Mistä pienistä asioista nautit?
Listataan. Olen alakuloinen ja elämä tuntuu synkältä. Onneksi tosin olen terve - toistaiseksi. Itse tykkään kierrellä kirppareilla, tykkäisin myös sisustaa (onneton vuokraluukku..) ja maalailla ja kunnostella huonekaluja. Tykkään käydä saunassa ja uimassa, kesät talvet. Nauttia kuohuviiniä (paha tapa, joka lisää masennusta).
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pippelistä.
Ihanaa. En maininnut tuota, kun omalla miehellä se on suuri. ap
Tuulesta, keinutuolissa keinumisesta, lukemisesta, hyvästä musiikista, öistä katuvaloineen.
Varsinkin silloin kun oli lapsia kotona, niin tykkäsin käydä saunassa. Meillä on sauna kellarissa, jonne ei kuulu pihautakaan muualta. Sinne kun meni istumaan, niin sai olla sen varttitunnin täysin rauhassa.
Aamupalasta ulkona auringossa aamutakki- ja yökkärijengin kanssa, kesälomasta, remontin ja uuden sisustuksen suunnittelusta, kissanpennuista, pyykkien ripustamisesta ulos tuuleen. Esimerkiksi näistä.
Aurinko. Aamukahvi yksin kun muut vielä nukkuu. Sauna. Uiminen. Puhtaat lakanat. Hyvä kirja. Seksi. Viini.
Hyvä ruoka. Suklaa. Mansikat. Aikuisille lapsille kokkaaminen kun tulevat käymään. Sisustaminen. Ystävät.
Yksin oleminen. Kotoilu. Musiikki.
Tyhmistä jutuista, joita mieli tuo päähään.
Pienistä herkutteluhetkistä ja kahvittelusta
Haaveilusta
Musiikista
Uimisesta jonkin verran
Muiden seurasta ajoittain, koen kuitenkin olevani enemminkin rasite murhe-huolipäivinä (vaikka muuta vakuutetaan)
Koiranpennuista, saunomisesta, rannalla aaltojen kuuntelusta, hiljaisuudesta, luonnon äänistä, puusaunan lämmittämisen tuoksu ja vihdan tuoksu. Päiväunet ja puhtaisiin lakanoihin meno väsyneenä. Myös tuo kirppareilla kiertely sekä aamukahvi+Hesarin lukeminen. Tieto siitä, että mikään ei ole pysyvää (vaikka just nyt musta kyllä tuntuukin siltä että näin ei olisi, kun haluan muutoksen elämääni).
Vessassa käymisestä. Ei tarvi kykkiä pusikossa, voi pestä kädet, eikä polvet rasitu liikaa.
Mieheni pippelistä.