Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi miellyttää naisia/miehiä?

Vierailija
01.07.2019 |

Olen jotenkin ihmisenä epäkelpo ja aina ollutkin sellainen, sillä lapsenakin olin koulukiusattu ja sukulaiset ovat kommentoineet ikävään sävyyn kasvonpiirteitäni. Olen edelleenkin nyt aikuisena erittäin yksinäinen ja sekä miehiin että naisiin on erittäin vaikeaa tutustua. Ainoat kaverini (2 kpl) asuvat ulkomailla ja chatin välityksellä juttelen välillä heidän kanssaan.

Olen siis hoikka ja ihan sopusuhtainen, en mitenkään "kuuma" (lue: isorintainen) kropaltani. Naamani on keskivertotasoa, mutta olen ehkä ns. persoonallisen näköinen eli en näytä ihan suomalaiselta kasvoiltani ja toisaalta sen myötä olen tavallaan "ruma". Pukeudun siististi ja tylsästi, hiukseni ovat luonnolliset, pitkät, paksuhkot. Kasvonpiirteilleni en oikein voi mitään meikkaamista lukuunottamatta.

Miten mä voisin saada naispuolisia kavereita sekä asiallisen miehen kumppanikseni? Miehet tuntuvat olevan lähinnä seksistä kiinnostuneita ja harva mies edes on kiinnostunut. Naiset jotenkin kaihtavat mua tuntemattomasta syystä ja niin on ollut melkein koko aikuisikäni ajan. Ovatko syynä rumahkot kasvonpiirteeni vai missä on syy?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *ikävällä tavalla

Ja lähinnä äitini ja tädit olivat siinä asialla. Olin se suvun rumin tyyppi. :( Lapsena moni sanoi, että "kyllä rumastakin lapsesta voi tulla kaunis aikuinen". Kohdallani niin ei kåynyt kuitenkaan.

Vierailija
22/22 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla