Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanan kumppanin vähemmän viehättävä ulkonäkö

Vierailija
01.07.2019 |

Olen nyt tapaillut vasta lyhyen aikaa ihanaa miestä, johon tunsin alusta lähtien voimakasta vetoa. Välillämme on kemiaa ja en malta pitää sormiani tai huuliani irti hänestä. Hän vaikuttaa luonteeltaan ja muutenkin kaikinpuolin juuri sellaiselta mitä niin kaipaisin. Hän on huomioiva, keskustelutaitoinen, positiivinen, elämä järjestyksessä, on aikoinaan huolehtinut hyvin lapsistaan ja hänellä on, nyt jo lähes aikuisiin, lapsiin hyvät ja lämpimät välit, älykäs, pohtiva ja kokeilunhaluinen. Nauramme paljon tavatessamme ja seksi on hyvää, ellei jopa todella hyvää. Se että hän on minua muutamia senttejä lyhyempi ei haittaa minua yhtään (hän on kyllä sen suhteen hieman epävarma...) eikä varsinaisesti myöskään ikäeromme (hän on minua 8 vuotta vanhempi), mutta kasvojen "vanhuus" kylläkin. Hän huolehtii hyvin kunnostaan ja syö terveellisesti ja hänellä onkin ikäisekseen hyvinkin poikamainen vartalo. Mutta hän on polttanut aikoinaan paljonkin, ja polttaa ikävä kyllä nykyäänkin, vaikka saattaa olla jopa vuorokauden polttamatta kun olemme yhdessä. Tämä sitten ilmeisesti näkyy kasvojen ihossa, jossa syviä juonteita, jotka tekevät hänet isäni ikäisen näköiseksi (okei meillä on isäni kanssa sellaiset geenit että näytämme molemmat nuoremmilta kuin olemmekaan. Minä olen 44 ja minua luullaan usein n 35 vuotiaaksi). En haluaisi, että näin pinnallinen asia vaikuttaisi muuten niin hyvältä tuntuvaan suhteeseen!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt ryppyinen britti??????

noita on kymmenen tusinaan joka pubissa....

HUUTONAURUA

Okei... Ai tämä on joku hyvinkin yleinen juttu? Ovatko he kaikki myös fiksuja ja hauskoja? Minkälaisia naisystäviä heillä on?

Vierailija
42/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo... mitäpä tähän nyt sanoisi. Jos miehessä kaikki muu tuntuu natsaavan, niin todella pienestä on kiinnostuksesi kiinni. Rakastuin itse silmittömästi talvella mieheen, jonka rankka sairaushistoria näkyy ulkomuodossa monellakin tapaa. En kiinnittänyt alussa edes huomiota niihin merkkeihin, sillä mies on kaikin puolin aivan mahtava. Nyt kyllä tiedostan hänen ulkoisessa olemuksessaan olevat merkit ja asiat, jotka voivat pistää muiden silmään, mutta ei ne mun kiinnostukseen ja rakkauteen vaikuta. Hän on mulle maailman rakkain ja tärkein, mitä sitten, että elämä on jättänyt omat jälkensä. Ja hän vielä polttaakin, se on ihan hänen oma asiansa ja oikeutensa, ei kuulu mulle.

Niin, sinua ei mikään miehesi ulkonäössä häirinnyt. Olit siis aivan eri tilanteessa kuin aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa ihastus häviää ja tilalle tulee rakkaus, jos on tullakseen. Olen itse samanlaisessa tilanteessa ja pohdin aloitanko yhtään mitään. Tiedän kokemuksesta, että sellaiset asiat, jotka alussa häiritsevät tulevat häiritsemään vielä enemmän ajan kuluessa.

Eivät ne jo tulleet juonteet katoa yhtään mihinkään, vaikka tupakoinnin lopettaisi, aloittaisi joogan ja söisi pelkkiä kasviksia lopun elämänsä. Kirurgin veitsi on ainoa mikä noihin auttaa, tai itseasiassa joku happo todennäköisesti ja nekin vain niihin juonteisiin.

Pystyn hyvin kuvittelemaan tilanteesi. Olin itse ajatellut elämässäni, että en antaisi ulkonäön olla määrittelevä tekijä missään suhteessa enää elämäni aikana, mutta tässäpä sitä ollaan..

Kohtalokumppani! Voisitko kertoa lisää tilanteestasi? Kuinka pitkällä tutustumisessa sinä olet? Mikä on se ulkonäöllinen seikka joka häiritsee?

ap

Mieheni on vanha ja 165 cm pitkä:(

Kuinka paljon sinua vanhempi? Ja miten se ikä vaikuttaa kuin vain ulkonäköön? Minä olen 171 cm ja mies on 168 cm pitkä... sekä tykkään käyttää (matalia) korkoja...

ap

Vierailija
44/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha viisaus kuuluu että naisen kannattaa aina valita itseään ulkoisesti huonompitasoisempi mies. (Näin nainen välttyy ongelmilta jossa mies voisi helposti vaihtaa aina toiseen naiseen..En kaipaa mitään näsäviisasteluja ja poikkeustapauksia kiitos, olen itsekin vain todennut saman)

Onhan tuo hieman outo lähestymistapa, mutta olen tätäkin miettinyt. Olen hieman epävarma ja tykkään huomiosta, tämä mies osaa oikeasti arvostaa minun ulkonäköäni ja on ihanaa nähdä hänen ihailevat katseet.

ap

JASMIN MÄNTYLÄ! sinäkö siellä kirjoittelet?

Etkös sinä eronnut jo siitä eläkelläisbritistä?

Piti ihan guuglailla mitä mahdoit tarkoittaa :D Juu ei, meillä on vain kahdeksan vuoden ikäero...

ap

Vierailija
45/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiks tommosella röökipetterillä muka kalu vielä jaksaa seistä?? :DDD

Vierailija
46/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen kuvittelee parisuhteessa muuttavansa miehen mieleisekseen. Näinhän ei tietenkään tule tapahtumaan, joten miksi tuhlaat teidän molempien aikaa? 

Vierailija
47/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen kuvittelee parisuhteessa muuttavansa miehen mieleisekseen. Näinhän ei tietenkään tule tapahtumaan, joten miksi tuhlaat teidän molempien aikaa? 

En sinänsä halua muuttaa häntä, haluaisin hyväksyä hänet juuri sellaisena kuin hän on ryppyineen päivineen. Nyt vain mietin kuinka paljon nämä minua nyt jo hieman häiritsevät ulkonäköseikat tulevat merkitsemään tulevaisuudessa. Vai menettävätkö ne mahdollisesti merkitystään?

Tupakointi on taas asia erikseen. Sitä on todella vaikeaa hyväksyä mutta hän haluaa lopettaa itsekin...

ap

Vierailija
48/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamari päähän, eiköhän se siitä...

Vierailija
49/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinäkin vanha akka kehtaat valittaa jonkun ulkonäöstä. Itsekin olet jo ehtoopuolella ja vaikka kuinka vänkäisit näyttäväsi kolmevitoselta, niin ei yksikään 35-vuotias mies sinunlaistasi mummoa huolisi.

Vierailija
50/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
51/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aineiden käyttö on melko yleistä. Mutta minun mielestä se on privat asia. Useilla on pikku salaisuuksia, joiden ei haluaisi tulevan julki. Minulla on itseasiassa monta sellaista.

Vierailija
52/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuuntele nyt itseäsi. Korostat jatkuvasti miehesi ryppyisyyttä ja muistat tuoda esille, kuinka hän ja muut katsovat sinua ihaillen, ja kuinka näytät ikäistäsi nuoremmalta. Tiedoksesi, miehesi voi aivan hyvin jättää myös sinut, tai pitää jotain piirrettäsi epäviehättävänä yhtälailla. Hän tuskin avautuu asiasta miesten palstoilla.

Onko sinulla keski-iän kriisi, tai oletko oikeasti näin epävarma itsestäsi? Aikuisen naisen tulisi jo ymmärtää, että on kurjaa lytätä toista, jotta kokisi itse olevansa parempi.

Vierailija
53/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tässä elämässä näytä ikuisesti kaksikymppiseltä. Ne rypyt ja juonteet tulee kyllä ihan aloittajallekin ajallaan .

Vierailija
54/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on trolli pliis?

Vierailija
55/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tässä elämässä näytä ikuisesti kaksikymppiseltä. Ne rypyt ja juonteet tulee kyllä ihan aloittajallekin ajallaan .

Entä sitten? Kyllä minäkin olen lopulta kuollut, mutta silti haluan nyt tapailla eläviä naisia.

Vierailija
56/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuuntele nyt itseäsi. Korostat jatkuvasti miehesi ryppyisyyttä ja muistat tuoda esille, kuinka hän ja muut katsovat sinua ihaillen, ja kuinka näytät ikäistäsi nuoremmalta. Tiedoksesi, miehesi voi aivan hyvin jättää myös sinut, tai pitää jotain piirrettäsi epäviehättävänä yhtälailla. Hän tuskin avautuu asiasta miesten palstoilla.

Onko sinulla keski-iän kriisi, tai oletko oikeasti näin epävarma itsestäsi? Aikuisen naisen tulisi jo ymmärtää, että on kurjaa lytätä toista, jotta kokisi itse olevansa parempi.

Minulla ei todellakaan ole tarkoitus lytätä ketään! Hän on ihana ihminen, joka ansaitsee hyvää. Voi olla hyvinkin etten minä sitten ole se hyvä, sitä minä tässä yritän mahdollisimman rehellisesti kartoittaa.

Ehkä minulla on jokin keski-iän kriisi. Olen ainakin hyvin tietoinen siitä, että halusin tai en minulla on osittain kauniin naisen identiteetti (tarkoitan tällä sitä, että ihan haluamattani ja korostamatta sitä, olen saanut koko elämäni huomiota ulkonäöstäni johtuen, ihmiset lokeroivat minut tietynlaiseksi ulkonäköni perusteella, jne) ja tästä eteenpäin ulkonäköni ei ainakaan tule paranemaan. Olen vasta vähän aikaa ollut taas sinkku (pitkän avioliiton jälkeen) ja yllätyin kuinka paljon huomiota vielä saan ihan pelkän ulkonäköni avulla, ja kyllä tykkään siitä. Entinen puolisoni ei sitä minulle antanut, vaikka minä huomioin häntä päivittäin pienillä kohteliaisuuksilla.

Ja useinhan miehet tykkäävät kun heillä on kaunis kumppani kainalossa, se vahvistaa heidän itsetuntoaan. Ja mielelläni suon tuon tunteen jollekin ja taas vuorostani nautin siitä huomiosta jonka saan ihailevalta mieheltä. Elämän pieniä iloja! On onneksi paljon muitakin.

Vierailija
57/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten teet, jos miehelle tulee syöpä? Toki tupakointi lisää riskiä, mutta kai tiedostot, että meistä kelle tahansa voi tulla syöpä terveistä elintavoista huolimatta?

Vaikutat niin pinnalliselta, etten usko sinun pysyvän miehen rinnalla mahdollisten syöpähoitojen tai muun sairastamisen vuoksi. Meistä jokainen vanhenee eikä ulkonäkö pysy samana. Myös sairastaminen vaikuttaa monin tavoin ulkonäköön. Jos miehelle tulisi vaikka reuma, joka vaikuttaa esim. käsien ulkonäköön, miettisitkö voitko olla miehen kanssa, jonka sormet ovat kippuraiset? Sinulla kun on tietysti niin kauniit sormet, joita muut katsovat ihaillen..

Käännän vielä toisin päin. Jos menetät toisen rintasi syövän takia, onko sinusta ok että mies ei halua olla enää kanssasi?

Elämästä kun ei koskaan tiedä, mitä tuo tullessaan eikä se sinunkaan upea ulkonäkösi ole ikuista. Ja voi jäädä pinnallisen luonteen varjoon, mies etsii arvoistaan seuraa kun oppii tuntemaan sinut paremmin.

Vierailija
58/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten teet, jos miehelle tulee syöpä? Toki tupakointi lisää riskiä, mutta kai tiedostot, että meistä kelle tahansa voi tulla syöpä terveistä elintavoista huolimatta?

Vaikutat niin pinnalliselta, etten usko sinun pysyvän miehen rinnalla mahdollisten syöpähoitojen tai muun sairastamisen vuoksi. Meistä jokainen vanhenee eikä ulkonäkö pysy samana. Myös sairastaminen vaikuttaa monin tavoin ulkonäköön. Jos miehelle tulisi vaikka reuma, joka vaikuttaa esim. käsien ulkonäköön, miettisitkö voitko olla miehen kanssa, jonka sormet ovat kippuraiset? Sinulla kun on tietysti niin kauniit sormet, joita muut katsovat ihaillen..

Käännän vielä toisin päin. Jos menetät toisen rintasi syövän takia, onko sinusta ok että mies ei halua olla enää kanssasi?

Elämästä kun ei koskaan tiedä, mitä tuo tullessaan eikä se sinunkaan upea ulkonäkösi ole ikuista. Ja voi jäädä pinnallisen luonteen varjoon, mies etsii arvoistaan seuraa kun oppii tuntemaan sinut paremmin.

Kumppani haetaan seksiä ja romantiikkaa, ei syöpähoitoja varten.

Vierailija
59/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat, kommentoikaa pliis. Antakaa mulle jotain materiaa, jolla voin pohtia tätä ongelmaa. Miksi siis alapeukutukset? Olen mielestänne pinnallinen hirviö? ...Mitä?

ap

Ei kun ikäiseksesi tyhmä

Vierailija
60/68 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että parisuhteet ovat vapaaehtoisia. Niiden päättämiseen ei tarvita mitään muuta syytä kuin että ei halua olla enää suhteessa. Jos koettaa valita kumppanin sillä perusteella, että tämä ei varmasti lopeta suhdetta, menee kyllä pahasti metsään ja saa sekundasuhteen.