Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella pitää olla vähän vatsaa, reittä ja pyllyä

Vierailija
30.06.2019 |

Olen itse korkeatasoinen mies ja olen huomannut muiden kaltaisteni miesten jakavan tämän näkemyksen. Puolestaan ne naisten epäsuosiossa olevat peräkammarin pojat vaativat naisilta käytännössä alipainoa. Mistäköhän tämä johtuu? Ehkä sellainen heiveröisen näköinen nainen muistuttaa heitä enemmän jostain pienestä tytöstä, jota olisi helpompi kontrolloida?

KorkeanTasonMies28

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei saa itse päättää omasta vartalostaan vaan pitää miellyttää korkeatasoisia miehiä, hyi h I t t O.

Nainen saa vapaasti päättää omasta vartalostaan. Sen vartalon rupahtamaan päästäminen tuottaa sitten naisellekin tiettyjä tasorajoituksia.

Eihän se tuota sille tasorajoituksia, sillä rupsahtaneella vartalollahan se saa nuo parhaat korkeatasoisimmat miehet niinkuin ap.

Vierailija
22/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oikeassa elämässä näyttäisi oikeasti korkeatasoisila olevan hoikat muikkelit ja ne ylipainoiset leggins-mammat kyllä niillä duunareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin että miehet olisivat mieleltään riittävän korkeatasoisia valitakseen naisen hieman syvällisemmillä kriteereillä kuin tietyn vartalonkoon perusteella. Ainakin jos kyse on rakastavasta parisuhteesta. Tosin jos etsii pelkkää seksiä, tai pitää seksiä parisuhteen tärkeimpänä asiana, niin silloin ymmärrän, että joku saattaa todella kaivata elämäänsä ennemmän tietynlaista vartaloa kuin tietynlaista ihmistä.

No, älä pelkää, ei kaikki miehet ole tuollaisia kuin ap. Mä en ymmärrä miksi ihmisten vartaloita tarvitsisi katsoa niin tarkkaan, eli en ymmärrä aloittajan pointtia. Jos nainen on pieni niin jaksan kantaa häntä portaita ylös, jos nainen on suuri niin en jaksa kantaa häntä, ei sillä vartalolla ole sen enempää merkitystä.

Mutta en mä kyllä ymmärrä myöskään joitain sun mainitsemia juttuja. En ymmärrä mitä nuo ihmisten "tasot" oikein ovat (korkeatasoinen jne). Enkä ymmärrä mitä tarkoittaa "valita nainen", eihän naiset ole ruokakaupan hyllyillä ostettavissa. Enkä ymmärrä mitä tarkoittaa "parisuhde". Eli en mä kyllä sunkaan pointtia ymmärrä.

t. mies

Vierailija
24/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lylleröitä Suomessa riittää joten luulisi "korkeatasoisella" miehellä olevan valinnanvaraa!

Vierailija
25/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei saa itse päättää omasta vartalostaan vaan pitää miellyttää korkeatasoisia miehiä, hyi h I t t O.

Oletko kenties ns. kehopositiivinen? 😂

Vierailija
26/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai heiveröistä naista on helpompi kontrolloida? Niin, voihan joku niin ajatella, siltä voi ehkä joskus vaikuttaa.

Mutta tosiasiassa, jos nainen on lapsuudesta asti maahan tallottu ja kiusattu ja rikottu niin että hän ei enää mitään muuta lohtua löydä kuin syöminen, silloin hän on ylipainoinen ja kontrolloitavissa. Silloin sinä voit häntä helposti kiusata ja loukata ja pomottaa niin paljon kuin tahdot ja hän ei silti sinua pysty jättämään koska hän ei kertakaikkiaan kestä elämää yksin. Toivottavasti et arvele olevasi "korkeatasoinen" vain koska saat mielinmäärin pomottaa ylipainoista naistasi.

Vierailija
27/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai heiveröistä naista on helpompi kontrolloida? Niin, voihan joku niin ajatella, siltä voi ehkä joskus vaikuttaa.

Mutta tosiasiassa, jos nainen on lapsuudesta asti maahan tallottu ja kiusattu ja rikottu niin että hän ei enää mitään muuta lohtua löydä kuin syöminen, silloin hän on ylipainoinen ja kontrolloitavissa. Silloin sinä voit häntä helposti kiusata ja loukata ja pomottaa niin paljon kuin tahdot ja hän ei silti sinua pysty jättämään koska hän ei kertakaikkiaan kestä elämää yksin. Toivottavasti et arvele olevasi "korkeatasoinen" vain koska saat mielinmäärin pomottaa ylipainoista naistasi.

Lisäys: pomottaja ei ole sama asia kuin korkeatasoinen, vaikka jotkut isottelijat niin kuvittelevat. Säälittävää.

Vierailija
28/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillary Duff mustissa bikineissä, siinä on naisella kuumat muodot.

Vierailija
29/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan parinvalintaan vaikuttaa muutkin asiat kuin ruumiin ulkomuoto, mutta täytyy myöntää että sellainen latinotyylinen leveä peppu sytyttää kyllä eniten. vatsakaan ei haittaa eikä reidet, tietysti rajansa kaikella.

En tiedä mistä johtuu. Teini-ikäisenä tavoittelin vain missimallisia pyllyjä mutta ne on jo niin nähty. 

Vierailija
30/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaatkin pitää mun mielestä olla. Ja pää.

Vierailija
31/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuo vähän reittä ja pyllyä käytännössä näkyy nykyään Lidlissa että naiset  menee sivuttain kassan ohi kun ei muuten mahdu, ja tuo on nähty joka kerta kun siellä käyn.

kehonpositiivisuus muuttaa isotki hoikiksi

Vierailija
32/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella EI PIDÄ olla vähän vatsaa, reittä tai pyllyä. Miksi pitää käyttää tuollaista sovinista ilmaisua, kun asian voisi esittää muita naisia halventamatta.

Nainen on nainen, vaikka olisi kapea lanteinen, pieni tissinen, leveä harteinen tai mitä tahansa. Naisen ei kuulu istua mihinkään tiettyyn kapeaan lokeroon. Biseksuaalina naisena minua ihmetyttää muutenkin miesten todella kapea katsanto naiskauneudelle.

Vierailija
33/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, no mulle jää sitten vaan ne alemmantason miehet! Miksiköhän mulla sitten on vientiä miestensuhteen näin hoikkana? Reitevällä ja vatsakkaalla kaverillani ei ole kyllä samantason äijiä kärkyllä...

Vierailija
34/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pyöreän naisen aloittama ketju.

Vierailija
35/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää olla hyvin laiha. Lihasta, luuta ja ihoa. Silloin on eteerisen näköinen, väreilevän herkkä. Solisluiden pitää näkyä selkeästi, se on tavoite.

Vierailija
36/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasohullun uusin jankkaus. Mene hoitoon.

Vierailija
37/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, no mulle jää sitten vaan ne alemmantason miehet! Miksiköhän mulla sitten on vientiä miestensuhteen näin hoikkana? Reitevällä ja vatsakkaalla kaverillani ei ole kyllä samantason äijiä kärkyllä...

-luuletko että se on kroppa joka miehiä kiinnostaa???

ei kyllä ole. se on KOULUTUS , joka miehiä kiinnostaa. koulutus, ja ittensä sivistäminen, ne on ne jutut jota miehet on multa vaatinut. :''DDDDDDDDDDDDDDdddddddddddddd täydellinen kroppa tulee vasta sit niiden jälkeen. :D jos ei oo koulutusta, sul ei ainakaan kuulemma VOI olla mahista hyviin miehiin, näin mulle on sanottu.

Vierailija
38/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai silleen vähän, niin kuin esim. Salma Hayekilla? Siis että on muodokas, mutta ne muodot on oltava oikeissa paikossa ja silti on oltava hoikka?

Vierailija
39/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Ap on nainen. Ei kukaan mies kirjoita noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi