Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilimme vapaata suhdetta – puolisoni löysi toisen kumppanin, ja tunnen itseni luuseriksi

Vierailija
01.07.2019 |

Olen kahden lapsen isä, ja olemme olleet vaimon kanssa naimisissa kuusi vuotta. Päädyimme kokeilemaan vapaampaa suhdetta, jossa molemmilla saisi olla muita seksikumppaneita.

Lopulta minä romahdin, koska vaimoni löysi kivan kumppanin, johon myös ihastui. Vapaasuhdekokeilu lopetettiin, mutta minun ollut vaikea päästä siitä yli. Vaimon mielestä suhteemme ongelmat alkoivat noin kolme vuotta sitten. Ja hän vakuuttelee, että haluaa edelleen minut.

Minun on taas vaikea miettiä vanhempia asioita, koska itseluottamus ja itsetunto on nyt alhaalla. Varsinkin, kun vaimo on sanonut kaipaavansa tätä toista miestä.

Menemme mahdollisimman pian pariterapiaan. Onko käytännön vinkkejä, joiden avulla pystyisin pääsemään tilanteesta yli? Olemme puhuneet paljon asiasta, ja vaimon mielestä jankkaan samoja juttuja, eikä hän jaksa aiheesta puhua. Tämä taas tuntuu minusta pahalta ja tulee sellainen olo, että tunteeni mitätöidään.

Olen aika neuvoton. Minulla on hyväksikäytetty olo. Tunnen myös itseni hölmöksi ja luuseriksi, koska annoin kumppanille luvan, mutta en itse kyennyt löytämään sopivaa seksipartneria. Kaiken lisäksi murruin, kun vaimo löysi sellaisen, enkä nyt pääse siitä yli. Mikä neuvoksi?
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/parisuhdeneuvola/ko…

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän voisi lohduttaa että olisi se vaimo varmaan pettänyt ja ihastunut jos ei olisi ollutkaan sitä lupaa panna muita.

Ihmetyttää kyllä ettei aikuinen ihminen tunne itseään paremmin kun ylipäätään lähtee tuolaiseen paskaan mukaan ja sitten romahtaa. Pitäisikös nyt löytää itsestään sitä sisäistä voimaa olla vähän jämäkämpi?

itsesäälissä ja katumuksessa ei maksa vaivaa rypeä sillä se vain huonontaa tilannetta.

Negatiivisen paskan sijaan keskity itseesi, parisuhteeseen ja niihin lapsiisi. Jos vaimolle ei kelpaa niin se on voi voi...sille et voi mitään kun toisen puolesta ei voi elää. Mennyttä ei voi muuttaa, hyväksy tapahtunut ja jatka eteenpäin. Olet taas yhtä kokemusta rikkaampi. Se mikä ei tapa niin vahvistaa.

Vierailija
2/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen vastaava terapeutti kirjoittaa todella nätisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo toimi koskaan. Liitto loppuu noissa kokeiluissa.

4/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se parisuhdeterapia on nyt oikea osoite. 

Ja jopa kannattaisi mennä yksinkin terapiaan, mutta varmaan se parisuhdeterapeutti neuvoo sitten.

Nainen löytää aina helpommin seksiseuraa, niin se vain on. Oma vaimo on sen näköinen, että sillä menisi noin 15 sekuntia löytää seuraa, mulla menisi 10 vuotta. 

Vierailija
5/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miks mua nauratti toi otsikko 😁

Vierailija
6/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset avoimet suhteet on tuomittu epäonnistuu.

Sopii luusereille.

Nosta kytkintä et voi enää korjata tilannetta.

Vierailija
7/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Ehkä se parisuhdeterapia on nyt oikea osoite. 

Ja jopa kannattaisi mennä yksinkin terapiaan, mutta varmaan se parisuhdeterapeutti neuvoo sitten.

Nainen löytää aina helpommin seksiseuraa, niin se vain on. Oma vaimo on sen näköinen, että sillä menisi noin 15 sekuntia löytää seuraa, mulla menisi 10 vuotta. 

Totta, mutta naiset ei yleensä halua ottaa ihan ketä vaan, toisinkuin varsinkin nuoremmat miehet. Eli ei tuo naisillekaan ole helppoa

mies51v

Vierailija
8/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sitä vsimoa syyllistä ja syytä, itse halusit avointa suhdetta ja luvan annoit.

Vierailija
9/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in, mitäs kinusit vapaata suhdetta. Oli vain muut naiset mielessä.

Vierailija
10/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen hyvä vastaus terapeutilta!

Ihanasti painotettu tuo, että oman avutttomuuden tunne ei ole heikkoutta, vaan heijastus siitä rakkaudesta joka puolisoon on yhä. Positiivisia tunteita, mutta kivun ja loukkaantumisen kanssa vaikeita sietää.

Terapeutin luona molemmat saavat puheenvuoron ja kuunteluvuoron, sinne siis jatkamaan tarkastelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme