Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tule huonosti nukkuvan lapsesi kanssa pilaamaan muiden unta!

Vierailija
01.07.2019 |

En ymmärrä mitä eräiden päässä liikkuu, kun on pakko tunkea aina yökylään vaikka lapsi herää huutaen 2-10 kertaa yössä. Joo, tiedän kokemuksesta että se on rankkaa, mutta en mennyt silti kenenkään luokse yöksi.

Täällä sitä nyt yritetään sitten itse toipua viikonlopusta joka vietettiin miehen vanhempien luona. Kukaan kuudesta muusta aikuisesta ja viidestä muusta lapsesta ei nukkunut kunnolla sen yhden yöheräilijän vuoksi.

Oikeasti, pysykää kotona tai vuokratkaa vaikka mökki minne menette omalla porukalla. Älkää menkö edes hotelliin pilaamaan muiden öitä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheet on itsekkäitä myös toisiaan kohtaan. Minä minä ja me, meidän perhe. Saadaan olla missä halutaan miten halutaan, eikä mitään väliä muista ihmisistä.

Vierailija
22/23 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pikkulapsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa suusi, jos asia häiritsee. Eri ihmisillä on eri ajatuksia tästä aiheesta. Esim. monen isovanhemman luo ovat öisin huutavat pikkuvauvatkin tervetulleita vieraita, ehkä jopa hyvin odotettuja. Jotkut isovanhemmat tarjoutuvat jopa valvomaan yön vauvan kanssa, jotta vanhemmat saisivat nukuttua ensimmäisen kohtalaisen yön kuukausiin. Eivät vanhemmat voi tietää, miten kyläpaikan isäntäväki asiasta ajattelee, oma suu on avattava.

Isovanhempi laittaa kiljukaulan nukkumaan kauas muista ja katso - kukaan ei herää pienen itkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme