MIKÄS NORDEAA NYT VAIVAA??
Keskellä arkipäivää ja vielä ma ovat palvelut ja numerot tukossa- siis täysi KSTASTROFI!!!! Vaadimme hyvitykset, ellei meno oikene.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Hahaa !
Maksoin laskun just Nordeaan.
Täällä Stadissa pelaa kaikki.
No ei todellakaa pelaa, aamusta saakka olen koettanut päästä Nordean verkkoankkiin eikä toimi, tilapäistä häiriötä ilmoittaa vaan. Ja ihan stadissa olen.
Sain yhden laskun maksettua. Ehkä. Heitti ulos heti sen jälkeen, kun vahvistin maksun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa !
Maksoin laskun just Nordeaan.
Täällä Stadissa pelaa kaikki.No ei todellakaa pelaa, aamusta saakka olen koettanut päästä Nordean verkkoankkiin eikä toimi, tilapäistä häiriötä ilmoittaa vaan. Ja ihan stadissa olen.
Kortti toimi aamulla 9.45 ja iltapäivällä 13.30 kaupassa ja verkkopankki toimi vajaa tunti sitten normaalisti. Helsinki.
Ihmeen usein näitä toimimattomuuspäiviä osuu juuri eläke- ja palkanmaksupäiviksi. Saa Nordea pelata ja käydä kauppaa, kun rahat ovat heidän käytössään. Jo yksi päivä antaa kovat tuotot, kun pelaa muiden rahoilla. Sattuu joku häiriö usein liian sopivasti, juuri kun rahojen pitäisi liikkua tilinkäyttäjille ja muille ansioitaan odottaville. Asiassa lienee paljonkin mätää, tutkimusta nyt ja potkua persiisiin syyllisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos elämä kaatuu siihen, että verkkopankki ei just tänään toimi, niin on aika pienet murheet..
Voi olla aika merkittävä asia jos vaikka talo- tai autokaupat menee mönkään moisen vuoksi. Joskus kato täytyy pystyä tekemään isoja rahansiirtoja tietyllä kellonlyömällä.
Myös Osuuspankilla oli taasen aamulla osittain maksut myöhässä mutta korjasivat vian hyvin ripeästi ja omat rahat tuli ajallaan mutta aamulla näin vain otsakkeen Iltalehden sivuilla että oli ollut ongelmia taasen.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kitisee ja vaatii hyvitystä, kun eivät pääse näkemään riittääkö rahat tupakkaan😂
Mua köyhää harmittaa, kun en pääse pankkitunnistautumisongelman takia Kelan sivulle hoitamaan asioita. Sovitellun päivärahan käsittely ja maksu siirtyy nyt ainakin päivällä ja tulee ehkä muitakin ongelmia.
Onneksi en ole moisen kurapankin asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa saa sinästä ja mm.K-kaupan kassoilta nostettua ostosten yhteydessä. Älkää kitiskö, aikuiset ihmiset. Ei laskun maksu ole päivän päälle. Pitäkää myös muissa pankeissa varatilejä, kuten itsellä on.
Jos verkkopankkitunnistautuminen ei toimi, kyse on muustakin kuin siitä, etteikö ihminen saisi rahaa, näkisi saldoaan tai pääsisi maksamaan laskujaan. Nyt ei Nordean asiakas välttämättä pääse esim. Kelan, veropalvelun, laskutuspalvelun tai vaikka terveyspalveluiden nettipalveluihin.
Venäjä tai Kiina kokeilee taas laittaa rahaliikenne polvilleen. Hyvin tuntuu jo onnistuvan. Siihen päälle sähkön kantaverkon alasajo. Olemme täysin aseettomia näiden isojen pelurien kanssa.
"Sähköisissä asiointipalveluissa on havaittu häiriö. Häiriö alkoi 01.07.2019 klo 09.39."
Näin nyt Kelallakin... Jännästi juuri kuun alussa!
Pitää maksaa von Koskullin eläkkeet niin on täytynyt vähän nipistää it-osastolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kitisee ja vaatii hyvitystä, kun eivät pääse näkemään riittääkö rahat tupakkaan😂
Mua köyhää harmittaa, kun en pääse pankkitunnistautumisongelman takia Kelan sivulle hoitamaan asioita. Sovitellun päivärahan käsittely ja maksu siirtyy nyt ainakin päivällä ja tulee ehkä muitakin ongelmia.
Tuo on muuten paha ongelma myös tulevaisuudessa kun kenelläkään ei ole kohta tunnuslukutaulukoita. No onneksi itsellä on kahden eri pankin verkkopankit, niin ei ole ainakaan siitä kiinni.
Pitäkää käteistä jemmassa. Näihin pankkeihin ei ole luottamista.
S pankin asiakkaana minulla ei ole nordeaongelmia
Virkailijat lakaisevat Matti Meikäläisten tuomaa hiekkaa pois auloista ja ovat sen vuoksi muka blackoutissa.
Nyt kaikki köyhät boikotoimaan pankkeja ja maailma pelastuu!