Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka "panikoi" lapsen kasvusta?

Vierailija
01.07.2019 |

Hei! Minulla on kaksi tytärtä, vanhempi on 5-vuotias, ja nuorempi täyttää kohta jo kolme. KOLME. Tuntuu käsittämättömältä, että meidän kuopuskin täyttää jo kolme. Juurihan hän syntyi... Minulla on pohjaton vauvakuume, mutta vauvaa ei meille välttämättä enää koskaan tule. Siksi minua harmittaa kovasti, kun kuopuskin on jo niin kaukana vauvasta, ja pienestä. Se on jo niin iso tyttö.
Älkää käsittäkö väärin, olen heistä kahdesta edelleen onnellinen, mutta heidän kasvu tuntuu haikealta. Muistan kummankin vauva-ajan kuin eilisen. Juurihan hypiateltiin vauvanvaatteita uutta tulokasta varten, ja nyt nämä vaatteet ovat kaapissa,ja tyttö on jo iso. Hypistelen edelleen päivittäin vauvan vaatteita, vaikka se tuottaa minulle harmia.
Kuulostan varmasti huonolta ja kiittämättömältä ihmiseltä ja äidiltä, mutta mitä minä tunteilleni voin. Onko muita, jotka ajattelee samoin? Tuntuu että kaikilla kuopukseni ikätovereilla on jo pikkusisarus..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On tosi hieno asia, että nämä vauvani ovat jo isoja. Nuorimmaisen kanssa kävimme tänään ajamassa, opetusluvalla

Ihana asia että ihminen kasvaa. Kuten minä olen kasvanut. Ei voi jäädä yhteen pieneen vauva-aikaan kiinni. Tai edes pieneen leikki-ikäiseen, 3-v ei ole ISO

Vierailija
2/5 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat uuden vauvan? Haluaisin ymmärtää vauvakuumetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut aina isosta perheestä, mutta rankan toisen raskauden jälkeen lääkärit sanoivat, että voi olla ettei enää enempää lapsia keho kestä. Olin siis koko loppuraskauden vuodelevossa.

Siksi siis haluaisin vielä lapsen, koska pienestä asti olen halunnut ison perheen.

Ap

Vierailija
4/5 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vaan elää hetkessä. Kolmevuotias on lapsi vielä pitkän aikaa. Koita nauttia, kun nyt voitte tehdä enemmän asioita yhdessä niin, että lapsikin ymmärtää.

Vierailija
5/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nautin siitä, kun voimme jo tehdä paljon enemmän asioita yhdessä kuin silloin, kun oli vauva mukana, mutta kuitenkin on haikeat olo. Johtuu varmaan vain siitä, että minua harmittaa, kun en todennäköisesti enää saa lasta.

Ap