Ihanaa! Sadetta ja ukkosta luvattu koko viikoksi.
Nautin! Lämpötila pysyttelee asteissa 13-20, sadetta ripsii ja ukkostaa. Just sopiva keli, luonto saa vettä eikä ole kylmä eikä kuuma.
Kommentit (41)
Aivan upeeta! Kesällä on mukava käydä kävelyllä sateessa. Sateen jälkeen ilma on raikas, ja luonto tuoksuu. Asuntokin viilenee, ja saan paremmin nukuttua.
Eipä ole hääppöinen ilma, ansaitsen parempaa.
Tulisivatpa ihanat helteet takaisin -tämä nykyinen sää on kuin Suomi: ankea, tasapäistetty ja harmaa.
Siis suloisia sadepäivä tiedossa. Upeaa. Kävinkin juuri kirjastossa.
Niin. Lihavat tykkää siitä, kun on vähän vilpoisempi ilma.
Mökillä usean päivän sadesäät ovat joskus kinkkisiä, kun lapset eivät pääse ulos leikkimään, eivätkä uimaan.
On onneksi paljon pelejä, monenlaisia, lastenkirjoja ja lasten hauskoja videoita mukana.
Kyllä sadepäivistä selvitään, silloin saa perheenäitikin levähdellä, kun ulkotöitä ei juuri voi tehdä.
Just tämän takia me lähdetään sunnuntaina etelän lämpöön kahdeksi viikoksi.
Rakastan kesäisiä sadepäiviä, ne ovat unelmieni täyttymystä.
Voin mökin ullakolla syventyä kaikkiin niihin kirjoihin, joita talvella en ehtinyt lukea.
Luonto rakastaa lukijaa.
Vierailija kirjoitti:
Just tämän takia me lähdetään sunnuntaina etelän lämpöön kahdeksi viikoksi.
Piti vastata 5. Kirjoittajalle.
Mitä hienoa siinä on, että keskikesällä on syyskuun sää? Ainoa oikea sää on helle.
Mä olen kyllä tosi hoikka ihminen.
En pidä kuumasta helteestä. Normaali kesäsää riittää ja sadepäivät kuuluu kesään.
Sade helpottaa myös nurmikon ja puutarhan hoitoa, kastelua tarvitaan vähemmän.
Minä olen lihava ihminen. Työn vuoksi olen asunut vuosikymmeniä ulkomailla, kehitysmaissa, joissa kesä on aina armottoman kuuma.
Kuumuus ei ole mlloinkaan häirinnyt minua, vaikka painoa onkin liikaa.
Nykyisin nautin Suomen vaihtelivista kesäsäistä, kaikki säät kelpaa, sillä kesä täällä on niin lyhyt,
että jokaisesta hetkestä nautitaan täysillä.
Vítunko väliä sillä, että ukkosta luvataan kun ikinä ei kuitenkaan ukkosta lupauksista huolimatta.
Eipä ole täällä etelärannikolla satanut pisaraakaan. Pilviä on välillä ja eilen jyrisi jossain todella kaukana. Luonto on rutikuiva, koivuissa jo keltaisia lehtiä. Sadetta tännekin kiitos!
Itse tykkään kyllä siitä, että ulkona on lämmin ja haluaisin todellakin tarjeta ilman pitkähihaista. Nyt tällä ilmalla on tarkene.
Täällä itä-helsingissä on tänään satanut. Hetki sitten viimeeksi.
Tällaisista ilmoista pidän minäkin! Ah miten rauhalliset yöunetkin!