Nyt ihan oikeasti. Kaupassa tarkastettiin 5e ja 10e seteleiden aitous.
Ostokset maksoivat yhteensä reilun kympin. Koskaan aikaisemmin ei ole vastaavissa summisssa aitoutta tarkistettu, eikä tämä kassahempukka tarkastanut takanani tulevan naisen 20e setelin aitoutta. Joo, en ehkä ollut pukeutunut kovin siististi ja pidin päässäni aurinkolaseja, sillä olin viikonloppuna juhlimassa ja olin väsynyt. Mutta eikö noilla kaupoilla ole joku ohje, että mistä summasta ylöspäin tarkistetaan, sillä on todella loukkaavaa että minua pidetään rikollisena. Kyse ei voinut olla ohjesäännöstä sillä takana tulevan naisen suurempaa seteliä ei tarkistettu.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ehkä et huomannut että takana tulevan naisen seteli tarkistettiin. Ehkä kassaneidille tuli blackout juuri silloin. Ota sinä ainakin ihan iisisti, ei kukaan epäillyt sinua rikolliseksi.
No selvästi epäiltiin, sillä pidin huolta, että katsoin tarkasti tarkastaako myyjä seuraavien setelit. Näinköhän minun seteleitäni olisi tarkastettu, jos olisin nainen??
Joo, kyllä tässä nyt on kyse maanlaajuisesta salaliitosta miehiä vastaan. Senhän sinä halusit kuulla?
Huutoitkee parhaillaan suihkussa kaljatölkin kanssa kyseistä salaliittoa.
Asuinmaassani on liki automaatio, että setelit laitetaan tarkistuslaitteeseen. Normaalia toimintaa.
Edellisessä asuinmaassani oli muutamissa liikkeissä seinällä tiedote, että satasen ja sitä isompia seteleitä ei oteta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ehkä et huomannut että takana tulevan naisen seteli tarkistettiin. Ehkä kassaneidille tuli blackout juuri silloin. Ota sinä ainakin ihan iisisti, ei kukaan epäillyt sinua rikolliseksi.
No selvästi epäiltiin, sillä pidin huolta, että katsoin tarkasti tarkastaako myyjä seuraavien setelit. Näinköhän minun seteleitäni olisi tarkastettu, jos olisin nainen??
Joo, kyllä tässä nyt on kyse maanlaajuisesta salaliitosta miehiä vastaan. Senhän sinä halusit kuulla?
Huutoitkee parhaillaan suihkussa kaljatölkin kanssa kyseistä salaliittoa.
Onneksi saa kokea edes kaljatölkin kylmän suudelman, kun elämä potkii päähän ja kassaneitikin oli ilkeä.
Neuroottisuus on kumma juttu. Toki aloittajalla varmaan jotain muuta...
Asiakkaan ulkonäöllähän ei ole merkitystä, väärennettyä rahaa voi olla aivan viattomalla ihmisellä, jolle on vaikka facekirppisostos maksettu väärällä rahalla.
Olen entisaikain maantierosvon näköinen. Kassat tarkistavat setelini kahteen kertaan ja kolikoitanikin punnitaan huolestuneen näköisenä. Vartijat kulkevat pareittain perässäni ovelta ovelle.
En ole koskaan antanut tämän häiritä, sehän on vain pelkoa jota shitstem tuntee erilaisuutta kohtaan.
Mun kaikki setelit tarkistetaan aina ja n. puolet niistä piippaa ekalla tarkistus kerralla virheellisesti. Olen normaalin näköinen ihminen. Ei ole koskaan tullut mieleen että tarkistus johtuisi minusta, vaan siitä että setelit nyt yleensä tarkistetaan. Rutiini juttuja.