MIKSI NORDEASSA Tilapäinen häiriö
Tilapäinen häiriö
Osassa verkko- ja mobiilipankin palveluita on tilapäinen häiriö. Korjaamme vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme asiakkaillemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
MIKSI NORDEASSA ON JATKUVASTI KIRJAUTUMIS ONGELMA.
KANNATAAKO KOHTA VAIHTAA PANKKIA.
Kommentit (24)
Niin, on se ihmeellistä kun teknologia ei olekaan aukotonta, vaan välillä siihen tulee virheitä...
OSASSA Nordean pankissa ongelmia -kulkee oSASSA siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 min sitten kirjauduin Kelan sivuille Nordean tunnuksilla ja hyvin toimi. Muutenkaan ei ole koskaan ollut ongelmia kirjautumisessa. Ehkä mulla on jotkut VIP tunnukset kun noin hyvin toimivat :D
Niin Kelan sivuille, joo. Yritä kirjautua pankin sivuille.
Pankkitunnuksilla sinne Kelaankin kirjaudutaan. Jos on häiriötä tunnuksien käytössä, kyllä se näkyisi sielläkin. Mutta käynpä sinun mieliksesi kokeilemassa pankin sivuilla ja tulen kertomaan tuloksista.
Pankkitunnuksilla pääsin Kelaan mutta en pankkiin.
Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia kirjautua Kelaan, Klarnaan, verkkokaupan suoramaksuun tai muualle, joka tunnistusta vaatii. Vain ja ainoastaan Nordean sivuille kun koitan kirjautua, tulee "Tilapäinen häiriö. Yritä hetken päästä uudestaan, häiriön toistuessa soita nroon...". Ja tuo tulee siis aina, ainakin 1-4 kertaa ennen kuin kirjautuminen onnistuu. Olen jo epäillyt, että olenkin vahingossa joutunut jollekin väärennetylle sivulle mutta ei taida siitä olla kyse. Näköjään samaa ongelmaa monella muullakin.
Käytän kirjautumiseen puhelimessa olevaa mobiilisovellusta. Paperisella tunnuslukukortilla aikanaan onnistui kirjautuminen lähes poikkeuksetta, sovelluksen kanssa vain poikkeuksellisesti. Siinäkö se vika siis on?
Pääsin pankkiin. Käytössäni on tunnuslukulaite. Ehkä tuo ongelma koskee vain mobiilikäyttäjiä. Tai sitten minulla oikeasti on ne VIP tunnukset...