Sebastian Aho saa yhdestä allekirjoituksesta 11,5 miljoonan dollarin bonuksen
Eka kertaa tuli olo, et ei aina mee nallekarkit tasan kun oon seurannut noita Ahon sopimuavääntöjä NHL ssä.
Aholle siis tulossa ekana sopimusvuotena yli 21 miljoonaa dollaria rahaa, menee sitten kumpaan seuraan tahansa.
Vähän alkaa jopa naurattaa, kun ite vääntää jonkun tonnin maksun kanssa että miten sais jaettua sopivasti osiin :D
Ja itse siis seuraan jääkiekkoa ihan mielellään ja tiedän että minkälainen siellä maailmassa on tämä palkka-asia, mut nyt eka kertaa suomalaiselle ollan kirjottamassa näin isoa sopimusta.
Kommentit (26)
Mulle riittää moottorivene, purjevene ja auto. (oma kämppä) Kuka sitten haluaa mitäkin.
Kesämökkiä olen tässä katsellut. Miljoonia en ole tarvinnut.
Ystävällisesti,
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää moottorivene, purjevene ja auto. (oma kämppä) Kuka sitten haluaa mitäkin.
Ystävällisesti,
Sinccis
Ihana! Saanko ottaa herralta suikkiin, saanhan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Pulju saa?
Sai jo jotain 855 000$ tarjouksen.
Edmontonista vai KHL:sta?
Oilersin minimitarjouksen,jolla säilyttää neuvotteluoikeudet pelaajaan.
No ei se Jesse voi maailman paskin pelaaja olla jos kerran Oilers haluaa kyseiset oikeudet itsellään pitää.
Näytöt on heikot. Ei taida pojasta mihinkään olla.
Sinccis
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisesti,
Sinccis
Ihana! Saanko ottaa herralta suikkiin, saanhan?
Minkänäköinen olet, kuppikoko?
Sinccis
Vieläkö ne palstan muutamat tyypit jaksavat hehkuttaa "tätä Suomen parasta pelaaja" Sebastian Ahoa? :D
Yliarvostettu neppailija on yhden suonenvedokauden jälkeen palannut omalle tasolleen, sinne 50 pisteen /kausi pelaajaksi.
Tulee vaan olemaan vaikeaa maksaa Canesin nuo 21 miljoonan dollarin bonarit ekana vuonna. Mut eiköhän Canes vaikka jostain hirren välistä revi ne rahat. Muutenhan tuo sopimus on ihan kohtuullinen, mut just nuo ekan vuoden 21 miljoonaa dollaria on se kipukohta.
Canes kieltämättä häviäis tässä kaupassa reilusti, tuskin sää ihan heti kalasteltua Ahon arvoista pelaajaa.