Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI 2019 SYKSY

Vierailija
01.07.2019 |

Kohta se alkaa

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan menossa huomenna kokeeseen? Ja miten ootte valmistautunu?

Vierailija
42/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona olen menossa kokeeseen. Olen varmistanut, että käytännön asiat koetta varten ovat kunnossa ja hieman matematiikkaa olen kerrannut: sellaisia asiota, jotka saattaisivat auttaa, kun lasketaan/päätellään ilman laskinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa torstaina kokeeseen, jännittää ihan kauheesti.

En oo yhtään niin hyvin kerenny lukee ku oisin halunnu.

Vierailija
44/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeessa käyneet kuinka kauan meni tehdä sitä ?

Vierailija
45/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 h meni. Kaikki kysymykset monivalintaa. Tänään aamupäivällä olin valintakokeessa. Siellä saa suttupaperin mihin voi laskeskella ja tehdä muistiinpanoja. Tsemppiä kaikille kokeeseen!

Vierailija
46/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia matematiikan laskuja siellä oli? Itse olen huomenna menossa. Ensimmäistä kertaa hän, eikä mitään aavistusta mitä odottaa...

Vierailija
47/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5h meni aikaa. Matematiikan osio helppo, sitä ei tarvitse jännittää :-) mielestäni englannin osio oli yllättävän haastava.

Vierailija
48/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuinka paljon extratehtäviä per osio?

Siis kun joukossa on niitä tulevaisuutta varten olevia testitehtäviä, mitä ei pisteytetä.

Vierailija
49/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menossa kokeeseen, jännittää Englannin ja Suomenkielen osiot eniten, pliis pitäkää peukkuja mulle, mäkin pidän teille 👍 😀

Vierailija
50/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikka oli kyllä helppo jos vähääkään on viitsinyt kerrata. Loput osiot oli yllättävän vaikeita ja tuntu että aika loppui kesken varsinkin äikässä/enkussa. Kyllä siihen se 3h meni. En tiennyt että siellä oli jotain extra kysymyksiä jota ei pisteytetä? Jokaisessa tehtävässä oli kyllä sen osion pisteet kerrottu.

Vierailija
51/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ymmärsitte matematiikan tehtävän Tapparasta ja Ilveksestä? Vertasitteko suhteessa Ilveksen faneihin vai pelkästään Tapparan faneja?

Vierailija
52/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tapparan kannattajien suhdetta miesten ja naisten välillä. Mielestäni oli se 20%

Vierailija
53/86 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälasi laskuja matikassa oli? ja oliko siel ongelmaratkaisu tehtäviä, oliko helppoa?

Vierailija
54/86 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea koe oli. Ikinä ei oo ollut noin hankalaa sos ja terv alan pääsykoetta. Hyvin vaikeasti ymmärrettävä. Aika loppui parissa tehtävässä kesken. Tosi sekavan tuntuinen koe oli.

Vierailija
55/86 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku tulla kertomaan sitten kun kaikki pääsykokeet ovat ohi, että minkälaisia tehtäviä siel oli? Kiinnostais varsinkin ne eettiset kysymykset ja päätöksentekotaidot et mitä siel oikee kysyttii. Pääsin ite kevään haussa kouluun ja olisin mennyt tekee tota koetta kans jos en ois päässy sillo

Vierailija
56/86 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiikka oli ihana kamala.. En ymmärtänyt sitä, oli todella tyhmiä kysymyksiä.. "poika 6v eettinen vai ei".. Enku todella vaikea kanssa

Vierailija
57/86 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa mieltä. Eettinen osio meni suurimmaksi osaksi arvailuksi.... Matikka yllättävän helppo. Äikässä loppui aika kesken....

Vierailija
58/86 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin tänään valintakokeessa ja äikäs ja enkus tuntu et aika loppu kesken. Varsinki äikäs loput meni arvailuks ku tuli ajan kaa kiire. Eettinen osio oli tosi outo ja siit ei oikee saanu mitää selvää. Muuten sellanen viime kevään sotelin esivalintakokeen olonen. Toivottavasti nyt pääsis opiskelee jonneki :). Tsemppiä kaikille muille keillä on valintakoe vielä tiedossa.

Vierailija
59/86 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä eettinen osio oli helppo?

Oli ainoa osio jonka suoritin reilusti ennen kyseisen osion ajan loppumista.

Vierailija
60/86 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Se oli ainoa osio, jossa ehti lopuksi tarkistaa vastaukset ja pisteytyksen. Ei se ollut ollenkaan niin älytön, mitä jotkut ovat puhuneet.