Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas eräs tavallisissa töissä oleva

Vierailija
30.06.2019 |

Ostanut uuden, hienon bmw.n ja veneen. Ja minä mietin, mistä saisin rahat 400 euron rollaattoriin. Bmw.n ostaja on mua 4v nuorempi. Ei siis kannata elää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
2/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lainarahalla ostanut auton ja veneen.

Eikö rollaattoreja saa lainaan apuvälinekeskuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on voinut saada perinnön tai omaa muun rikkaan sukulaisen, joka antaa rahaa elossa ollessaan. On mullakin kaikenlaista saatuna noin miljoonan euron arvosta, vaikka olen pienipalkkainen.

Vierailija
4/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lainarahalla ostanut auton ja veneen.

Eikö rollaattoreja saa lainaan apuvälinekeskuksesta?

Saa ja mulla on sieltä lainassa, kunhan vaan olisin halunnut modermimman mallin.

Vierailija
5/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollaattorin saa kunnalta tai sairaanhoitopiiriltä lainaan ilmaiseksi.

Vierailija
6/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rollaattorin saa kunnalta tai sairaanhoitopiiriltä lainaan ilmaiseksi.

Niin saa, tiedän sen. Onko se niin kamalaa jos haluaisin oman tai peräti oman kolmipyörän? Mitään ei tällainen köyhä, monisairas saa haluta. Olen todella väsynyt elämään kun se on yhtä köyhyyttä, kipua ja taistelua päivästä toiseen 9

Vierailija
7/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä mistään ole saanut vaan ansainnut ja hankkinut. Älä marise, vaan tee töitä. Eräs tavallinen töissä oleva? Ei siis saisi autoa tai venettä olla, kun ap niin mielensä pahoittaa.

Vierailija
8/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä mistään ole saanut vaan ansainnut ja hankkinut. Älä marise, vaan tee töitä. Eräs tavallinen töissä oleva? Ei siis saisi autoa tai venettä olla, kun ap niin mielensä pahoittaa.

En mä sairaana pysty töihin.

Vierailija
9/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemansairas töihin?

Vierailija
10/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä koen että tässä kunnossa on ihan turha elää. Harmittaa ettei kuolema jo tule.

Vierailija
11/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemansairas töihin?

Älä välitä. Joku sadistinen pyrkyriyrittäjä kiusaa.

Vierailija
12/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemansairas töihin?

En mä valitettavasti kuole. Mulla on vaan autoimmuunisairauksia ja muita sairauksia.

Vierailija
13/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi hyvä jos tietäisi kuolevansa mutta kauheinta on jos näin huonossa kunnossa joutuu vielä muutaman vuosikymmen elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi