Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset saunan lauteilla

N
01.07.2019 |

Hei,

Itse naisena kysyn tätä:
Te naiset, jotka istutte yleisessä (esim kuntosali, uimahalli) saunassa polvet koukussa niin, että p.imppaan on suora näkyvyys, teettekö sen tarkoituksella?

Kiihottaako se?

T. Nainen, jota kiihottaisi katsella pitempäänkin

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo itsensä esitteleminen on naisten geeneissä. Muutenhan ei tuota käytöstä voi mitenkään selittää.

Mutta että ihan toisille naisillekin tekevät noita esittäytymisiä, se on ihan uutta tietoa itselleni. Olen jotenkin luullut, että heteronaiset keskenään eivät esittelisi vartaloaan, vaan olisivat jotenkin tavallisesti.

Mutta ilmeisesti nainen haluaa vähän testata muita naisiakin ja olen varma, että ovat erittäin tyytyväisiä, kun saavat jonkun vilkaisemaan.

Vierailija
22/26 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saunoissa istutaan tai maataan aika monenlaisissa asennoissa. Katselua kuitenkin on, samoin kuin joskus vähän poseeraamistakin. Riippuu ihan siitä, millaisia ihmisiä milloinkin on paikalla. Suurin ero miehiin verrattuna ehkä se, ettemme me naiset tee näistä samalla tavalla numeroa kuin miehet tuntuu tekevän.

t: bi-nainen, 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina posliinilettu levällään.

t. Tissi-Liisa

Vierailija
24/26 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista 🤔

Eli tällaista on voinut tapahtua samassa yleisessä saunassa, jossa saunotaan sekasaunassa uikkarit päällä, silloin, kun olen itsekin ollut läsnä.

m36

Vierailija
25/26 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Irmeli, mennäänkö saunaan

Vierailija
26/26 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen yleisessä saunassa todella kauniin ja hyvä kroppaisen naisen kanssa, muita ei ollut. Kieltämättä pisti mietityttämään hakiko jotain peilailemalla suihkun jälkeen & rasvailemalla todella pitkän kaavan mukaan koko kropan. Vaikka ihan heterona itseäni pidänkin, oli pakko lähteä saunan terassille jäähylle ennen pukemista. Eipä ole ennen näin käyny.

Saunassakaan ei saa enään olla rauhassa kun lesbous on muotia!

Kerropa toki että koska tästä on sinun mielestä tullut muotia?