Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes itken ilosta, miesystävä onkin steriloitu!

Vierailija
01.07.2019 |

Ollaan tapailtu muutama kuukausi kaiken kivan merkeissä. Tänään tuli puheeksi kortsun pois jättäminen ja mies kertoi hieman nolona, että tulevaisuudenkin kannalta on hyvä sanoa tässä vaiheessa että hänet on steriloitu pari vuotta sitten. Teki mieli tuulettaa ja huutaa, mutta hillitsin itseni. Olin jo aiemmin todennut miehelle, että tuskin haluan koskaan lasta, joten se ei ole ongelma, mutta olen aina potenut järkyttävää raskaudenpelkoa. En tiedä mistä se on johtunut, mutta vahinkoraskaus olisi ihan hirveä juttu. Olen varmaan 80% seksielämästä käyttänyt tuplaehkäisyä ja silti on pelottanut. Nyt on upea fiilis, seksi tuntuu varmaan vieläkin paremmalta, toivottavasti pysytään pitkään yhdessä!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olen sinkkuna ollessani teettänyt sterilisaation. Minulla oli huono kokemus kun seurustelukumppani kenelle olin jo ekoilla treffeillä sanonut että lisää lapsia en tee alkoi haikailemaan lasten perään. Pitsin suhteen poikki ja vastaavan välttämiseen teetin sterilisaation. Nyt ei enää ainakaan pääse enää kukaan vinkumaan ”jospa sitten kumminkin”... Ja minun steriä ei voi mitenkään perua. On tehty limakalvopoltto ja munajohtimien poisto joten 100% varma ja pysyvä toimenpide.

Vierailija
22/27 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasektomia käyty täälläkin, nyt vain vaimo rupesi vauvakuumeilemaan.

Ei ole koskaan tuo operaatio tullut puheeksi ja nyt se on vähän haastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia on yksityiselläkin aika paljon halvempi kuin 18 vuoden elarit.

Vierailija
24/27 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin muutama vuosi sitten sterilisaatiossa eikä ole ollut erektiota enää sen jälkeen.

M33

Onneksi tällaisia herkkiä minosankukkia on vain promille väestöstä, ja sellaisilla ei tarvitsisi koskaan seisoakaan.

Vierailija
25/27 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies, joka on myös käynyt vasektomiassa. Deittailu sujuu ainakin sillä tavalla paremmin, ettei tarvitse pelätä vahinkoraskauksia. Tämä on selvä parannus entiseen. Toisaalta muutaman kerran on käynyt niin, että juuri tuossa parin kuukauden kohdalla kondomikeskustelun aikana sitten tulee stoppi, kun toinen kertookin haluavansa mahdollisesti lapsia myöhemmin.

Silti, parikin kuukautta hyvää, säännöllistä seksiä ilman pelkoa raskaudesta, on todella hyvä juttu.

Mä olen tavannut puhua jo ihan heti aluksi siitä etten halua ikinä enää yhtään lasta. Ei tarvitse töksäyttää että en halua sun kans lapsia, vaan ihan jonkun muun keskustelun osana. Esim. kun näkee lapsen vaikkapa syömässä jäätelöä, niin voi todeta että onpas soma muksu, itse kyllä en halua lapsia, mutta mukaviahan nuo toisten lapset ovat, ja se riittää.

T: M 36, vasektomia tehty 3v sitten.

Vierailija
26/27 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin muutama vuosi sitten sterilisaatiossa eikä ole ollut erektiota enää sen jälkeen.

M33

Taidat puhua paskaa.

Minutkin on steriloitu, mutta onhan noita vaikka mitä komplikaatioita mahdollista saada. Harvinaisiahan ne ovat, mutta ei se silti niitä poista. Vaikka olisi vain 1% mahdollisuus saada vakava komplikaatio, niin silloin se on kuitenkin joka sadas joka sellaisen saa.

Vasektomian vakavat komplikaatiot eivät todellakaan yllä edes prosenttiin, puhutaan promilleista, ja silloinkaan ongelmaksi ei koidu vehkeen toimimattomuus, vaan kyseessä on allerginen reaktio puudutusaineelle, tms.

Vierailija
27/27 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi jo lapsia tekisin saman.

M47

Hahaa, mulla on lapset tehty ja yks jo muuttanut omilleen.

Ja vasektomiakin tehty. Vain nainen puuttuu

Toinen M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi