppaneista. Tieto satunnaisista seksikumppaneista tms on sitäkin turhempi, en näe syytä miksi sellaisesta edes keskusteltaisiin.
Kyllä me jossain vaiheessa puhuttiin. Eikun kerroin muuten oman lukuni jo ennen, viestitellessä, kun kerroin olevani melko kokematon.
Kyllä minua kiinnostaa. N50+
Vakavat suhteet käytiin läpi, kuten kuuluukin tehdä.
En. Alettiin seurustella yli 30-vuotiaina. Ei siinä iässä ole tilivelvollinen kenellekään takavuosien panoista.
Vierailija kirjoitti:
Vakavat suhteet käytiin läpi, kuten kuuluukin tehdä.
Näin minunkin mielestä. Nyt yli nelikymppisenä aikaisemmat panot voivat olla kaukaistakin historiaa, mutta toki aikaisemmat pitkät suhteet on hyvä kertoa, koska historia kulkee mukana kaikkialla. Ainakaan minä en halua olla suhteessa, jossa menneisyyttä pitää salailla ja varoa koko ajan puheitaan.
Kyllä kysyn, mieshuoraa en halua.
En kysy. Ja jos joku olisi minulta kysynyt, olisin sanonut niitä olleen niin paljon, etten edes muista. Näin karsiutuu jyvät akanoista.