Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kehuskelu naisten huomiolla tai aiemmilla suhteilla

Vierailija
30.06.2019 |

Tämä asia mainittiin muistaakseni sairaalloisen mustasukkaiset keskustelussa, mutta jatkanpa siitä, koska olen havainnut tällaista käytöstä useammassa miehessä.

Suhteen alussa on lähes aina tullut vaihe, jossa mies kehuskelee joko upeilla eksillään, jotka joskus ovat todella supereteviä samoissa asioissa kuin minä, paljastunut usein liioitelluksi vaikka heillä toki omat hyveensä ja vahvuutensa, mutta joskus jopa aivan eri asioissa kuin väitetty. Selvää epävarmuuden kylvämistä. Tai sitten väitetään että naiset siellä tai täällä tekevät itseään koko ajan tykö esim työpaikalla, yksi miekkonen väitti että parikin naiskollegaa istui aina tahallaan kokouksissa sillä tavalla, että hän melkeinpä näki heidän alapäänsä, tai lähetteli kuvia rintojenvälistään tai muista ruumiinosistaan (johon hän väitetysti jalomielisesti minua kohtaan jätti vastaamatta). Jälkeenpäin ajatellen aika epätodennäköistä että naiset työpaikalla koko ajan nymfomaanin vimmalla jahtaisivat miehiä olivat he millaisia hyvänsä (lisäksi ammatillinen riski, kyse oli ihan asiallisista professionaalityöpaikoista).

Pari näistä tyypeistä osoittautui vähän psykoksi (esim toi nymfotyökavereita omaava), mutta kuitenkin joillakin käytös sitten laantui ihan normaaliksi myöhemmin. Voiko joku selittää mistä tuossa on kyse? Koska se vaikuttaa lähinnä täysin pöljältä ja aika läpinäkyvältä. Jos mies on todella kiinnostunut niin tuollaisella voi kyllä onnistuneesti karkottaakin naisen. Yleensä ihastuneena nainen ei tietenkään ala jankuttaa vastaan ettei usko ja ehkäpä näkeekin siinä vaiheessa miehen niin hurmaavana, että uskoo että naisia riittää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen miehen kanssa, joka on kertonut existään ja yhden yön jutuistaan minusta aivan liikaa. Kertoi jo heti alussa ja myöhemmin tullut ilmi lisää. Tunteet on olleet vähän ristiriitaiset tässä, kun kaikenmoisia juttuja on tullut ilmi sieltä 20-30 ikävuoden tienoilta. Melko hurmuri ollut. Toki tuon jälkeen ollut pitkä suhde ja lapset jo aikuisia. On siis paljon vanhempi nyt. Välillä mietityttänyt mikä tarkoitus on ollut kertoa naisista, joihin on ollut ihastunut ja muutakin.

Mennyttähän nuo on, mutta jotenkin paha mieli tullut, kun on kertonut kuinka on ollut ihanaa. Monia naisia ollut. Tuntuu, että ne aiemmat suhteet ovat olleet todella upeita. Sanoo minuakin ihanaksi, mutta sitä mennyttä aikaa on hehkuttanut liikaa :(

Vierailija
2/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelen miehen kanssa, joka on kertonut existään ja yhden yön jutuistaan minusta aivan liikaa. Kertoi jo heti alussa ja myöhemmin tullut ilmi lisää. Tunteet on olleet vähän ristiriitaiset tässä, kun kaikenmoisia juttuja on tullut ilmi sieltä 20-30 ikävuoden tienoilta. Melko hurmuri ollut. Toki tuon jälkeen ollut pitkä suhde ja lapset jo aikuisia. On siis paljon vanhempi nyt. Välillä mietityttänyt mikä tarkoitus on ollut kertoa naisista, joihin on ollut ihastunut ja muutakin.

Mennyttähän nuo on, mutta jotenkin paha mieli tullut, kun on kertonut kuinka on ollut ihanaa. Monia naisia ollut. Tuntuu, että ne aiemmat suhteet ovat olleet todella upeita. Sanoo minuakin ihanaksi, mutta sitä mennyttä aikaa on hehkuttanut liikaa :(

Juu, just tuollaista. Vaikka loogisesti ajatellen jos se niin ihanaa olisi ollut niin tuskin olisi loppunut. Ja juurikin tuo että kertoo jotain iänkaiken vanhoja juttuja, kuka sellaisia edes koko ajan miettii, vaikka olisi ollut positiivinenkin kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama! Minun kertoi nimen kanssa ja mitä tehtiin ja missä tehtiin!

Koin loukkaavana. Ajattelin, että jospa joskus lopettaa.

Kertoi sitten suhteen viimeisenä päivänä, mitä on tehnyt tässä parin viikon ajan ja kenen kanssa.  :(

Vierailija
4/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli kans tuollainen, ja ajattelen itse että sillä kylvetään sellaista siementä, missä naiselle pyritään uskottelemaan että hän on ikäänkuin kelvannut todella tavoitellulle poikamiehelle, ja hänet on lukuisten ehdokkaiden joukosta valittu sydänkäpyseksi...

Todellisuudessa näin ei ollut ainakaan tässä tapauksessa, ne pirkot joita miehellä oli ollut olivatkin varsin yleisiä naisia sillä saralla, osa myös tehnyt hommia maksua vastaan. Mies myös unohti kertoa minulle huuruisesta historiastaan ja monesta muusta asiasta.

Epävarmuutta ja huonoa itseluottamusta tuo kaikki ehkä lopulta oli, kuten myös mustasukkaisuus ja muu kontrollointiyritys. Sanoisin ettei tuollainen ihminen on lapsellinen ja melko yksinkertainen, vaikka luulee olevansa kaikkia muita älykkäämpi. Sattuneista syistä on ex.

Vierailija
5/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä itsevarmuus ja itserakkaus kasvanut seurustelun myötä?

Vierailija
6/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika säälittävää.... en jatkais juttua. :D sekä tautiriskien, että huonojen käytöstapojen ja empatian puutteen takia.

jättäisin suosiolla niille tautisille jakorasioille tollasen häntäheikin/wnb-häntäheikin. :D

eli joo, mut tollanen käytös karkottaa, ehkä yksinkertasen naisen voi pitää tolla logiikalla.

Vierailija
7/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut joidenkin miesten tekevan tuota muutenkin kuin parisuhdetilanteessa. En tieda tekevatko sita pelkassa miesseurassa, mutta ainakin silloin kun naisia on paikalla. Olen myos kuullut miehen kehuvan etta tyttoystava ei oikein luota haneen kun hanella olisi niin paljon vientia. Lieneeko sitten niin, etta naisten saaminen on joillekin miehelle vahan sama kuin yleisesti saavutuksilla kehuskelu kenelle tahansa.

Vierailija
8/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sillon sitä ei kehuskeli nimenomaa naisille. Jos kehuu naisille nii haluu et Nainen ajattelee siitä jtn.

Vierailija
9/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopettaisin tapailun tuollaisen kehuskelijan kanssa. Ei ole mielestäni soveliasta käytöstä, ja mie ei ole tarpeeksi fiksu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan