Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhakemuksessa vaikea kysymys

Vierailija
01.07.2019 |

Olen tekemässä työhakemusta, mutta yhtä kohtaa en ymmärrä.

"Pätevyyteen/kelpoisuuteen liittyvät todistukset ja lisäopinnot sekä laillistamistodistukset"

Mitä tuohon pitää laittaa? Ei ole mitään vaihtoehtoja vaan pitää itse kirjoittaa. Minulla on siis pätevyys työhön ja olen kirjoittanut siitä edellisessä kohdassa, jossa kysyttiin koulutuksesta. Pitääkö silti kirjoittaa uudestaan lähihoitajan pätevyys vai voiko laittaa ensiapukurssin ja hygieniapassin? Vai mitä sillä tarkoitetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemus on muuten valmis, mutta tätä kohtaa en ymmärrä. Osaako joku auttaa? Ap

Vierailija
2/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikkajulkiterhikki Linkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö niistä kirjoittaa siihen jotakin vai pitääkö ne liittää hakemuksen mukaan? 

Vierailija
4/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuosta laitettua liitettä? Vai onko vieressä kohta, josta voi liitteet laittaa, koska vastaavassa olen laittanut " 4 kpl" ja liittänyt todistukset.

Vierailija
5/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alalla ole niin en ole aivan varma, tarkoitaanko tuolla laillistamistodistuksella sitä todistusta että saat toimia lähihoitajana? Jokin rekisteri tms?

Itse vaan luettelisin olennaiset koulutukset ja kurssit tähän tyyliin allekkain:

Lähihoitajan koulutus, Koulu x, valmistumisvuosi xxxx

Ensiapukurssi, Koulu x, suoritusvuosi xxxx

jne

Vierailija
6/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuosta laitettua liitettä? Vai onko vieressä kohta, josta voi liitteet laittaa, koska vastaavassa olen laittanut " 4 kpl" ja liittänyt todistukset.

Ei pysty laittaa liitteitä. Pitää vaan kirjoittaa jotain. Ja kohta ei ole pakollinen, mutta en haluaisi tyhjäksi jättää vaan sen takia, etten ymmärtänyt mitä siihen pitää laittaa.