Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetin mahdollisuuteni elämäni naiseen

Vierailija
01.07.2019 |

11 vuotta sitten tapasin elämäni naisen kaverini kautta.

10 vuotta sitten minulla oli mahkut tähän naiseen, mutta tyrin homman.

nyt 33-vuotiaana olen edelleen yksin ja mietin tätä naista päivittäin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jumissa.

Jos hän on unelmiesi nainen, etkö tekisi mitä vain saadaksesi hänet? Ehkä hän ei olekaan oikeasti Se Oikea, koska et ole valmis näkemään vaivaa?

Päätä, että yrität viimeisen kerran. Etsi se nainen käsiisi ja yritä. Jos ei onnistu, niin unohda hänet. Maailmassa on kirjaimellisesti biljoonia ihmisiä. Kyllä sieltä joku toinenkin löytyy kunhan pääset irti tästä edellisestä ja olet avoimin mielin.

Please älä yritä tavoittaa naista nää. Hän on jo mennyt eteenpäin, on luultavasti naimisissa ja lapsia. Saat häneltä ensin rukkaset ja sitten lähestymiskiellon.

Alat vain hankkimaan laastarisuhteita.

Vierailija
22/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro vähän lisää. Miten hyvin tunnette tai tunsitte sillon 10 vuotta sitten? Ootteko edelleen tekemisissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, aika pakkomielteinen kaveri...

Vierailija
24/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Olin nuorena valtavan ihastunut ja seurusteltiin yhden nuoren miehen kanssa, ja hän jätti minut, aika kylmästi vieläpä.

15 v myöhemmin soi puhelin. "Tunnistatko?" No en tosiaan tunnistanut.

Hän valitti, ettei kukaan muu ole ollut samanlainen, hän luuli, että yhtä hyviä on muitakin yms jne, ja sanoi "mulla on ikävä sitä tyttöä".

Vastasin, että niin on mullakin. Sitä tyttöä ei ole enää olemassa. Olen minä, ihan erilainen, eri näköinen ,eri ajatukset, ja tiiviisti naimisissa.

Huomautin kyllä, että MINÄ en jättänyt, olisin mennyt kihloihin ym, oma päätös.

Mutta tuo on vain niin totta: sitä ihmistä ei enää ole olemassa.

Tuskinpa on enää samaa naistakaan.

Ota nyt yhteyttä sitten niin pääset eteenpäin.

Toinen vaihtoehto: mene juttelemaan ammattilaiselle.

Vierailija
25/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on loisia! käytä naista seksileluna nii saa naisia, naiset ei tykkää hyvistä miehistä

Vierailija
26/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuntuu olevan kovin yleistä tuo ajattelu "elämänsä naisesta". Jotenkin jäävät haikailemaan omassa päässä luotua ihannekuvaa naisesta, johon kukaan muu ei enää pysty yltämään. Omassa lähipiirissäkin löytyy tällaisia tapauksia. Monesti ovat ehtineet seurustellakin naisen kanssa ja eronneet nimenomaan miehen tahdosta. Nainen sitten löytää itselleen uuden puolison ja menee elämässä eteenpäin, kun mies hetken sinkkuajan rellestämisen jälkeen alkaakin kaipaamaan entistä puolisoa takaisin. Todella surullista seurattavaa näin sivusta, kun eivät millään anna itselleen mahdollisuutta löytää uutta rakkautta tämän entisen jalustalle nostamisen vuoksi.

Aloittaja, yritä oikeasti unohtaa tuo aiempi nainen. Tiedän, että se on hankalaa, mutta pidemmän päälle teet itsellesi palveluksen. Tässä maailmassa on monia sinulle sopivia naisia, kunhan vaan pidät sydämesi ja silmäsi avoinna.

Vierailija
27/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jumissa.

Jos hän on unelmiesi nainen, etkö tekisi mitä vain saadaksesi hänet? Ehkä hän ei olekaan oikeasti Se Oikea, koska et ole valmis näkemään vaivaa?

Päätä, että yrität viimeisen kerran. Etsi se nainen käsiisi ja yritä. Jos ei onnistu, niin unohda hänet. Maailmassa on kirjaimellisesti biljoonia ihmisiä. Kyllä sieltä joku toinenkin löytyy kunhan pääset irti tästä edellisestä ja olet avoimin mielin.

Itsekin olin aika varma että menetin elämäni rakkauden, kunnes mieheni asteli elämääni. :D

Miten maailmassa voi olla kirjaimellisesti biljoonia ihmisiä, kun niitä on "vain" noin 7,5 miljardia? Vaikka tietysti sekin aivan liikaa.

Vierailija
28/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet, että sinulla olisi edes ollut mahdollisuuksia?

Vierailija
29/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuntuu olevan kovin yleistä tuo ajattelu "elämänsä naisesta". Jotenkin jäävät haikailemaan omassa päässä luotua ihannekuvaa naisesta, johon kukaan muu ei enää pysty yltämään. Omassa lähipiirissäkin löytyy tällaisia tapauksia. Monesti ovat ehtineet seurustellakin naisen kanssa ja eronneet nimenomaan miehen tahdosta. Nainen sitten löytää itselleen uuden puolison ja menee elämässä eteenpäin, kun mies hetken sinkkuajan rellestämisen jälkeen alkaakin kaipaamaan entistä puolisoa takaisin. Todella surullista seurattavaa näin sivusta, kun eivät millään anna itselleen mahdollisuutta löytää uutta rakkautta tämän entisen jalustalle nostamisen vuoksi.

Aloittaja, yritä oikeasti unohtaa tuo aiempi nainen. Tiedän, että se on hankalaa, mutta pidemmän päälle teet itsellesi palveluksen. Tässä maailmassa on monia sinulle sopivia naisia, kunhan vaan pidät sydämesi ja silmäsi avoinna.

Aika moni tuntemani mies on jättänyt nuoruuden tyttöystävän, koska on halunnut kokea enemmän. Ja useimmat myös jossakin vaiheessa katuvat.

Vierailija
30/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet, että sinulla olisi edes ollut mahdollisuuksia?

Niin, voisit vähän avata, mitä tapahtui aiemmin ja miksi ajattelit, että silloin ois ollu saumaa. Mutta mietin myös, että mistä tiedät mahdollisuuksien jo menneen? Ehkä hänkin on ujo ja harmittelee edelleen, ettet tehnyt aloitetta silloin aiemmin.