Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun muut koskettelevat raskausvatsaa

Vierailija
01.07.2019 |

Siinäpä se. Olen raskaana rv 25, ja vatsa on sellainen selvä raskausvatsa, mutta ei järjettömän suuri. On herättänyt joissakin vastustamattoman halun tulla koskemaan "ihanaa kumpua". Ymmärrän että jotkut ovat vauvahulluja, mutta... Ensimmäisellä kerralla reaktioni oli kavahtaa taaksepäin ja tiuskaista "älä koske!", vaikka (tai ehkä koska) kyse oli lähisukulaisesta. Se on MINUN VATSANI eikä vielä mikään vauva. Raskaana oleminen ei muuta oikeuttani fyysiseen koskemattomuuteen ja henkilökohtaiseen tilaan.

Ovatko ulkopuoliset tulleet koskettelemaan vatsaanne raskaana? Sanotaan nyt vaikka että joku muu kuin puoliso tai omat lapset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole kukaan moista edes kysynyt. Jotain rajaa.

Vierailija
2/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt jos tulevat koskettelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että tää on urbaanilegendaa. Mulla 5 lasta ja koskaan kukaan ei ole tullut lääppimään. Enkä ole nähnyt tällaista tapahtuvan muillekaan.

Vierailija
4/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisten kesken meillä on normaalia koskettaa toista, se ei tuntunut erikoiselta, mutta vähän vieraammilta olis tuntunu. Työkaveri pyysi ensin luvan, kohteliaasti.

Vierailija
5/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskettele raskaana olevien tuttavien tai tuntemattomien vatsaa, tunnistan kuitenkin tuon halun koskettaa. Varmaan liittyy jotenkin tarpeeseen olla kosketuksen kautta yhteydessä tähän "heimon" vielä syntymättömään  jäseneen.  Luultavasti joku evoluutiopsykologiaa ymmärtävä osaisi tämän ilmiön selittää.

Vierailija
6/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kukaan koskettellut. Eikä mua kukaan ole myöskään suuremmin seksuaalisestikaan häirinnyt. Ehken huomaa/tajua.