Meghan nähty- edelleen naama ja keho paksu ja harmaita hiuksissa tukuittain!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Voit vain haaveilla hänen kauneudestaan, karismasta puhumattakaan.
heh
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Tää otsikkoon Youtub:Duke and Duchess of Sussex go to see baseball game in London
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli niin sulosen tyttömäinen kerrankin ilman korkoja.
6 cm kiilakorot ja yhä yli päätä lyhyempi Harryä.
Vierailija kirjoitti:
Voit vain haaveilla hänen kauneudestaan, karismasta puhumattakaan.
Kakstoistakesäiset fanitko täällä intoilee?
Dorian kroppa ja olemus jo näkyy.
Aloittajalla on jo valituksen, haukkumisen, syyttelyn ja kateuden ykköskarismapalkinto, eiköhön se pitäisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt esillä kaksoisolento. Oikea sussex on tuunattavana ja puunattavana, että saatais entiselleen.
En ole ikinä nähnyt että naama paksuuntuu kenelläkään noin. Miten???
Eikös sen rasvan pitänyt lähteä pois eikä tulla naamaan, vastahan oli iso kiista siitä. Piti alkaa valua leuan alle olematonkin rasva....? Tämä nyt kyllä kumoaa semmoset.
Täällä taas haukkuu nämä jotka ovat jo ennestään paksummassa kunnossa 😄
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on jo valituksen, haukkumisen, syyttelyn ja kateuden ykköskarismapalkinto, eiköhön se pitäisi riittää.
Oletko kateellinen?
Ajatelkaahan mikä punnerrus ja puunaus ja keinot ollaan käytetty jo jollain 100 000 tuohon saakka, on siinä hierojaa ja kavitoijaa rampannut.
Pieni ylipaino ei ole mitään sen rinnalla, että ei ole oikeaa elämää ja vuodet valuu täällä pimennossa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kateellinen?
Näin kysyy ainoastaan kateuden ammattilainen, joka on erikoistunut alaan. Ainoa ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt esillä kaksoisolento. Oikea sussex on tuunattavana ja puunattavana, että saatais entiselleen.
Kuka lienetkin, et ainakaan kuulu minun tuttavapiiriini, muuten olisit kyllä nähnyt paksun naaman (ja sormet ja varpaat ja...) imettävällä naisella. Mulle alkoi nesteet kerääntymään synnytyksen jälkeen, ja se turvotus kesti koko imetysajan. Itsekään en tunne ketään jolle olisi käynyt näin, mutta neuvolan terkkari lohdutti etten suinkaan ole ainoa, ja kun kaikki arvot oli ihan hyvät, niin ei ollut syytä huoleen. Imetyksen päätyttyä turvotus sitten laski itsekseen ilman mitään kuureja. Kaikkea se raskaus teettää.
Kertokaas mikä on se kohta jota Megainista kadehtia?
Vierailija kirjoitti:
Helppo. Hymy joka ulottuu silmiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienetkin, et ainakaan kuulu minun tuttavapiiriini, muuten olisit kyllä nähnyt paksun naaman (ja sormet ja varpaat ja...) imettävällä naisella. Mulle alkoi nesteet kerääntymään synnytyksen jälkeen, ja se turvotus kesti koko imetysajan. Itsekään en tunne ketään jolle olisi käynyt näin, mutta neuvolan terkkari lohdutti etten suinkaan ole ainoa, ja kun kaikki arvot oli ihan hyvät, niin ei ollut syytä huoleen. Imetyksen päätyttyä turvotus sitten laski itsekseen ilman mitään kuureja. Kaikkea se raskaus teettää.
Jep, en ole kenenkään nähnyt paksuuntuvat päästä ennen, outo on tuo ilmiö minustakin. Vielä jaloista mutta, että pää paksuuntuu. WTF?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo. Hymy joka ulottuu silmiin asti.
Nuoruuskuvissa Meghanin ylähuuli vetää suupielet alaspäin ja nenä on pitempi mutta leikkausten jälkeen on laminaatit ja huulipielet ja posket laitettu uusiksi. Ja asiantuntijan arvio ihan ei minun, niin edelleen kysyn mistä olla kade?