Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotona paha kriisitilanne päällä - mitä tehdä?

Vierailija
30.06.2019 |

Tulin lapsen huoneeseen karkuun riitaa, kun kesken sanaharkan karkasin vessaan ja mies tuli perässä ja löi voimalla nyrkillä oveen. Säikähdin sitä ihan tosissani, ja lapsi heräsi päiväunilta tuohon ääneen. Nyt on kulunut jo puoli tuntia tuosta ja mies käyttäytyy kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta itselläni on edelleen shokkivaihe päällä. Ei riittänyt näemmä, että hän haukkui minut hyväksikäyttäjäksi ja luuseriksi, mutta että tulee perässä nyrkkeineen on jo aika paha.

Onko minulla mitään mahdollisuuksia lähteä jos olen täysin tuloton ihminen? Sain opiskelupaikan kuitenkin, mutta se yksistään ei riitä. Mietin ettei tässä ole enää muuta vaihtoehtoa kuin ero, koska ongelmat ovat jyllänneet pitkään taustalla ja alkavat kärjistyä tällaisiksi. Suurimpina ongelmina ovat ehkä se, etten ole työllistynyt millään ilveelläkään ja opiskelukuvioiden kanssa on kestänyt selvitä. Mietin jo hetken että pakkaan lapsen ja lähden äidin luo, mutta olen niin lukossa etten pysty siihenkään. :( Nyt nuo kaksi ovat keittiössä ja kaikki on mukamas hyvin ja olen ainoa joka istuu ihan murtuneena suljetun oven takana läppärillä. Ystäville en kehtaa kertoa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Sinccis

Vierailija
42/44 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kotihoidon tuki jo loppunut? Kannattaa sitten hakeutua työttömäksi työnhakijaksi ja alkaa katselemaan opiskelupaikkaa. Kuulostaa siltä, että tällainen tilanne olisi vielä selvitettävissä jos vain halua riittää ja lapsen parhaaksi se olisikin, ettei perhe hajoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli todennäköisesti yhteisellä päätöksellä tehty. Silloin jokaisen tulisi ymmärtää, että lapsentekoon liittyy tiettyjä riskejä. Saako äitiysloman jälkeen töitä ja jne. Lapsi myös muuttaa totaalisesti parisuhteen dynamiikkaa. 

Oma vaimoni oli useita vuosia kotona ja käytännössä elettiin yhden palkan varassa (kiitos vaan demarit kun vastustatte ns. perheverotusta). 

Itselleni ei tullut koskaan mieleenkään haukkua vaimoa kun hän ei heti päässyt työelämään. Kyseessä oli yhteinen päätös tehdä lapsia ja sen päätöksen kanssa on elettävä. 

Vierailija
44/44 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas.. 

Aloin epäilemään miehen muuttunutta käytöstä ja kaikki merkit viittasivat siihen, että jotain on nyt meneillään. en tiedä mistä ihmeestä sain päähäni mutta ratsioin viime yönä miehen puhelimen. Mitään henkilökohtaisia viestejä tai soittoja siellä ei ollut, mutta tuli mieleen katsoa sivuhistoria ja sieltä näkyi että oli käynyt seksitreffit palstoilla. Siellä oli katseltu 24 vuotiaita ja kiihkeitä äitejä, mitä nyt ehdin lukemaan. Herätin miehen ja luin ääneen sivujen osoitteita ja kysyin että mitä nyt taas. Mies alkuun suuttui, lopulta hän alkoi itkeä ja kuulin selityksiä yksinäisyydestä, siitä ettei meillä ole ollut mitään useampaan viikkoon ja miten olen tuntunut etäiseltä.. Ketään hän ei ole kuulemma tavannut tai kenellekään viestitellyt mutta vaikeaa uskoa. En edes tiedä miten noi palstat toimivat? Käykö niissä joku muka käteen vet o tarkoituksissa?

Tämä siis ap