Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jättää kertomatta yksittäisestä kännissä pettämisestä, elääkö teidän mielestä valheessa?

Vierailija
01.07.2019 |

Mitäs mieltä olette? Toki kaduttaa ja vähennän alkoholin käyttöä radikaalisti.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää.

Vierailija
2/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja se että sanoo pettämistä yksittäiseksi, kertoo tarpeesta vähätellä tapahtunutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää. Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla. Et sinä kuitenkaan lopeta. Anna kumppanisi hankkiutua ihan suosiolla eroon.

Vierailija
4/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kertoa, tapahtuma unohtuu kuitenkin pian.

Vierailija
5/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä! Kaikki ei ole niin mustavalkoista, anna olla, ei tarvitse loukata toista turhaan.

Vierailija
6/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, eihän noista kukaan täysjärkinen kerro. Miksi haluaisit pahoittaa kumppanisi mielen kerskailemalla kännisäädöilläs?

Vierailija
7/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hetihän ne pettäjän puolustelijat aktivoitui. Parisuhde perustuu luottamuksella ja kun tämä hässijä on sen pettänyt, koko suhteelta on pohja pois. Katumus ei auta ja humala ei ole lieventää tekijä. AP on vaan huono kumppani , jonka ansaitsee tulla käytetyksi. Niin makaa kuin petaa.

Eihän näitä pettämisjankutuksia ole taas ollut aikoihin. 0/5

Vierailija
8/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hetihän ne pettäjän puolustelijat aktivoitui. Parisuhde perustuu luottamuksella ja kun tämä hässijä on sen pettänyt, koko suhteelta on pohja pois. Katumus ei auta ja humala ei ole lieventää tekijä. AP on vaan huono kumppani , jonka ansaitsee tulla käytetyksi. Niin makaa kuin petaa.

Eihän näitä pettämisjankutuksia ole taas ollut aikoihin. 0/5

Siis ansaitsee tulla jätetyksi

Vierailija
9/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteet ovat aina erilaisia, mutta itse kertoisin siinä tapauksessa, jos on mahdollista, että puoliso saa kuulla asiasta muuta kautta.

En kyllä itsekään pääsääntöisesti haluaisi kuulla puolisoni kännihairahduksesta. Aikuinen ihminen vastaa itse menemisistään, mutta jos asia liittyy jotenkin minuun tai suhteeseemme, sen haluan toki kuulla.

Eli yksinkertaistaen, jos vaimoni päätyy toisen kanssa suhteeseen siitä syystä, että hän jää minulta jotain vaille, se on syytä kertoa mahdollisimman pian (mieluiten ennen suhdetta) jotta voimme tehdä asialle jotain. Jos suhde tapahtuu vaimon omaa "tyhmyyttä", niin silloin saa itse asian hoitaa parhaaksi katsomallaan tavalla. Ja syyllisyyden tuntojen kaataminen syyttömän päälle omaa mieltä helpottaakseen ei ole niitä parhaita tapoja.

Vierailija
10/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kumppanilla on oikeus tietää kohonneesta tautiriskistäkin. Saatat levittää uusia kantoja papilloomavirusta ja herpestä ilman mitään oireita. Kai olet edes tajunnut testeissä käydä. Yök

Vierailija
11/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kumppanilla on oikeus tietää kohonneesta tautiriskistäkin. Saatat levittää uusia kantoja papilloomavirusta ja herpestä ilman mitään oireita. Kai olet edes tajunnut testeissä käydä. Yök

Siis lähinnä klamydian osalta joka myös on oireettomana leviävä, kaikkeahan ei voi testata

Vierailija
12/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää kyllä. Olen itse tehnyt kännimokia aikoinani. Tosi myöhemmin ymmärsin vähentää alkoholinkäyttöä radikaalisti. Käsittelin myös (ja käsittelen edelleen) mielenterveys- ja kiintymysongelmani, traumataustani ja ymmärsin, että turha alkaa suhteeseen, jos ei edes rakasta toista, vaan haluaa vain olla jonkun kanssa, kun ei pysty olemaan yksin. Miksi juoda itsensä niin känniin, että pettää? Miksi pettää? Miksi elää haluaisi elää valheessa?

Vierailija
13/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elää. Mutta ei pidä purkaa omaa syyllisyyttä kertomalla ja pahoittamalla puolison mielen. Pahimmassa tapauksessa puoliso haluaa eron ja siinä on koko perheen elämä sekaisin. On kärsittävä ihan itse omat mokansa.

Vierailija
14/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lait, asetukset ja muutkaan yhteiskunnan normit eivät sinua sido, älä kerro. Mikäli sitoo ja arvopohjasi on terve, kerrot ja kestät seuraukset.

Vierailija
15/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elää. Mutta ei pidä purkaa omaa syyllisyyttä kertomalla ja pahoittamalla puolison mielen. Pahimmassa tapauksessa puoliso haluaa eron ja siinä on koko perheen elämä sekaisin. On kärsittävä ihan itse omat mokansa.

Ei ole perhettä, tapaillaan vaan.. ap

Vierailija
16/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, jos on suojaamatonta seksiä harrastettu, niin siitä pitää tietysti kertoa.

-9

Vierailija
17/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole perhettä, tapaillaan vaan.. ap

Sulla ei ole siis edes kunnon suhdetta ja mietit tuommoisen kertomista?!

Vierailija
18/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, pettäjä kärsisi seuraukset vain jos kertoisi puolisolle. Pelkurina jättää kertomatta ja elelee mukavasti samaa elämää vaikka oikeasti puoliso jättäisi hänet jos tietäisi. Huvittavaa kun puolustellaan ettei kerro ettei toinen kärsi. ÄLÄ PETÄ JOS ET HALUA TOISEN KÄRSIVÄN. Tavara on jo housuissa, turha enää salailla. 

Vierailija
19/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli lait, asetukset ja muutkaan yhteiskunnan normit eivät sinua sido, älä kerro.

Kerrotko vielä että mitkä lait ja asetukset noin tarkalleen ottaen käskee kertomaan kännisäädöistä?

Vierailija
20/58 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, pettäjä kärsisi seuraukset vain jos kertoisi puolisolle. Pelkurina jättää kertomatta ja elelee mukavasti samaa elämää vaikka oikeasti puoliso jättäisi hänet jos tietäisi. Huvittavaa kun puolustellaan ettei kerro ettei toinen kärsi. ÄLÄ PETÄ JOS ET HALUA TOISEN KÄRSIVÄN. Tavara on jo housuissa, turha enää salailla. 

KYLLÄ VOI PETTÄÄ KUNHAN EI JÄÄ KIINNI NIIN KUKAAN EI KÄRSI!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi