Ongelmana paitoja rikkovat voimakkaat nännit!
Mitä tehdä, kun nännit ovat niin vahvat, että näkyvät jopa farkkutakin läpi ja puhkovat kaiken, etenkin puuvillaiset t-paidat? Olen kokeillut kaikkea: push uppeja, nänniteippejä, jopa jesaria. Silti nännit 'piirtävät' puseron kuin puseron rikki, puhkovat rintsikat ja jopa ohuet neuleet.
Vinkkejä otetaan vastaan!
Ois kiva pitää kesällä muutakin kuin nahkatakkia...
Kommentit (19)
Että semmoiset fantasiat tällä kertaa. Oliko oma idea vai keksittekö yhdessä poikaporukalla?
Tällä trollilla ei taida olla rintoja ollenkaan. Ainakin tietämys niistä on 0.
Mene töihin levysepäksi. Voit leikata metallilevyt nänneilläsi, ei tarvitse ostaa leikkuria siihen. Tienaat taatusti hyvin.
Kiinnitä pellinpalat tai sormustimet eristysteipillä rintaliivien päälle. Riippu siitä, että haluatko nänniesi näkyvän paidan läpi.
Supernännit.
Itselläni ei sentään paitoja riko, mutta inhoan kun pitää ostaa topattuja liivejä tai laittaa pumpulia nännien päälle, kun muuten nöpöttävät kaikkialla. Ärsyttävintä on, kun monet miehet luulevat, että nännien nöpötys tarkoittaa kiihottumista.
stilettiklitta kirjoitti:
Mulla on tosi terävä klitta, puhkoo kaikki housut ja sohvatkin.
Halkoo varmaan penikset kahtia poikki?
Vierailija kirjoitti:
stilettiklitta kirjoitti:
Mulla on tosi terävä klitta, puhkoo kaikki housut ja sohvatkin.
Halkoo varmaan penikset kahtia poikki?
Kyllä, näkisitpä vaa ne 2-haaraiset penikset.
Mullakin on tosi terävä per se ja kaikki sohvat on heti riekaleina! Kotonani mulla on tietysti terässohva ja -penkit. Mutta vierailulla ja esim luennolla tämä on tosi noloa, kun revin aina p erseelläni kaikki pehmusteet!
Massiivisen, neulepaitojenkin läpi tunkevan nöpötyksen kyllä tunnistan ja itsekin siitä kärsin, mutta terävät ja reikiä vaatteisiin repivät ulokkeet on kyllä ap:n oman mielikuvituksen tuotetta :D
Osta isompia oikean kokoisia paitoja.