Miehen kaverin tyttöystävä suuttui kaverin vierailusta
Miehelläni on kaveri, jolla oli etäsuhde tyttöystäväänsä. He näkivät tämän kaverin kertoman mukaan kerran viikossa tai harvemmin.
Aiemmin tänä vuonna tapasin ensimmäistä kertaa tämän miehen kaverin, kun hän tuli meille muutamaksi päiväksi kylään, mies on tavannut tämän kaverin jossain pelissä ja meilläkin on paljon välimatkaa häneen. Hän oli aiemmin sillä viikolla normaalisti tavannut tämän tyttöystävänsä ja tuli sieltä vielä meille, kun sieltä oli meille lyhyempi matka.
Kuitenkin, jo ensimmäisenä päivänä hän naputti jatkuvasti puhelintaan ja kertoi jossain vaiheessa, että viestittelee tyttöystävänsä kanssa, kun tämä oli vihainen. Tyttöystävä ei suostunut kertomaan, mistä oli vihainen, vaan kuulemma vain käyttäytyi vihaisesti ja kysyttäessä kertoi olevansa vihainen, mutta kieltäytyi kertomasta syytä. Minä sanoinkin heti, että on varmaan vihainen kun tuli meille, vaikka ei sitä myöntänytkään, mutta viestien sävy kuulemma muuttui heti, kun kaveri oli laittanut kuvan hieman erikoisemmista lemmikeistämme tälle tyttöystävälleen, joka pitää näistä eläimistä. Kun kuuli että tämä kaveri on meillä jossa otti kuvat, muuttui vihaiseksi joten aika selväähän se oli, mistä oli vihainen.
Seuraavana päivänä kaveri sanoi, että tyttöystävä myönsi olevansa vihainen siitä, että oli meillä, mutta vieläkään ei suostunut tarkkaan sanomaan, miksi oli vihainen. Minä arvasin heti, että epäilee pettämistä tmv.
Kaveri oli meillä 3 päivää kunnes lähti kotiin ja jatkoi selvittelyä tyttöystävänsä kanssa. Kertoi sitten myöhemmin miehelleni, ettei tyttöystävä suostu kertomaan vieläkään, miksi oli vihainen kyläilystään ja oli kuulemma kostoksi lähtenyt tapaamaan exäänsä.
Aiemmin tällä viikolla, useampi kuukausi kyläilyn jälkeen kaveri kertoi miehelleni, että ovat eronneet tyttöystävänsä takia ja hän oli viimeinkin kertonut, miksi oli suuttunut niin kovin tästä kyläilystä meillä, hän oli aivan varma, että meillä on täällä jotakin ryhmäs*eksiä.
En käsitä lainkaan tyttöystävän ajatuksia, että ensimmäisenä ajattelee jotakin tuollaista. Olisin ymmärtänyt miksi oli vihainen, jos hän ei olisi tämän kyläilyn takia tavannut poikaystäväänsä, mutta näin ei käynyt, eikä heiltä peruuntunut mitään sovittua. Enkä kyllä itse epäilisi ensimmäisenä ryhmäs*eksisessioita, jos mieheni kyläilisi kaverinsa ja tämän tyttöystävän luona.
Tällä kaverilla silti oli pitkään ongelmia tyttöystävänsä kanssa, koska tämä oli todella mustasukkainen ja lapsellinen kuulemma. Tämä kaveri usein tuon kyläilyn jälkeen pyysikin miestäni kysymään minulta milloin mistäkin tyttöystäväänsä liittyen, kun hän ei ymmärtänyt mistä milloinkin oli suuttunut, jos minä arvaisin taas oikein.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä tarina, voisitko tiivistää muutamaan lauseeseen?
Jotkut meistä lukevat lehtiä ja kirjojakin. Ei kaikkea pidä tehdä keskittymiskyvyttömien ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tiivistää, eli. Mieheni kaverin tyttöystävä oli vihainen. Kaverin ex oli vihainen. Nyksä eksä Vihainen. ViHaINeN. Vihainen. Sitten tultiin meille tyttöystövä oli Vihainen. Vihainen. Sitten viestittelivät ja oli Vihainen. Kuulemma käytöksestä näki että vihainen. Vihainen. Vihainen.
Oli hyvin vihainen.
Vihainen.
Myös.
Entä Nasse-setä?
ehkä ei kannata muiden ihmisten suhteista välittää näin kamalasti ja kirjoitella siitä vielä vauvapalstoille ja muille. tästäkin tarinasta helposti asianomaiset tunnistavat itsensä, jos täällä käyvät. Mua ainakin suututtaisi jos mun poikaystävä tai kaverin poikaystävä kirjottelis tänne tämmöisiä tarinoita suhteesta joka ei edes sille ihmiselle kuulu. Se on vissiin tän miehesi kaverin ja hänen eksän asia miksi erosivat ja miksi tyttöystävä suuttui. Heillä voi olla vaikka mitä muutakin taustalla, mitä tuo poikaystäväsi kaveri ei syystä tai toisesta kerro. Helppo mustamaalata se osapuoli joka ei ole paikalla yms. ja esittää että itse on pyhimys jne. ja helppo sitten olla kaverin kanssa samalla puolella. Eikä ole sinun tai poikaystäväsi asia analysoida heidän suhdettaan... mutta toivon että tää on vain keksitty juttu.
Mä voin tiivistää, eli. Mieheni kaverin tyttöystävä oli vihainen. Kaverin ex oli vihainen. Nyksä eksä Vihainen. ViHaINeN. Vihainen. Sitten tultiin meille tyttöystövä oli Vihainen. Vihainen. Sitten viestittelivät ja oli Vihainen. Kuulemma käytöksestä näki että vihainen. Vihainen. Vihainen.
Oli hyvin vihainen.
Vihainen.
Myös.